Lichamelijk gaat het op zich wel. Doe nog niet al te veel, anders ben ik echt kapot. Bij Sylke had ik veel bloed verloren en hadden ze iets bij de narcose te weinig gegeven, waardoor ik daarna ontzettende spierpijn overal had. Nu bij Iza niet zo veel bloed verloren en een goede narcose, dus ook geen spierpijn. Geestelijk nogal verwarrend. Doordat ik me lichamelijk wel goed voel ben je toch weer met je eigen dingen bezig en de kinderen natuurlijk. Ik kan weer normaal eten ben minder moe als in de zwangerschap. Dus het is zo dubbel. Fijn dat je je weer lichamelijk fitter voelt, maar dat had nog veel langer moeten wachten. Toen ik mijn eigen gedichtje op het kaartje las, moest ik wel weer een traantje laten. Maar het is gewoon gek. Misschien omdat dit de tweede keer is. Ik weet het niet! Misschien komt het echte verdriet nog. We waren tijdens de zwangerschap ook nog wel voorzichtig om echt blij te zijn. Bij Sylke keek ik al echt uit naar de tijd dat ze ( nu eigenlijk ) zou komen. Dat had ik bij Iza nog niet en misschien onbewust niet durven dromen dat ze er ook echt zou komen, ofzo. Ik had ze in ieder geval nog het liefst gezond in mijn buik gehad.
Mooi hoor Eline en heel veel sterkte. Uiteraard ook vanuit hier een gefeliciteerd en ik snap dat het allemaal verwarrend is. Het is ook nog maar zo kort geleden.
Eline wat een prachtig kaartje van jullie meisje iza. Ik heb Veel aan je gedacht afgelopen dagen. Neem alle rust om het een plekje te geven samen met je gezin. Veel sterkte!
Wat een mooi kaartje Eline en wat een ontroerend gedichtje! Ik wil jullie nogmaals veel sterkte wensen met het verwerken van dit verdriet. @ misselijk: de laatste tijd was ik eigenlijk niet meer misselijk maar sinds zondag wel weer. Kan nog net alles binnen houden maar het scheelt soms weinig. Is dat normaal dat je ineens weer misselijk kan zijn? Was net zo blij dat het over was. Jeeh nog 1 week en dan heb ik de 16 weken controle! Die vier weken wachten zijn toch sneller gegaan dan ik dacht!
Eline, je klinkt zo sterk. Ik kan me goed voorstellen dat je dit keer al voorzichtiger in de zwangerschap stond. Prachtig kaartje, heel ontroerend. Hoop dat je veel steun uit je omgeving ontvangt!
Nee kan er niet in alleen het topje daar zit zeg maar een kuiltje in. Mijn bmm voelt verder hard en gesloten. Ik heb een echo gehad en alles zit pot dicht. Ik krijg nu iedere 2 weken een inwendig onderzoek van de vk om het evt. verschil te kunnen voelen. Met 20 weken echo krijg ik weer een echo met meting en om te kijken om alles nog dicht is. Dus ik heb wel vertrouwen nu. Maar ik kreeg wel het advies om rustig aan te blijven doen.
Nee normaal voel je ook niet! Maar ik wil ff iets uit de wereld hebben hier op zwp. Ik heb ik 2009 baarmoederhals kanker gehad en er is deels een stuk van mijn bmm verwijderd vandaar dat ze erg alert zijn natuurlijk en ik ook! Als alles open gaat staan of korter wordt krijg ik een bandje en wordt ik opgenomen.
Ojee Kelly wat heftig.. vandaar dus dat je je er wel zorgen om maakt. Gelukkig gaan ze het nu elke keer controleren! En hopelijk is een bandje niet nodig!
Eline, wat een prachtig kaartje. En wat een emotionele woorden. Heel veel sterkte! Heb je foto's gemaakt van Iza? Weet niet of je dat bij Sylke ook hebt gedaan maar ik denk dat het bij kan dragen aan het verwerkingsproces. Kelly, begrijp je ongerustheid ja! Goed dat ze je in de gaten houden. Gister hadden we de kraammarkt in het ziekenhuis. Wat kraampjes maar vooral de rondleiding over het kraamhotel vond ik fijn. Hoewel... ik heb een huilbui gehad gisteravond! Was even heel bang voor de bevalling. Alles kwam dichtbij. Dé plek waar we gaan bevallen enzo. Maar het is ook goed dat we het gezien hebben. Dadelijk onszelf opgeven voor de cursus Samen Bevallen, samen met mijn meisje gaan we die volgen
Jeeetje Kelly wat heftig. Wat fijn dat je wel een kindje kan dragen na alles wat je mee hebt gemaakt. Hopelijk is een opname niet nodig. Een cerclage is nog 1 ding, maar verplicht een zwangerschap in het zh uitzitten lijkt me heel moeilijk. Gelukkig gaat het op dit moment goed! Zelf geen idee hoe de boel daar aanvoelt, ze doen pas inwendig onderzoek als je rond de UD zit om te kijken of je al ontsluiting hebt. Maar goed, ik heb geen complicaties gehad, geen reden om aan te nemen dat het nu mis zou gaan. Trouwens, wij hebben besloten om een pretechopakket te nemen bij Echotoon hier in Groningen, met 16,5 wk 2D geslachtsbepaling, en met 28 wk gaan we dan voor 3D/4D
Wat een mooi kaartje Eline, veel sterkte! Heftig Kelly, snap dat ze je goed in de gaten houden dan! Hoe gaat het bij jullie met het gewicht? Ik heb me vanochtend weer eens gewogen. Nu met 3 maanden 1,2 kg aangekomen, dus dat gaat netjes! Ben benieuwd hoe het verder verloopt in de zwangerschap, het moet er natuurlijk ook allemaal weer af hihi. Rijtje tot nu toe: 1 maand: 56,5 2 maanden: 56,8 3 maanden: 57,7
Oh kelly, Jeetje heftig zeg en dat op zon jonge leeftijd!!! Waren ze optijd bij! En nu ook, nu snap ik je controle ook, bij mij wou ze wel vene voelen maar je doet er niks tegen zei ze, dus dacht dan laat maar.. Anders maak ik me nog meer gek! Sterkte ermee!
Ik woog bij het begin 59,5 en nu rond de 61,5. Dus zo'n 2 kg erbij nu haha. Voelt alsof er veeeeeeeel meer bij zit.
Eline heel mooi kaartje. Wat kom je sterk over. Neem de tijd om dit te verwerken. Goede vraag over het gewicht! Wilde ik ook vragen, hier 4 kilo lichter door de erge misselijkheid. Gister weer alleen 1 bolletje en schaaltje vla kunnen binnenhouden
♥ Bevallingslijst 1-15 februari 2015 ♥ 1: ♥ Furby, 27 jaar, 1e kindje (29 januari) F ♥ Ellada, 27 jaar, 1e kindje (29 januari) ♥ Staartje80, 34 jaar, ?? (31 januari) ♥ Vio, 23 jaar, 1e kindje, F ♥ JimmyChoo, 27 jaar, 1e kindje ♥ Vliegje, 30 jaar, 1e kindje F (meisje?) 2: ♥ Bambinooo, ??, 1e kindje ♥ Key, 26 jaar, 1e kindje F 3: ♥ Aardbeitje18, 22 jaar, 1e kindje (meisje?) ♥ Evenstar, 34 jaar, 3e kindje F ♥ Wishgirl, 28 jaar, 1e kindje 4: ♥ Tamaramama, 30 jaar, 4e kindje (meisje?) F ♥ Mouster, 30 jaar, 1e kindje F ♥ Wespje, 29 jaar, 1e kindje 5: Anique87, 26 jaar, 2e kindje F ♥ BLiS, 29 jaar, 4e kindje F ♥ Calimero1979, 34 jaar, 2e kindje F ♥ Mama Lucy, 25 jaar, 1e kindje F ♥ Riean, 28 jaar, 3e kindje ♥ Sanjaxx, ??, 2e kindje 6: ♥ Aukje83, 30 jaar, 3e kindje F ♥ Cassera, 21 jaar, 1e kindje F ♥ Manonniii, 27 jaar, 1e kindje F ♥ Liss90, 24 jaar, 1e kindje 7: ♥ Zonnetje04, 31 jaar, 2e kindje F ♥ R85, 28 jaar, 2e kindje F (Meisje?) ♥ Lauren1984, 30 jaar, 1e kindje (jongen?) ♥ Firsttimemom, 28 jaar, 2e kindje F ♥ JMay, 22 jaar, 2e kindje F 8: ♥ Ing82, 32 jaar, 2e kindje ♥ Napje1986, 27 jaar, 1e kindje ♥ Kiwipitje, 25 jaar, 1e kindje F ♥ Whoppie, 32 jaar, 2e kindje F 9: Cobydecoba, 28 jaar, 1e kindje ♥ HannekeG, 31, 2e kindje F ♥ Kellyk, 33 jaar, 2e kindje 10: Kiwi2010, 26 jaar, 2e kindje F 11: ♥ Faylin, 30 jaar, 2e kindje F ♥ Duvellie, 24 jaar, 1e kindje ♥ Memskie, 28 jaar, 2e kindje ♥ Muis87, 27 jaar, 1e kindje ♥ Kimm1985, 29 jaar, 2e kindje 12: 13: ♥ Vraagtekentje, 21 jaar, 1e kindje ♥ demel 89, 24 jaar, 2e kindje Koosje25, 25 jaar, 1e kindje 14: ♥ anemdo, ??, 1e kindje ♥ bo1986, 27 jaar, 1e kindje ♥ Toeteke, 28 jaar, 1e kindje F(Meisje?) ♥ mamalicious, 32 jaar, 2e kindjeF ♥ Rugi, 29 jaar, 1e kindje ♥ Maire4, 32 jaar, 4e kindje F(Meisje?) ♥ Mamsvan6, 37 jaar, 8e kindje ♥ japino181, 29 jaar, 1e kindje 15: ♥ miemie79, 34 jaar, 2e kindje ♥ Lady87, 27 jaar, 1e kindje Vlindertjes: Julia1979 ♥ Melliemuis Adriana85 ♥ Ukkieuk Anouk89 ♥ Wensje88 Afspraken: Augustus: 8: vervolg vk en uitslag bloed 8: Toeteke Bonus Termijnecho 11: Calimero1979 echo bij vk 13: Vio geslachtsbepaling 13: bo1986 13.00u nekplooimeting 14: Furby controle vk 18: vliegje Pretecho 2D 18: BLiS 5e echo 19: Vliegje controle VK 16wkn 19: R85 Geslachtsbepaling 19: Liss90 geslachtsbepaling 20: Ellada controle VK 16wkn 21: Kiwipitje controle VK 21: aardbeitje18 Controle VK 21: Lauren1984 Pretecho + geslachtsbepaling 25: Vio controle VK 27: HannekeG Pretecho (geslachtsbepaling) 27: bo1986 Controle VK 28: JMay Geslachtsbepaling 28: Anemdo Controle VK September: 2: Toeteke Afspraak Gyn 8: Lauren1984 Controle VK 9: Vliegje 20 weken echo 12: aardbeitje18 20 weken echo 11: Ellada 20 weken echo 13: calimero1979 20 weken echo 15: Vio 20 weken echo 16: Liss90 20 weken echo 25: HannekeG 20 weken echo 25: JMay 20 weken echo 25: japino181 20 weken echo Geboren 04 augustus 2014 - Eline83 - Iza* 16.29u 35gr 11cm (14wkn+2dgn) Wijzigingen graag doorgeven in kleur
Ja helaas wel. Bij m'n dochter werd het bij 16 weken minder en bij 18 weken voor het laatst overgeven en volgens mij kon ik vanaf 20 weken weer alles eten ook waar ik geen trek in had. Dus hoop echt dat ik m'n laatste weken van de misselijkheid in ga. Denk omdat ik bij m'n dochter ook zo misselijk was ik daarom nu weer in verwachting ben van een meisje. Want toen ik 3 jaar geleden zwanger was wat bij 12 weken mis ging geen dag misselijk geweest, dus ik dacht dat zit vast tussen de oren misselijkheid bij zwangere vrouwen (haha daar kom ik nu wel op terug!) maar bij die zwangerschap had ik sterk het gevoel dat het een jongen was