Weltrusten... hier alweer wakker. ga nog wel n poging doen om verder te slapen. straks lekker babyzwemmen met de kleine. hopelijk dit keer geen last vd rug. Jaylin, wat n erg leuk idee, dat filmpje. hier heb ik n kaart gemaakt namens mijn dochter. die hebben we mijn ouders gegeven. erop staat: binnenkort speel ik niet meer in mijn "eendje" En aan de binnenkant: ik moet nog even wachten voordat ik mijn broertje of zusje kan verwachten. Deze kaart heb ik 2 keer. de 2e kaart geven we dinsdag aan mn schoonouders als ze bij ons zijn.
Adriana, mijn dochter is net twee geworden. Zonnetje, dat met die kaart is ook een leuk idee zeg! Ik ga hier nu de laatste test doen. Dan zijn ze op.
Hai meiden. Goed geslapen? Ik beter, maar heb vooral last van avond misselijkheid hihi. Ivm ons lastige traject en het feit dat mijn vader mijn baas is, moest ik het tegen hem wel zeggen. Een paar vrienden en onze ouders wisten het dus ook allemaal. Dus ze wisten ook de inseminaties en daarom hebben we het meteen verteld. Ze zouden toch gaan vragen of ik ongesteld was geworden. Mijn schoonouders reageerden geweldig. Schoonvader was nog een beetje bang, toen waren we nog geen 4 weken dus logisch. Mijn schoonmoeder knuffelde me meteen. Ze zien het ook echt als hun kleinkind, dat is echt geweldig! Van de week was schoonvader al minder bang. Hij zei tegen mijn moeder, we opeten wel ff een lijst maken wie wanneer naar de Efteling kan hahahaha! En hij wil een bolderkar hihi. Hij vergeet even dat de baby eerst baby is, maar het enthousiasme is geweldig. Mijn vader en stiefmoeder waren ook blij. Mijn vader is ziek (ziekte van Kahler) en dat is niet heel stabiel. Hij heeft de pregnylinjectie bij me gezet. Ik durfde zelf niet en mijn vriendin ook niet en vond het wel heel bijzonder. Ik dacht, als we zwanger raken heeft papa ook geholpen. Hij vond het dus ook spannend en mijn moeder was hysterisch blij maar die wil al jaren oma worden haha. Ik heb 2 gehandicapte broers waarvan mijn oudste broer is overleden.. Dus ik was de enige die haar oma kan maken haha. Mijn broertje heb ik het verteld maar hij is laag van niveau. Toch lachte hij dus ik denk dat hij het wel een beetje snapt. Zeker als mijn buikje straks groeit denk ik. Mijn stiefzusjes weten het ook en de zus van mijn vriendin. En onze eigen opa's en oma's. Een van mijn opa's keek wel echt zo van huh hoe hebben ze dat gedaan haha. Ik vind het heel moeilijk om nu nog stil te zijn tegen de buitenwereld. Zou het liefst alles van de daken schreeuwen. Maar we willen in ieder geval wachten tot de 1e echo. Meisjesnaam hebben we al! Jongensnaam is moeilijk. We houden van aparte naam, beetje Engels ook ja of gewoon apart. Ga gauw naar kantoor. Fijne dag allemaal!
Goedemorgen meiden! Wow vliegje, das een hoop familie! Grappig van je opa die het niet helemaal snapt haha. Onze familie staat op uitsterven haha. Ik heb 10 nichtjes en 4 zusjes, geen broertjes of neefjes om de naam door te geven haha. De generatie ervoor was allemaal mannen.
Wat een grappige kaart Zonnetje! Hoe ging je laatste test Faylin? Wat een leuk idee dat filmpje! JimmyChoo, sporten werkt goed he, had hetzelfde als jij, erg fit na het sporten, lag tot half 12 te stuiteren in bed haha. Lees wat over spiegelreflexen, leuk, wij hebben er ook 1 al jaren, ding doet het nog steeds prima. @ Vertellen, wij willen het na de eerste echo vertellen aan de ouders, 2 vriendinnen weten het al en de rest qua vrienden/familie komt na de vakantie en na de 2e echo wel. @ Namen, wij willen Nederlandse namen. Voor en jongen hebben we al een leuke en voor een meisje vinden we het lastiger. Verder reageer ik niet op iedereen hoor, hoop dat dat niet erg is, maar waren zo veel pagina's! Had vandaag de laatste test gedaan (Clear Blue) vond het erg eng om hem te doen, maar resultaat: http://www.mijnalbum.nl/Foto550-MRERESUN.jpg Nu stop ik met testen en ga ik lekker genieten! Ben wel heel benieuwd hoe ver ik ben! VK denkt 4+5, ik denk 4+1, maar we gaan het zien. Met dit resultaat zou het allebei kunnen
@kipje mooie test! Waarom denkt je vk dat je 4+3 bent en jij 4+1? Hier hetzelfde ivm langere cyclus maar ik heb niks gezegd tegen de vk haha, daar komen we dan wel achter bij de termijnecho. Hier mijn kv van vandaag: Het duurde weer een eeeeuuuuwigheid eer hij was doorgelopen maar hij is een stuk donkerder. Nu ga ik mn banner aanpassen en écht proberen genieten. Heb ook nog geprobeerd een buikfoto te maken maar dat lukt me dus echt niet! Moet ik manlief maar eens lief aankijken
Omdat ik denk dat mijn eisprong 20 mei was, dag 18. Als ik het dan uitreken aan de hand van die datum kom ik op 4+1. De VK rekent vanaf laatste menstruatie en dan zou ik 4+5 zijn (3 mei). Mooie test Adriana! Buikfoto kun je ook de zelfontspanner aanzetten als je die hebt?
Ja z'n test had ik ook...toch fijn dan ff he die bevestiging! Enne buik foto? Heb jij al een buikje dan???? Vanmorgen geen koffie genomen want voel me niet echt lekker in mijn buik. Ook heb ik moeite met ontlasting pffff. Ben erg moe aan het einde van de dag. Nou ff mijn klaagzang gedaan! Oja ik heb mijn eerste echo op de 19e maar twijfel of ik het al zo vroeg moet laten doen..... Ik zie liever meteen een dwarrelend kindje en een hartje. Dus het kan goed zijn dat ik het verzet naar 2 weken later maar daar denk ik nog ff over na 2 dagen van te voren verzetten is nog tijd zat en misschien heb ik er dan wel ontzettend zin in om te gaan!
Mooie test Adriana Ik zal mijn test ook eens laten zien, ik ben wel benieuwd wat jullie er van vinden.
Ik heb wel een zelfontspanner maar de positie is dan zo moeilijk te bepalen, heb echt vanalles geprobeerd. of hij was overbelicht. Of zoonlief komt steeds in beeld hahaha. @kelly nee ik heb gelukkig nog geen buikje maar lijkt me wel leuk om zo'n rijtje te hebben van je hele zwangerschap.
Gelukkig wel iets donkerder dus, de test was nog niet helemaal droog. Ik denk dat ik vandaag toch nog maar even naar de kruidvat ga om daar een doosje met testen te halen.
Mooie testen hoor! Ik heb niet meer getest werd er alleen maar onzeker van. Hebben jullie ook veel last van een soort trekkend gevoel ?
Meiden, mijn mijn bloedtesten zijn weer mooi opgeklommen. 18e krijg ik een echo want ik ben waarschijnlijk al langer zwanger dan ik in eerste instantie dacht. We zullen het zien! Ondertussen wacht ik al een uur op de bus naar werk in de ijskoude regen. Pffff.