Hele dikke knuffel Eline,ookal maakt dat niets goed. Echt een prachtig kaartje en een hele mooie naam <3
@gewicht ik begon op 67 kg en nu na al een paar weken niets binnen houden zit ik op 60, 5 kg. Ik hoop snel weer wat te gaan aankomen. Wel al echt een buikje wat vooral s avonds goed te zien is.
Eline wat een mooi kaartje, het gedichtje maakte dat ik wel een traantje weg pinkte. Ik wens jou en je gezin nogmaals heel veel sterkte toe de komende tijd. Even kleine update. Heb weinig gereageerd de laatste dagen omdat ik keihard aan het werk ben en als ik eindelijk thuis ben zo moe ben dat ik eten naar binnen schuif en op bed ga liggen. Nog 1 dagje hard werken en dan eindelijk weekend. Vandaag de kleine voor het eerst heel duidelijk gevoeld terwijl ik er niet op aan het letten was, in de bus ineens een schop ofzo die ik echt duidelijk voelde. Was meteen helemaal blij natuurlijk . Ga straks mijn banner nog even twee dagen vooruit zetten. Laatste meting van vorige week was ik ook twee dagen vooruit gezet. Buikje begint nu echt duidelijk te groeien manlief kan het ook zien en die is echt een supertrotse pappa . Verteld het aan iedereen en maakt zich de hele dag druk om mij.
Kelly, logisch dat ze je goed in de gaten houden, hopelijk kan je dat gerust stellen. En natuurlijk hopen dat alles goed dicht blijft zitten voorlopig! Ben nu een kleine beetje werk aan het afmaken, maar ga zo mijn "out of office" aan zetten en heb dan 4 weken vakantie!!! Ben er echt zo aan toe.
Heerlijk Hanneke, ben jaloers We zijn wel een weekje weg geweest, maar zo met een peuter en een kleuter is het wel leuk en ontspannend, maar niet echt iets om van uit te rusten Mijn zusje en zwager zijn ook op vakantie en postten foto's van bergen en ik kan soms niet helpen dat ik denk... hoe heerlijk was dat om zo met zijn tweetjes weg te kunnen. Dat is er gewoon de komende tig jaar niet haha. Hee, eh, ik heb vaak harde buiken opeens. Echt vaak. Ik weet dat dat normaal is als je al meerdere kinderen hebt, maar bu, ik maak me toch zorgen?
Wij gaan volgende week een weekje weg naar Kreta. Ik ben erg benieuwd hoe dat zal gaan. Ik denk dat we de hele dag achter mijn zoontje aan het aanrennen zijn. We hebben wel extra een kamer met aparte slaapkamer en 2 balkons. Dan kunnen we wel even lekker relaxen of boekje lezen als hij slaapt. Het klinkt wel erg vroeg die harde buiken. Misschien kan je morgen de VK even bellen voor advies?
ik woog 48 en nu schommel ik tussen 49-52 kg @evenstar doe je niet te veel miss? ik had het bij J. ook al heel vroeg, volgens de vk was ik er ''gevoelig'' voor ofzo .. op het laatst had ik zowat om de paar minuten harde buiken.
Eline, ik weet niet wat ik moet zeggen.. en dat komt ook weer verkeerd eruit. Ik bedoel dat ik niet de juiste woorden kan vinden, ik wil je laten weten dat ik aan je denk, maar het klinkt allemaal zo futiel.. Straks weer afspraak in het ziekenhuis. Ben heel benieuwd naar m'n bloeddruk. Heb al 5 dagen zo'n hoofdpijn en hoop dat het niet door m'n bloeddruk komt, dat dat eenmalig was dinsdag. Ik probeer me zo rustig mogelijk te houden, maar das makkelijker gezegd dan gedaan Klopt jullie hart af en toe ook zo enthousiast snel zonder dat je iets doet? Vandaag hebben we de afspraak die normaal met 7 weken plaatsvindt als je direct onder controle staat bij gyn. Dus een check up bij de klinisch verloskundige. De bonus termijnecho enz. Wel fijn dat we Poppy weer gaan zien, maandag was natuurlijk maar heel kort. Ik mag zo dadelijk eerst nog een uur werken, heb een overleg. En dan om 15.15 de afspraak. Positief is dat ik deze week m'n opleiding (aangeboden door de werkgever) afgerond heb, dus ik ga vandaag m'n portfolio inleveren en dan hoop ik dat ik niet teveel hoef te verbeteren, zodat ik in oktober m'n assessment heb. Dan ben ik helemaal klaar, yes! Minder goed van mij is dat het een opleiding is van een jaar, maar dat ik nu in 3 dagen alles voltooid heb. Al die tijd niets eraan gedaan, alleen twee presentaties gegeven Ik presteer beter met een deadline zeg ik dan maar Ik ben nog steeds zo ontzettend moe. Nu weet ik niet of het komt door de hormone, of doordat ik zo ontzettend slecht slaap. Het was helemaal weg, maar toen de misselijkheid terugkwam, kwam ook de vermoeidheid terug. Combinatie van beide? Hier gisteren m'n betaling van de Angelsound overgemaakt naar een Marktplaats verkoper. Nu kan ik echt niet meer wachten! Wil het nu ook proberen! Hebben het hartje nog geen enkele keer gehoord, alleen gezien. Hopelijk vandaag tijdens de echo! Hele fijne dag vandaag iedereen!
Hier gaat alles ook gestaag eigenlijk nergens meer last van. Ik luister iedere dag ff 15 sec met doppler en dat geeft rust, Nouja gisteren was ie me te snel af en heb ik het na 2 minuten opgegeven. 3 uurtjes later nog eens geprobeerd en toen vond ik hem wel. Waar ik nu echt naar toe lees is de 20 weken echo, want ooooooo wat vind ik het spannend wat het wordt! Echt om te snijden!!! Over 6 weken is het al zover en als je het zo bekijkt dan gaat de tijd echt mega snel weer!! We zitten dan al op de helft joehoe!!!!
Jee Muis, je hebt de baby wel snel gevoeld! Ikke wil ook Ik wacht met smart haha. Had van de week een soort van gefladder in mijn buik, dacht ik. Maar was maar heel kort en daarna weer weg.
Toeteke leuk dat je ook een doppler hebt gekocht het is echt heel bijzonder. Hier ook best vaak hoofdpijn (terwijl ik dit anders nooit had).. en indd die hartkloppingen soms.. soms denk ik van het kan wel een opvlieger zijn dan ga ik ook zweten etc.. Succes bij de echo
@toeteke Succes straks in het ziekenhuis! Lekker gevoel dat je opleiding klaar is? Ik ben vanmorgen bij monkeytown geweest met mijn zoontje. Ben echt gesloopt! Eigenlijk is al dat klimmen ook niet zo goed voor mijn rug merk ik
Ik voelde het vorige week regelmatig nu bijna nooit meer. Dat komt omdat de placenta groter wordt en dat dempt de schopjes en draaiingen. Bij mij komt die net als bij bo aan de voor kant te liggen dus dan voel je de schopjes vaak rond de 20 weken. Bij een 2e zwangerschap voel je alles eerder dus ook helaas alle klachtjes
Ik heb nog niks gevoeld zal indd nog wel even duren! Voor de doppler gebruikers: horen jullie alleen met koptelefoon of ook met een box? Zo ja hoe bevalt het via een box?
Wij gebruiken de koptelefoon meestal. Box wel geprobeerd maar wij hebben een goede en dan maakt het soms een kabaal! Hahaha.
♥ Bevallingslijst 1-15 februari 2015 ♥ 1: ♥ Furby, 27 jaar, 1e kindje (29 januari) F ♥ Ellada, 27 jaar, 1e kindje (29 januari) ♥ Staartje80, 34 jaar, ?? (31 januari) ♥ Vio, 23 jaar, 1e kindje, F ♥ JimmyChoo, 27 jaar, 1e kindje ♥ Vliegje, 30 jaar, 1e kindje F (meisje?) 2: ♥ Bambinooo, ??, 1e kindje ♥ Key, 26 jaar, 1e kindje F 3: ♥ Aardbeitje18, 22 jaar, 1e kindje (meisje?) ♥ Evenstar, 34 jaar, 3e kindje F ♥ Wishgirl, 28 jaar, 1e kindje 4: ♥ Tamaramama, 30 jaar, 4e kindje (meisje?) F ♥ Mouster, 30 jaar, 1e kindje F ♥ Wespje, 29 jaar, 1e kindje 5: Anique87, 26 jaar, 2e kindje F ♥ BLiS, 29 jaar, 4e kindje F ♥ Calimero1979, 34 jaar, 2e kindje F ♥ Mama Lucy, 25 jaar, 1e kindje F ♥ Riean, 28 jaar, 3e kindje ♥ Sanjaxx, ??, 2e kindje 6: ♥ Aukje83, 30 jaar, 3e kindje F ♥ Cassera, 21 jaar, 1e kindje F ♥ Manonniii, 27 jaar, 1e kindje F ♥ Liss90, 24 jaar, 1e kindje 7: ♥ Zonnetje04, 31 jaar, 2e kindje F ♥ R85, 28 jaar, 2e kindje F (Meisje?) ♥ Lauren1984, 30 jaar, 1e kindje (jongen?) ♥ Firsttimemom, 28 jaar, 2e kindje F ♥ JMay, 22 jaar, 2e kindje F 8: ♥ Ing82, 32 jaar, 2e kindje ♥ Napje1986, 27 jaar, 1e kindje ♥ Kiwipitje, 25 jaar, 1e kindje F ♥ Whoppie, 32 jaar, 2e kindje F 9: Cobydecoba, 28 jaar, 1e kindje ♥ HannekeG, 31, 2e kindje F ♥ Kellyk, 33 jaar, 2e kindje 10: Kiwi2010, 26 jaar, 2e kindje F 11: ♥ Faylin, 30 jaar, 2e kindje F ♥ Duvellie, 24 jaar, 1e kindje ♥ Memskie, 28 jaar, 2e kindje ♥ Muis87, 27 jaar, 1e kindje ♥ Kimm1985, 29 jaar, 2e kindje 12: 13: ♥ Vraagtekentje, 21 jaar, 1e kindje ♥ demel 89, 24 jaar, 2e kindje Koosje25, 25 jaar, 1e kindje 14: ♥ anemdo, ??, 1e kindje ♥ bo1986, 27 jaar, 1e kindje ♥ Toeteke, 28 jaar, 1e kindje F(Meisje?) ♥ mamalicious, 32 jaar, 2e kindjeF ♥ Rugi, 29 jaar, 1e kindje ♥ Maire4, 32 jaar, 4e kindje F(Meisje?) ♥ Mamsvan6, 37 jaar, 8e kindje ♥ japino181, 29 jaar, 1e kindje 15: ♥ miemie79, 34 jaar, 2e kindje ♥ Lady87, 27 jaar, 1e kindje Vlindertjes: Julia1979 ♥ Melliemuis Adriana85 ♥ Ukkieuk Anouk89 ♥ Wensje88 Afspraken: Augustus: 11: Calimero1979 echo bij vk 13: Vio geslachtsbepaling 13: bo1986 13.00u nekplooimeting 14: Furby controle vk 18: vliegje Pretecho 2D 18: BLiS 5e echo 19: Vliegje controle VK 16wkn 19: R85 Geslachtsbepaling 19: Liss90 geslachtsbepaling 20: Ellada controle VK 16wkn 21: Kiwipitje controle VK 21: aardbeitje18 Controle VK 21: Lauren1984 Pretecho + geslachtsbepaling 25: Vio controle VK 27: HannekeG Pretecho (geslachtsbepaling) 27: bo1986 Controle VK 28: JMay Geslachtsbepaling 28: Anemdo Controle VK September: 2: Toeteke Afspraak Gyn 8: Lauren1984 Controle VK 9: Vliegje 20 weken echo 12: aardbeitje18 20 weken echo 11: Ellada 20 weken echo 13: calimero1979 20 weken echo 15: Vio 20 weken echo 16: Liss90 20 weken echo 25: HannekeG 20 weken echo 25: JMay 20 weken echo 25: japino181 20 weken echo Geboren 04 augustus 2014 - Eline83 - Iza* 16.29u 35gr 11cm (14wkn+2dgn) Wijzigingen graag doorgeven in kleur
Wij hebben 23 augustus pretecho/geslachtsbepaling en ik heb 11 augustus controle vk. Ik denk dat je bij Kiwi2010 ook wel een hartje kan zetten Via fb is wel gezegd dat alle echo's goed waren, heeft ze hier denk ik niet doorgegeven. Misschien tijd om de lijst weer eens op te schonen, als iedereen voorbij 12 weken is? Dan heb je meestal je eerste echo wel gehad? Of heb ik het mis... Ik voel heel regelmatig kleine bewegingen, ik heb zittend werk, dat maakt ook dat ik er nogal bewust van ben Verder vind ik die harde buiken zo vroeg al niet leuk, maar ik vind het ook weer geen spoed om er nu voor te bellen... dus ik hoor het maandag wel of ik daar iets mee moet.
Alles was in orde in het ziekenhuis! Bloeddruk ook weer *blij* Met Poppy is ook alles goed, heeeeerlijk eigenwijs, wilde niet gaan liggen zoals de bedoeling was Nu 6.8cm, precies op schema dus! Uitgerekende datum blijft 14 februari! Op 26-9 hebben we de 20 weken echo