Eline heel veel sterkte. Ik vind je zo sterk! Vind het zo erg voor jullie om dit mee te moeten maken. En wat hebben jullie haar een mooie naam gegeven. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Dikke knuffel
Jeetje Eline.. Prachtige naam! En wat moet het emotioneel zijn. Heel heel veel sterkte met dit grote verdriet Iedereen hier leeft met je mee.
Hier alles goed Bmm zat potdicht en krijg gewoon extra controles iedere 3 weken. Baby lag lekker druk te doen. Verder moet ik het nu al!!! Rustig aan doen maar dat had ik al verwacht helaas. Eerst wilde ik geen geslachtbepaling doen met 16 weken en pretecho maar nu willen man en ik toch wel ff die bevestiging. Pff nu moe ga slapen
Oh sterkte Eline, er biggelt gewoon een traan bij mij bij het lezen van jou verhaal. Mooie naam iza,en heel fijn dat ze de helenacht bij je mocht zijn!! Sterkte en heel veel kracht komende tijd! X
Ik ben net bij de gyn geweest. Nog heeeeeel even naar Poppy mogen kijken, echt 10 sec ofzo. Lag druk te spartelen en te zwaaien Alles prima in orde! 08-08 "Bonus" termijnecho We hebben die van de vk al gehad en nu we over zijn gegaan naar gyn krijgen we er nog een, wel weer erg fijn 02-09 Afspraak gyn
Yeaah de doppler is binnen! Nu wachten op manlief die straks vrij is van werk. Welk spul gebruiken jullie? Er zit nog een klein beetje gel bij zag ik maar las op interner dat het ook met zwitsal mama buikzalf kan. Moet je veel spul gebruiken of juist weinig??
Eline heel veel sterkte. Wat een aangrijpende beschrijving, ik moest even slikken... Kan me voorstellen dat het moeilijk is om te huilen, er komt ook zoveel op je af. Ik denk aan jullie!
Aardbeitje ik gebruik gewoon babyolie, lekker veel is daarna meteen mijn buik weer goed ingesmeerd. Hoor het daarmee veel beter als met de gel.
Oke bedankt! Ik heb geen olie in huis (ja olijfolie maar dat ga ik er niet opsmeren hahaha) Denk dat ik de eerste keer de zwitsal zalf maar gebruik dan!
Zalf zal niet werken met moet echt geleiden en dat doet zalf niet volgens mij. Ik zou dan die gel pakken zoveel heb je niet nodig hoor.
Nee gewoon beetje gel en hupsakee Wij hebben tussen de middag nog geluisterd, 154/155 hartslagen Ik heb al zo'n gevoel van een meisje, sommige dachten de nub van een meisje te zien op onze echo én nu de hartslag van een meisje (de theorie dan ) dus ben toch wel benieuwd. Maar vooralsnog willen we het nog niet weten hahahaha!
Oke volgens mij zit er te weinig gel in de tube dus ga toch maar voor wat olijfolie dan haha oohh vliegje alles wijst dus op een meisje
Jaaa we hebben hem zo net gevonden!!! 156 slagen wat geweldig om te horen waaaauuw!! Helemaal in love ♡