ik mag me hier ook melden voor mij heel bijzonder want hadden erg slechte uitslagen over het zaad van mijn vriend gehad...dat was dus zo slecht dat we de mmm in zouden gaan...vorige week aangemeld in t zkh aangezien mijn ongi uit bleef en wel ongi krampen had heb ik test gedaan want bij mijn zoontje had ik ook gewoon die ongi krampen! ik kan mn ogen niet geloven!!!!! een achtbaan aan emoties van de mmm ineens spontaan zwanger!!!!!! nu maar hopen dat alles goed mag gaan!!!! allemaal een voorspoedige zwangerschap gewenst en dat we maar n leuk clubje tot de uitgerekende datum hebben samen hier mijn test van vanmorgen! ga zo uit mn werk even n clear blue halen!!! Bekijk bijlage 399042 Bekijk bijlage 399043
Noamy: Gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom hier Wat een wonder dat je net voor de MMM zwanger mag zijn, super.
Wow wat een wonder. Gefeliciteerd! Ik werk in de verzekeringen en heb mijn eigen pakket weer eens onder de loep genomen. Huidige pakket wordt weer minder qua voorwaarden vanaf september dus ga de boel eens oversluiten. Toch handig als je dat zelf kan regelen haha.
Weten jullie trouwens hoe het met je loon zit tijdens je verlof? Blijft het dan nog je oude loon? Pas als je weer begint met werken (en minder gaat werken) zakt je loon? Vraag me namelijk af of je 4 maanden verlof gewoon op hetzelfde loon zit als voor je verlof.
meiden dank jullie wel idd ECHT een wonder!!!!! jullie ook allemaal gefeliciteerd met de zwangerschap! je loon word pas minder na je verlof vliegje
Je salaris wordt gewoon door je werkgever uitbetaald, maar ZIJ krijgen het van het UWV. Jij houdt dus gewoon je salaris.
Ik ben nooit minder gaan verdienen? Dat is alleen als je ouderschapsverlof opneemt of minder gaat werken. Ik zat toevallig net op einde contract bij mijn eerste en ben bij mijn volgende baan 32 uur gaan werken, doe ik nog steeds.
Evenstar, dat is een keuze, een vriendin van mij kreeg het van het UWV uitbetaald en kreeg die maanden geen loonstrookje van haar werkgever.
Ja, keuze van je werkgever, niet van jezelf. Ik heb die twee keer iig geen uitbetaling van het UWV gehad, maar kreeg wel brieven over duur verlof, etc.
Zo! Even 43 pagina's zitten lezen! Mijn naam is Eva, ben getrouwd, 28 en moeder van Nora van ruim 9 maand! Ik ben volgebs eigen berekening rond 5 feb uitgerekend, precies weet ik t niet, want ik geef nog BV waardoor mn cyclus nog niet echt op gang was! 2 juli eerste echo! Dit is onze 3e zwangerschap, heb n mk gehad voor mn zwangerschap van Nora! Dat was n zware zwangerschap, want ik zat door ernstige BI in n rolstoel vanaf 24 weken! Ik heb lang niet alles onthouden wat ik gelezen heb... Maar even wat is blijven hangen! Maagzuur! Ik had t vreselijk vorige keer, rennies bleef ik eten! Tot ik omeprazol ging gebruiken! 1 tablet in de ochtend en de hele dag klachten vrij! Mag gewoon gebruikt tijdens de zwangerschap! Kindje met twee mama's, zo leuk! Onze buurvrouwen hebben inmiddels 2 kids! Die hebben t iets anders aangepakt, buuf nr 1 heeft namelijk t kindje van buuf 2 gedragen! Zo mooi! Nog n draagmama! Zo leuk! Evenstar, wij dragen ook! Wagen wel gekocht, maar in praktijk niet gebruikt zit jij ook op draagpraat toevallig?? Wij gaan niet op vakantie, zijn in april n weekje geweest! Dit weekend gaan we met mijn ouders naar de Ardennen, dus gaan we t vertellen, want ik ben veel te eerlijk, misselijk in de ochtend, en als ik geen biertje drink 's avonds gaan ze toch vissen! Zo! Ik hoop dat ik jullie bij kan houden, hihi!
wat een goed nieuws, melliemuis! Gefeliciteerd Noamy! Op 2 juli hebben we de eerste echo, met bijna 9 weken. Ik merk wel dat het met een derde nu al wat ongemerkt aan me voorbij gaat. Bij de eerste was ik de nachtjes aan het aftellen, nu vliegt de tijd, dus zal het vast zo 2 juli zijn
Ok, dat hoeft dus niet nee. Maar je salaris verandert niet, dat was eigenlijk de hoofdboodschap. Ik vond het wel fijn hoor, dat ik het van de werkgever kreeg maar heb alleen dat als referentiekader natuurlijk
Oh echt? Mag ik dat van je lenen? Ik tel precies af tot dezelfde datum maar ik denk dat ik dan nog geen negen weken ben. (zij nemen mijn laatste menstruatie als berekening, maar ik heb een lange cyclus met een laat ei denk ik). Ik vind het weer net zo spannend als de eerste keren hoor! Maar de tijd gaat wel sneller door de drukte...