Okee! Ja mijn buik is echt van onderen alleen maar bol.. Nee als ik ga dan ga ik morgen maar tis vandaag ineens alweer veel beter.. ik denk dat als ik echt blaasontsteking zou hebben ik wel wat meer last van dingen moet hebben.
Ah arm egeltje Hier ook een hormoonbom, vrouwlief is ongesteld dus dat is soms feest thuis haha. Rugi succes met de test. Het blijft toch spannend he?!
Hier ook ontploffingsgevaar hoor. Gisteren bijna als een viswijf tekeer gegaan tegen mijn doldwaze kinderen die de Hema op zijn kop zetten. Luisteren naar mama: 0. Aantal meewarige blikken van betweterige oma's: 103. Argh. Gisteren tweede intake bij de vk, hartje luid en duidelijk gehoord, ze stond er meteen bovenop met de doppler. Bm ligt al vrij hoog (normaal voor derde zwschap), ik ben ondanks de misselijkheid (of dankzij, want moest het weg-eten) goed van mijn lage bmi afgekomen en zit nu op het startgewicht wat ik de vorige zwangerschappen had. Ik ga maar niet zeggen hoeveel kg ik daarvoor moest aankomen En dan te bedenken dat ik de vorige keren nog wel een kg of 15 aankwam vanaf dit gewicht, hahaha. Maar ja, alles vloog er in no time af na de bevalling, dus ze blijven het toch in de gaten houden. Bloeddruk was perfect. Met mijn demente hoofd vergeten te vragen naar de vroege harde buiken, maar ik maak me er niet enorm druk om. 23/8 pretecho+geslachtsbepaling 17/9 20 weken echo Zaterdag gaan we als het meezit een nieuwe auto kopen! Dag spaargeld! (blijft nog aardig wat over maar ik vind het toch lastig omdat we zo braaf mooi gespaard hadden en een auto zoiets doms is om het aan te besteden). Hallo C4 Grande Picasso Ambiance Hopelijk staat hij er nog, we moeten er een ommetje van 160 km voor maken...
Hoi meiden! Ik ben weer terug van vakantie! Nu een week thuis en dan een week naar nederland wil daar een geslachtsecho gaan doen, want je hebt hier geen pretecho bureaus, dus is superduur. Ik ben inmiddels 15 weken en het gaat supergoed! Ben inmiddels zo'n 2,5 kg aangekomen, was wel blij dat er wat bij kwam want tot week 12 was ik 1,5kg afgevallen. Zijn jullie borsten ook zo groot? Mijne zijn van een bescheiden C naar een grote E, echt bizar! Door het harde groeien heb ik wat strepen aan de voorkant bij mn tepel, baal ik wel echt enorm van maar is niet anders. Ga sowieso wel even goede creme halen ervoor! Ik heb volgens mij de baby ook al een paar keer gevoeld, het is een soort kriebelend/krabbelend gevoel maar niet heel prettig eigenlijk, het doet geen pijn maar is toch een beetje onaangenaam ofzo. Wat betreft mn buik, die is echt aanwezig haha, wel superleuk ben er trots op luister ook vaak even met de doppler, is zo fijn als je t hartje af en toe even kunt horen! Hier ook even een buikfoto van mij erbij Weten jullie of ik nu al moet bellen voor een pretecho tussen 24-8 en 28-8? En waar kan ik dat het beste doen in omgeving utrecht? Iemand een fijn adresje?
@Key mooie buik ! Jaaa mijn boobs groeien gelukkig ook weer!! Na de bevalling kreeg ik theezakjes van pickwick en nu eindelijk groeien ze weer echt heerlijk. Ik zit op kantoor na deze dag weer lekker 'weekend' haha. Volgende week maandag met onze kleine meid weer naar de neuroloog dus heb die dag maar vrij genomen duurt zo lang altijd.
Omgeving Utrecht, dan zou ik je echolooks adviseren. Die zit in het St. Antonius ziekenhuis, Alnatal ook wel bekend. Echolooks Hele goede ervaringen mee met de eerste 2 zwangerschappen, ik zie nu dat ze nieuwe apparatuur hebben.
♥ Bevallingslijst 1-15 februari 2015 ♥ 1: ♥ Furby, 27 jaar, 1e kindje (29 januari) F ♥ Ellada, 27 jaar, 1e kindje (29 januari) ♥ Staartje80, 34 jaar, ?? (31 januari) ♥ Vio, 23 jaar, 1e kindje, F ♥ JimmyChoo, 27 jaar, 1e kindje ♥ Vliegje, 30 jaar, 1e kindje F (meisje?) 2: ♥ Bambinooo, ??, 1e kindje ♥ Key, 26 jaar, 1e kindje F 3: ♥ Aardbeitje18, 22 jaar, 1e kindje (meisje?) ♥ Evenstar, 34 jaar, 3e kindje F ♥ Wishgirl, 28 jaar, 1e kindje 4: ♥ Tamaramama, 30 jaar, 4e kindje (meisje?) F ♥ Mouster, 30 jaar, 1e kindje F ♥ Wespje, 29 jaar, 1e kindje 5: Anique87, 26 jaar, 2e kindje F ♥ BLiS, 29 jaar, 4e kindje F ♥ Calimero1979, 34 jaar, 2e kindje F ♥ Mama Lucy, 25 jaar, 1e kindje F ♥ Riean, 28 jaar, 3e kindje ♥ Sanjaxx, ??, 2e kindje 6: ♥ Aukje83, 30 jaar, 3e kindje F ♥ Cassera, 21 jaar, 1e kindje F ♥ Manonniii, 27 jaar, 1e kindje F ♥ Liss90, 24 jaar, 1e kindje 7: ♥ Zonnetje04, 31 jaar, 2e kindje F ♥ R85, 28 jaar, 2e kindje F (Meisje?) ♥ Lauren1984, 30 jaar, 1e kindje (jongen?) ♥ Firsttimemom, 28 jaar, 2e kindje F ♥ JMay, 22 jaar, 2e kindje F 8: ♥ Ing82, 32 jaar, 2e kindje ♥ Napje1986, 27 jaar, 1e kindje ♥ Kiwipitje, 25 jaar, 1e kindje F ♥ Whoppie, 32 jaar, 2e kindje F 9: Cobydecoba, 28 jaar, 1e kindje ♥ HannekeG, 31, 2e kindje F ♥ Kellyk, 33 jaar, 2e kindje 10: ♥ Kiwi2010, 26 jaar, 2e kindje F 11: ♥ Faylin, 30 jaar, 2e kindje F ♥ Duvellie, 24 jaar, 1e kindje ♥ Memskie, 28 jaar, 2e kindje ♥ Muis87, 27 jaar, 1e kindje ♥ Kimm1985, 29 jaar, 2e kindje 12: 13: ♥ Vraagtekentje, 21 jaar, 1e kindje ♥ demel 89, 24 jaar, 2e kindje Koosje25, 25 jaar, 1e kindje 14: ♥ anemdo, ??, 1e kindje ♥ bo1986, 27 jaar, 1e kindje ♥ Toeteke, 28 jaar, 1e kindje F(Meisje?) ♥ mamalicious, 32 jaar, 2e kindjeF ♥ Rugi, 29 jaar, 1e kindje (jongen?) ♥ Maire4, 32 jaar, 4e kindje F(Meisje?) ♥ Mamsvan6, 37 jaar, 8e kindje ♥ japino181, 29 jaar, 1e kindje 15: ♥ miemie79, 34 jaar, 2e kindje ♥ Lady87, 27 jaar, 1e kindje Vlindertjes: Julia1979 ♥ Melliemuis Adriana85 ♥ Ukkieuk Anouk89 ♥ Wensje88 Afspraken: Augustus: 12: rugi nekplooimeting 13: Vio geslachtsbepaling 13: bo1986 13.00u nekplooimeting 14: BLiS Controle + echo Gyn. 14: Furby controle vk 15: Ing82 Controle VK 18: vliegje Pretecho 2D 18: BLiS 5e echo 19: Ing82 Geslachtsbepaling 19: Vliegje controle VK 16wkn 19: R85 Geslachtsbepaling 19: Liss90 geslachtsbepaling 20: Ellada controle VK 16wkn 21: Kiwipitje controle VK 21: aardbeitje18 Controle VK 21: Lauren1984 Pretecho + geslachtsbepaling 23: Evenstar pretecho/geslachtsbepaling 25: Vio controle VK 25: rugi 15wkn controle 27: HannekeG Pretecho (geslachtsbepaling) 27: bo1986 Controle VK 28: JMay Geslachtsbepaling 28: Anemdo Controle VK September: 2: Toeteke Afspraak Gyn 2: japino181 Afspraak VK 8: Lauren1984 Controle VK 9: Vliegje 20 weken echo 12: aardbeitje18 20 weken echo 11: Ellada 20 weken echo 13: calimero1979 20 weken echo 15: Vio 20 weken echo 16: Liss90 20 weken echo 16: Kellyk 20 weken echo 17: evenstar 20 weken echo 18: aukje83 20 weken echo 23: R85 20 weken echo 25: HannekeG 20 weken echo 25: JMay 20 weken echo 25: japino181 20 weken echo 26: Toeteke 20 weken echo Geboren 04 augustus 2014 - Eline83 - Iza* 16.29u 35gr 11cm (14wkn+2dgn) Wijzigingen graag doorgeven in kleur
Mooi buikje Key! Die van mij groeit ook hard. Mijn borsten waren al groot, had E en nu F... En ben maar een klein meisje haha. Was iets afgevallen in vergelijking met vorige week, ben nog geen 2 kg aangekomen in totaal. Buik daarentegen is 12 cm gegroeid in omvang haha. Evenstar, herkenbaar. Het uitvallen dan he. Ik heb pas mensen op straat verrot gescholden om hun honden die ze gewoon NIET bij houden en dan gaan die van mij zwaar over de zeik. Ik kan ze bijna niet meer houden nu ik wat ronder wordt en misselijker zo nu en dan.
Ja echolooks! Moet je nu echt al een mailtje sturen hoor, zij is echt zo aardig. Ik heb hem over precies 1 week. Maar moet helaas dan nog 3 dagen wachten omdat manlief met het geniale idee kwam om een gendertaart te doen. Die gaan we vrijdag de 22ste in de avond aansnijden. Moet ik nog langer wachten....
Haha daar heb ik van gehoord ja gendertaarten! Wel spannend! Maar als ik eenmaal de echo heb dan wil ik t weten ook haha Ok ik ga ze even bellen!
Dan doet de echoscopiste in een envelop of het een jongetje of meisje is en die dichte envelop geef je af bij een taartbakker. Die maakt dan een taartmet roze of blauwe binnenkant dus dan zie je het als je de taart aansnijdt
Even iets anders meiden: Hoe doen jullie dat met de multivitamines? Ik hoor overal dat je vanaf week 10 mag stoppen met foliumzuur maar bij mij zit die in mn multivitamine. Tot nu toe slik ik het gewoon door omdat al die andere dingen die erin zitten nog wel nodig zijn lijkt me..?
Volgens mij maakt dat niets uit Key, je mag het doorslikken, maar het hoeft niet. Kan volgens mij geen kwaad als je het wel blijft doen.
Ik word misselijk van die pillen maar probeer nu wel even in de avonduren te slikken. Misschien helpt het..
@ key, echolooks is top! Ik ga daar dinsdag heen voor geslschtsbepaling. Ik had haar ook voor mijn termijnsecho vanuit alnatal. Hele mooie foto's, ze staan op echolooks fb pagina (foto van 10 weken 4d) Net uitslag van screening binnen. Alles 1:5000 dat is max wat ze geven, dus helemaal blij Mijn buik is de ene x flink en de andere keer iets minder. Wel veel boller dan bij de eerste. Wel lastig want de band van mijn broeken zijn flink uitgerekt van de eerste (beviel toen eind september). Nu maar bezig met veiligheidsspelden
Heb een afspraak!! 25 augustus geslachtsbepaling Zoooo spannend! Doe geen oog meer dicht haha Jouw foto kan ik niet vinden op de fb pagina, ze hebben alleen foto's van die nieuwe techniek klopt dat? Dat het er zo huidskleurig uitziet.. Of zit ik oo de verkeerde fbpagina te kijken?
spannend al die echos hihi wij mogen 28 aug. ben echt super benieuwd. Volgens de nub hier duidelijk een meisje,maar mijn zus zit in Amerika op een forum en daar zeiden er ook weer heel veel een jongen dus ff afwachten nog. Wij maken geen taart maar ik heb die kapstokjes van de action gekocht met : Its a boy en Its a girl , voor die 2 euro kon ik ze toen wel allebei mee nemen. Nog heel even door werken en dan lekker naar huisssss