Uitgerekend 1-15 februari 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door furby, 24 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Ja dat is wel leuk idd !
    Ze komen t hier vast nog wel vertellen dan kunnen we dat nog vragen.

Ik hoop het 28 aug. Te kunnen vertellen aan jullie hihi

2. Kellyk

Kellyk Niet meer actief

O ik kan ook echt niet wachten hoor tot 16 september!!
    Echt werkelijk waar ik ga helemaal los op kleertjes als ik weet wat het wordt!:D:D:D

3. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Haha echt he !?

Wij hebben met 16+5 een pret echo kan niet langer wachten wil shoppuhh
    Heb al zoveel leuks gezien !

4. furby

furby Bekend lid

14 mrt 2010
    848
    99
    28
    NULL
    NULL
    Wij mogen morgen eindelijk weer naar de verloskundige. Ben zo blij, heb nu al de hele zwangerschap best heftige buikpijn. Tot nu toe is telkens alles goed met de kleine maar deze 4 weken wachten hebben mijn geduld aardig op de proef gesteld ;)

5. mamsvan6

mamsvan6 Actief lid

14 jan 2014
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Wij hebben het zojuist verteld aan de kinderen. Mijn tweede dochter had het echt door. De jongens helemaal door het dolle heen. Tweede dochter zei: "Deze gaat toch niet sterven." "Dat hopen wij van niet he R?" zei ik. Gaf ze me daarna een kusje op m'n buik, echt lief.

Hoi BLIS,
    over m'n vader. Hij had 70% kans dat het gezwel terug zou komen. Nu is het gezwel nog klein, dus wachten ze even af wat het doet.
    Hij vindt het afwachten nu niet fijn. is bang dat het te snel groeit en dat het dan te laat is. gaat misschien voor een second opinion. maar daar is hij nog niet over uit.

Heb jij het je kinderen al verteld?

6. Kiwipitje

Kiwipitje Niet meer actief

Dat shoppen is ook zo fijn als dat eenmaal kan!
    Unisex zijn toch minder leuke dingen vind ik.

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Fijn om te lezen dat je kinderen door het dolle heen zijn na dit blije nieuws.
    Zo leuk die reacties, maar ook soms pijnlijk...in de zin dat je weer terug denkt aan de periode dat je hen het trieste nieuws moest vertellen.
    Wij hebben het onze jongens vorige week verteld, heel fijn en rustig uitgelegd. De jongste wist het al en zei gelijk "ik wist het mama, mag ik je buik voelen?"
    De oudste maakte afgelopen weekend ook zo'n hele mooie opmerking tegen opa en oma, "deze baby gaat niet dood hè mama".
    "De baby leeft nog!" dat maakt dan wel wat los bij mij.
    Nu zijn ze erg betrokken, ik krijg veel vragen over van alles omtrent de baby...zo fijn om daarmee bezig te zijn.
    De oudste wil graag bij de bevalling aanwezig zijn, we hebben hem uitgelegd dat dat helaas niet kan.

Wat betreft je vader, hopelijk groeit het niet te snel en kunnen ze er vlot naar handelen. Een second opinion kun je altijd doen, net wat hij zelf wil.
    Laat hem er rustig over nadenken.

Spannend, morgen een echo bij de gyn in het ZH, ik maak mij toch wat meer zorgen nu.

8. Muis87

Muis87 Bekend lid

20 jan 2014
    824
    0
    16
    NULL
    NULL
    Blis hopelijk heb je mogen een hele goede echo!

Ik las iets over problemen met uitplassen, daar heb ik echt al sinds heel vroeg in de zwangerschap last van. Was ook 1 van de eerste symptomen, is een tijdje beter geweest maar nu weer terug. Duurt ook altijd even voor ik kan plassen als ik op het toilet zit, moet er echt bewust aan denken, heel vreemd :p.

Hier gaat het goed, druk aan het werk op de stage. Maak nu weken van 50 uur en dan ben ik aan het eind van de week echt helemaal kapot. Ik ga als ik 's avonds na een lange dag thuis kom snel wat eten en moet dan echt gaan liggen. Nog 2 dagen en dan is het weer weekend :D.

Gisteren met de studieadviseur gesproken over mogelijkheden met verlof en ze waren er echt heel makkelijk over. Na de kerstvakantie heb ik nog 1 tentamenweek en dan met verlof. In die tentamenweek hoef ik maar 2 of 3 dagen een paar uurtjes naar de universiteit, dus eigenlijk begint mijn verlof dan al met de kerstvakantie :). Eind mei ga ik weer beginnen, dat is wat lang na de geboorte, maar dat komt de opleiding het beste uit wat betreft instroommomenten die er zijn. Het is dan of half april wat echt te kort is voor verlof of eind mei, dus dan maar eind mei.

Zo en nu snel weer aan het werk, even stiekem op ZP gekeken voordat de begeleiders er zijn :p.

9. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ik blijf heel erg moe, hebben jullie dat ook?

We hebben licht meubels met houten bovenblad. Geen hoogglans wit meer en een wat groffere houtstructuur. Heel gaaf. En geen bartafel meer maar een gewone tafel. Heerlijk.

Vanavond gaan we even kijken voor een rolgordijn oid voor de babykamer. Daar heb ik toen ik hier kwam wonen een roze gehangen (heb veel roze in huis, roze trapmatten, leuningen en 1 muur hihi) maar we willen niet weten wat het wordt dus dat gordijn moet vervangen worden.

Hoop dat ik de baby snel duidelijker voel. Maandag hebben we weer een extra echo. Heb er zin in en toch ook weer spannend!
    Begin toch een beetje nieuwsgierig te worden naar het geslacht, maar de bedoeling is nog steeds het niet te willen weten.

Klinkt goed met je verlof Muis, en je wordt dan gewoon doorbetaald?

Het is bij ons op kantoor echt gekkenhuis en dat terwijl het vakantie. Ben echt gebroken gewoon.
    Heb vandaag ook wat last van mijn onderrug en volgens mij voel ik soms wat bandenpijn.

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Muis87 & kiwipitje...wisten jullie dat jullie 1 van de 5 winnaressen zijn van de winactie van afgelopen week :D
    Gefeliciteerd!

11. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    En wat hebben ze gewonnen?! Gefeliciteerd :D

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
  13. Kellyk

Kellyk Niet meer actief

14. Kellyk

Kellyk Niet meer actief

Hier gisteren veel gehuild!

Omdat mijn wens nu na 8 jaar in vervulling gaat voelt het allemaal onwerkelijk.
    En doordat ik het zo graag wil en een gezond kindje op de wereld wil zetten werd het gisteren en vannacht allemaal te veel.

Ik ben heel erg zenuwachtig voor de 20 weken echo waarom weet ik niet.
    Ik haal van alles in mijn hoofd en het is echt heel moeilijk om op die roze wolk te komen.
    Bij bo ging ik overal onbezorgd in en nu maak ik me druk om alles.
    Herkennen jullie dit?

15. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Heel veel succes vandaag Blis! Geniet ervan :)

16. aardbeitje18

aardbeitje18 Niet meer actief

Succes vandaag bij de echo Blis!

Waar kun je mee doen aan winacties dan?? Altijd leuk natuurlijk!

17. Kiwipitje

Kiwipitje Niet meer actief

#4237 Kiwipitje, 14 aug 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 aug 2014
    Blis, succes vandaag tijdens de echo!
    Muis87, wat fijn dat je verlof hebt vanaf de kerst tot eind mei, lucky you!
    Vliegje, klinkt als mooie meubels met houten blad.
    De vermoeidheid blijft hier idd ook. Vorige week was het iets beter, deze week is het weer erg..
    KellyK, ik herken dat niet, misschien kun je aan je VK vragen om een echo tussendoor. Ik sta er vrij nuchter in ook, als het mis zou zijn, dan kun je er toch niets aan veranderen. Het helpt niet om je er druk over te maken.

Had een privéberichtje gehad inderdaad, echt leuk! Ben benieuwd of het helpt straks tijdens de bevalling. :D

Ik heb trouwens ook veel bandenpijn, bij het opstaan/niesen/gaan zitten etc. Steken in mn lies.
    Doet soms best zeer!

18. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Hier ook huilbuien! Jezus heb last van mijn hormonen, niet normaal. Maar het hoort erbij toch?! Hahaha.

Leuk zeg die acties!

19. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Blis, succes vandaag met de echo

Bandenpijn: hier ook sinds een paar dagen duidelijk aanwezig! Ben blij dat ik vrij ben want ik kan soms echt even niet gelijk opstaan van de pijn.

Baby voelen: mijn placenta ligt er ook voor zei de verloskundige gisteren tijdens de echo.. Het duurt daarom jammer genoeg nog wel even voordat ik het ga voelen

Combinatietest: gistermiddag werd ik al gebeld met de uitslag. Voor down was dat 1:16500 en voor Edward en die andere(weet even niet meer hoe t heet) 1:20000. Dat was dus een super uitslag! Gister dus gelijk maar 3 pakken pampers ingeslagen bij de actie die de kruidvat gister had haha

20. Liss90

Liss90 Actief lid

8 jun 2014
    126
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen :)

Dit is mijn buikje alweer!
    Gaat hard, morgen 15 weken woehoeee!
    Aankomende dinsdag weten we (hopelijk) eindelijk wat het wordt, zo spannend...
    Wij zijn voor de Stokke Black melange gegaan!
    Heb deze dagen wel last van buikpijn dat is wat minder maar voel me verder super gelukkig..

Liefs x

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,2 KB
      Weergaven:
      1

Deel Deze Pagina