Bij mij ligt de placenta ook aan de voorkant maar toch voel ik al dik een week af en toe wat kriebeltjes. En gisteravond toen ik in bed lag voelde ik ineens een soort bal omdraaien onder in mn buik, zo'n raar gevoel! Werd er 2 sec heel misselijk en duizelig van en toen was het weg. Volgens mij draaide het kindje om, echt een bizar gevoel!
Net gebeld door de dokter uitslag van de urine, toonde geen ontsteking aan maar wel meer witte bloedcellen dus gaat op kweek. Ze vroeg of ik een soort weeige pijn had ( ik weet niet eens hoe dat voelt) dus zei nee echt steken in de onderbuik. Maar hebben jullie hier ook last van? Zeg maar net boven het schaambeen een stekerig gevoel? Ik heb het ook als ik gewoon lig dus niet alleen bij bewegen etc. Dit is toch niet erg hoop ik, nu word ik ook nog bang omdat ze het over weeėn had.
♥ Bevallingslijst 1-15 februari 2015 ♥ 1: ♥ Furby, 27 jaar, 1e kindje (29 januari) F ♥ Ellada, 27 jaar, 1e kindje (29 januari) ♥ Staartje80, 34 jaar, ?? (31 januari) ♥ Vio, 23 jaar, 1e kindje, F ♥ JimmyChoo, 27 jaar, 1e kindje ♥ Vliegje, 30 jaar, 1e kindje F (meisje?) 2: ♥ Bambinooo, ??, 1e kindje ♥ Key, 26 jaar, 1e kindje F 3: ♥ Aardbeitje18, 22 jaar, 1e kindje (meisje?) ♥ Evenstar, 34 jaar, 3e kindje F ♥ Wishgirl, 28 jaar, 1e kindje 4: ♥ Tamaramama, 30 jaar, 4e kindje (meisje?) F ♥ Mouster, 30 jaar, 1e kindje F ♥ Wespje, 29 jaar, 1e kindje 5: Anique87, 26 jaar, 2e kindje F ♥ BLiS, 29 jaar, 4e kindje F ♥ Calimero1979, 34 jaar, 2e kindje F ♥ Mama Lucy, 25 jaar, 1e kindje F ♥ Riean, 28 jaar, 3e kindje ♥ Sanjaxx, ??, 2e kindje 6: ♥ Aukje83, 30 jaar, 3e kindje F ♥ Cassera, 21 jaar, 1e kindje F ♥ demel 89, 24 jaar, 2e kindje ♥ Manonniii, 27 jaar, 1e kindje F ♥ Liss90, 24 jaar, 1e kindje 7: ♥ Zonnetje04, 31 jaar, 2e kindje F ♥ R85, 28 jaar, 2e kindje F (Meisje?) ♥ Lauren1984, 30 jaar, 1e kindje (jongen?) ♥ Firsttimemom, 28 jaar, 2e kindje F ♥ JMay, 22 jaar, 2e kindje F 8: ♥ Ing82, 32 jaar, 2e kindje ♥ Napje1986, 27 jaar, 1e kindje ♥ Kiwipitje, 25 jaar, 1e kindje F ♥ Whoppie, 32 jaar, 2e kindje F 9: Cobydecoba, 28 jaar, 1e kindje ♥ HannekeG, 31, 2e kindje F ♥ Kellyk, 33 jaar, 2e kindje 10: ♥ Kiwi2010, 26 jaar, 2e kindje F 11: ♥ Faylin, 30 jaar, 2e kindje F ♥ Duvellie, 24 jaar, 1e kindje ♥ Mamsvan6, 37 jaar, 8e kindje ♥ Memskie, 28 jaar, 2e kindje ♥ Muis87, 27 jaar, 1e kindje ♥ Kimm1985, 29 jaar, 2e kindje 12: 13: ♥ Vraagtekentje, 21 jaar, 1e kindje Koosje25, 25 jaar, 1e kindje 14: ♥ anemdo, ??, 1e kindje ♥ bo1986, 27 jaar, 1e kindje ♥ Toeteke, 28 jaar, 1e kindje F(Meisje?) ♥ mamalicious, 32 jaar, 2e kindjeF ♥ Rugi, 29 jaar, 1e kindje (jongen?) ♥ Maire4, 32 jaar, 4e kindje F(Meisje?) ♥ japino181, 29 jaar, 1e kindje 15: ♥ miemie79, 34 jaar, 2e kindje ♥ Lady87, 27 jaar, 1e kindje Vlindertjes: Julia1979 ♥ Melliemuis Adriana85 ♥ Ukkieuk Anouk89 ♥ Wensje88 Afspraken: Augustus: 14: BLiS Controle + echo Gyn. 14: demel89 Controle VK 14: Furby controle vk 15: Ing82 Controle VK 18: vliegje Pretecho 2D 18: BLiS 6e echo 19: Ing82 Geslachtsbepaling 19: Vliegje controle VK 16wkn 19: R85 Geslachtsbepaling 19: Liss90 geslachtsbepaling 19: mamsvan6 Controle VK 20: Ellada controle VK 16wkn 21: Kiwipitje controle VK 21: aardbeitje18 Controle VK 21: Lauren1984 Pretecho + geslachtsbepaling 23: Evenstar pretecho/geslachtsbepaling 25: Vio controle VK 25: rugi 15wkn controle 25: Key Geslachtsbepaling 27: HannekeG Pretecho (geslachtsbepaling) 27: bo1986 Controle VK 28: JMay Geslachtsbepaling 28: Anemdo Controle VK September: 2: Toeteke Afspraak Gyn 2: japino181 Afspraak VK 4: mamsvan6 echo 8: Lauren1984 Controle VK 9: Vliegje 20 weken echo 12: aardbeitje18 20 weken echo 11: Ellada 20 weken echo 13: calimero1979 20 weken echo 15: Vio 20 weken echo 16: Liss90 20 weken echo 16: Kellyk 20 weken echo 17: evenstar 20 weken echo 18: aukje83 20 weken echo 23: R85 20 weken echo 25: HannekeG 20 weken echo 25: JMay 20 weken echo 25: japino181 20 weken echo 26: Toeteke 20 weken echo 29: mamsvan6 20 weken echo Geboren 04 augustus 2014 - Eline83 - Iza* 16.29u 35gr 11cm (14wkn+2dgn) Wijzigingen graag doorgeven in kleur
Key ik had gisteren echt Precies hetzelfde! Voelde een soort "golf" beweging in mijn buik en daarna had ik echt het gevoel alsof er rechts een balletje in me buik zat. Op alle echo's lag de beeb helemaal links in het hoekje, ook het hartje vind ik steeds daar. Dus thuis even geluisterd en nu heel duidelijk rechts. Dus ik weet eigenlijk wel zeker dat ik het goed heb gevoeld
Ik heb 1 of 2x iets gevoeld denk ik maar ook nog niet veel hoor. Hoop maandag te weten waar mijn placenta ligt. Dan hebben we weer een echo. We zitten trouwens een beetje met een dilemma. We willen dus niet weten wat het wordt. Het echobureau weet dat al. We willen ook een keer de moeders meenemen, met de 4D echo. Maar hoe zouden ze dat doen? Gewoon niet naar het geslacht gaan toch? Maar wat als ze de doppler op mijn buik zetten precies in de roos? Hahaha, zeggen ze dan wel eens, doe eerst je ogen maar even dicht tot ze zeker weet dat het geslacht niet in beeld is ofzo?
Denk dat je dat beter even aan het echobureau kunt vragen Vliegje? Ik ben gewoon een beetje zenuwachtig voor dit weekend, de echo. Vind het zo spannend wat het wordt en heb er echt zin in om dat te weten! Net al zulke leuke pakjes gezien voor allebei de geslachten
Have fun met de geslachtsbepalingen van de week dames! Ben benieuwd wat het allemaal wordt en of er nog een meerderheid gaat zijn in jongens of meisjes
Mijn echo was weer goed gelukkig, ukkepuk lag lekker te draaien. Lekker druk ook weer waar ik niks van heb gevoeld (nog). Mijn placenta ligt achter, iets naar beneden toe. De pijn in mijn onderbuik (rechts) komt waarschijnlijk door de oude keizersnede wond, deze rekt weer op. Maandag weer terug naar de VK.
Fijn Blis!! En wat leuk straks al die geslachtsbepalingen!! Wij moeten nog ongeveer 4 weekjes wachten. Pffff me blaas voelt zo vol alsog heel nodig moet en net op de wc en dan komt er gewoon niks
Kelly, ik heb het ook.. Mijn vriend zegt ook kun je niet gewoon blij zijn??? Ik ben ook blij maar intussen ook bang, bang dat ik m tog weer ga verliezen, bang dat er iets tussen komt of niet goed is. Ik denk omdat ik het al zo lang en heel graag wilden.. En nu het eens zover is... We hebben een huis laten bouwen, zwanger als we er in zitten komt zowat de baby... Wat wil je nog meer zei die?? Het voeld gewoon te mooi om waar tenzijn allemaal.. Maar het word intussen wel wat minder.. De screening was tot nu toe goed bloed uitslag heb ik nog niet binnen... Maar mijn placenta lag voor onder dus ook een beetje voor de uitgang, dus hoop dat ie met 20weken echo niet meer voor de uitgang ligt anders kan ik niet eens bevallen
Blis jaa ik had hier vandaag eerder een berichtje neer gezet dat ik urine in had gelevert en de uitslag enz.
Vliegje je vroeg over doorbetalen tijdens verlof, wordt helaas helemaal niet betaald . Geneeskundestudenten krijgen niets voor de stages die ze lopen. Alle andere disciplines in het ziekenhuis wel (verpleegkundigen in opleiding, technici etc.) krijgen de stages wel betaald, maar wij niet. Ik krijg nog een paar maandjes studiefinanciering en dan geen inkomen meer helaas, maar we redden het ook prima zonder mijn karige beetje studiefinanciering . @winactie. Ja ik had gezien dat ik had gewonnen. Erg leuk en ben er zeker blij mee, maar wel heel sceptisch. Zijn eigenlijk geen studies gedaan met dat ding en als ik de paar reviews die er zijn lees lijkt het een beetje hetzelfde als op een stuk hout of touw bijten tijdens de persweeën. Ik moet dus nog even overtuigd worden of dit echt gaat werken . Ga het wel proberen denk ik en anders laat ik mijn zusje eerst proberen, die bevalt toch een paar weken eerder dan ik .
Jeetje wat een afspraken hebben jullie allemaal. Ik bij 17 weken pas weer. Op 24-9 de 20 weken echo. Ben erg benieuwd. Vandaag eindelijk t hartje gevonden. Heerlijk! Fijn blis dat t goed was! Top. Onzekerheid blijft hier ook. Maar nu t hartje gevonden dus geeft ff wat rust.
Blis fijn dat alles goed was! Wij hebben net de 16 weken controle gehad en alles was in orde. Het hartje klopt goed krachtig en het kindje is erg beweeglijk! De buikpijn is bandenpijn, dat kan heel heftig zijn bij sommige dames. Ben weer iets gerustgesteld. Voor de 20 weken echo moet ik nog even bellen welke datum het word. Wij hebben de volgende afspraken staan: - 26 augustus: pretecho - 9 september: controle verloskundige
Alleen verpleegkundigen in opleiding van het ziekenhuis krijgen door betaald. Dus werken en leren, maar verpleegkundigen die stages lopen in het ziekenhuis ontvangen niets voor hun stage alleen studiefinanciering