Uitgerekend 1-15 februari 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door furby, 24 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kellyk

Kellyk Niet meer actief

Nee gelukkig zie ik ze niet meer, was een invalster GELUKKIG:D

2. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Ooh gelukkig maar!

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Dit was trouwens mijn echo van vanmiddag :)

Bijgevoegde bestanden:

4. furby

furby Bekend lid

14 mrt 2010
    848
    99
    28
    NULL
    NULL
    Wauw Blis wat groeit de kleine goed!

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ja super he!
    Ze groeien zo hard de laatste weken, ik ben ook weer op slag verliefd :D
    Alles erop en eraan.

6. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Mooi blis!

Ja ze groeien hard he, die van ons ook ruim 1cm in een week tijd. Ben benieuwd hoe groot hij met de pretecho over 3 weken is!

7. aardbeitje18

aardbeitje18 Niet meer actief

Mooi hoor Blis!

8. Lauren1984

Lauren1984 Bekend lid

15 feb 2014
    563
    0
    16
    Overijssel
    Hoi blis,

Voor mij mag er ook nog wat bij op de lijst
    21 augustus pretecho met geslachtsbepaling
    8 september controle vk

Mooie echo, ze worden nu echt heel duidelijk :)!

Wij hebben vandaag het hartje weer gehoord, was wel eng eerst. T duurde echt heel lang voordat ze t hartje had gevonden. Blijkbaar ligt mijn baarmoeder achterover gekanteld.

Wat vervelend kellyk! K kan je

9. Lauren1984

Lauren1984 Bekend lid

15 feb 2014
    563
    0
    16
    Overijssel
    Kellyk k kan je niet helpen, k weet ook niet zo goed hoe en wat k zou moeten voelen. Maar idd proberen vertrouwen te hebben.

10. rugi

rugi Actief lid

4 okt 2013
    169
    0
    0
    Ik heb m toevallig ook openstaan en gen vanmorgen de vk gebeld.
    Ze vroeg eerst of ik wel goed gevoeld had..
    Duhhh ik weet wel wat een bmm is.. De voriger keer was het echt een gesloten tuutje en nu lijkt het erop dat me ei eraan komt. Maar hij is niet week ofzo wel had maar voel een kuiltje kan er niet met me vinger in.
    Ze vroeg waar ik bang voor was.. Nou duuh voor alles dat het mis kan gaan las alleen maar enge dingen!! Dat je vrucht en water zozwaar werd dat je mk krijgt. Vk zei dat het alleen open gaat staan als je mk krijgt en dat heeft niks met je bmm te maken maar met een celdeling van het vrucht (ja dat wist ik ook wel) maar vond het tog vreemd dat ie open stond.. En vorige keer niet daar is een spreekuur tog voor??!! Maar goed zolang ik niet bloeden was het goed.. Vk zei ook dat het nu veel doorbloed was en ook anders gaat aanvoelen tis van binnen wel goed gesloten..
    Kun jij er wel met je vinger in? In die verder wel hard?of echt week? Je kan ook bij een andere vk of gyn langsgaan kunnen ze voelen en je verder helpen...
    Ik vind het ook allemaal vreemd , maar hoop dat ze gelijk heeft.. Internet maakt me ook gek 😞

11. aardbeitje18

De vk voeld toch ook nooit bij een controle of zo? (Misschien alleen op het eind) waarom zouden we zelf dan wel moeten gaan voelen? Als het zo gevaarlijk is dan controleren zij het toch ook wel elke keer en zouden ze toch ook zeggen dat we het zelf in de gaten moeten houden? Ik had hier zelf nog nooit van gehoort en nu denk ik door dit gelezen te hebben alleen maar weer zou het bij mij ook wel in orde zijn..pfff haha

12. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    @kellyk Ik ga niet voelen. Denk ook niet dat het goed is om er aan te zitten. Bij mijn vorige zwangerschap is er ook nooit inwendig gevoeld of gemeten.
    De VK ging met de gyn overleggen of er bij mij metingen moeten gebeuren, vanwege vorige vroeggeboorte. Maar dat is in ieder geval geen standaard beleid.

@blis Mooie echo hoor!

Ik vind het zo bizar allemaal hoe snel het gaat. Ons kindje was iets van 6,5 cm en dan zit er gewoon al een hartje dat klopt, een maagje dat vult en een blaasje dat werkt, handjes die naar het mondje gaan etc. In zo’n klein wurmpje!

13. Eline83

Eline83 Actief lid

14 feb 2014
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    #4073 Eline83, 6 aug 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 aug 2014
    Bij deze het kaartje.

Bijgevoegde bestanden:

14. Eline83

Eline83 Actief lid

14 feb 2014
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    #4074 Eline83, 6 aug 2014
    Ik snap niet dat de site de foto's omdraait, terwijl ik ze natuurlijk recht maak!!!!!!

Bijgevoegde bestanden:

15. Eline83

Eline83 Actief lid

14 feb 2014
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    #4075 Eline83, 6 aug 2014
    En de laatste.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,1 KB
      Weergaven:
      4
  16. aardbeitje18

Een heel mooi kaartje Eline. Ik heb er verder geen woorden voor zo verdrietig dat jullie dit mee maken

17. Eline83

Eline83 Actief lid

14 feb 2014
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weten jullie hoe dat zit? Of de foto's nu voor iedereen te zien zijn, of alleen voor mensen die ingelogd zijn?

Oh en Blis, ik vind het inderdaad fijn als Iza ook op de lijst komt te staan. Ze is en blijft mijn dochter. Maar dat hadden jullie denk ik al wel begrepen.

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Foto's zijn niet zichtbaar voor gasten, alleen als je ingelogd bent.
    Ik zal Iza zsm toevoegen aan de lijst!
    Hoe gaat het nu met je? Hoe gaat je gezin er mee om?
    Ik had het er vandaag wel even moeilijk mee, ik moest vaak aan je denken..

19. anemdo

anemdo Bekend lid

16 jun 2014
    550
    0
    0
    Rotterdam
    @eline, echt een heel mooi kaartje. Vind het echt knap hoe je hiermee om gaat.

Vandaag heb ik al voor de 2e keer de baby duidelijk voelen bewegen. Mijn man heeft het ook gevoeld, echt heel gaaf en bijzonder!
    Ik denk dat het al kan omdat ik best veel ben afgevallen met het vele overgeven (gaat nog steeds door helaas) en mijn buik komt al wel echt naar voren.

20. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Wat een mooi kaartje Eline! Ik heb vandaag ook aan je gedacht. Ik kan me gewoon niet voorstellen hoe je je moet voelen.

@anemdo Wel heel bijzonder dat ook je man het kon voelen. Dat klinkt eigenlijk wel heel erg vroeg

Deel Deze Pagina