Wat leuk Kimm twee dochters lijkt me heerlijk ! Wij moeten nog even geduld hebben. Vandaag zijn we met de kleine meid naar de neuroloog geweest voor controle. Het ziet er nog steeds goed uit, voor nu geen 24uurs EEG maar goed in de gaten houden.. ook op psz straks een diazepam klysma achter laten voor de zekerheid , over 4 maanden weer terug
Wat een mooie buikjes allemaal. Met paardrijden zou ik toch wel oppassen. Maar ja je moet ook nog wel leuke dingen kunnen doen.. Wij hebben ook de echo gehad, zo blij, hij zag geslacht binnen een paar seconden. Maar dat was niet belangrijkste. Dit was eigenlijk al een kleine 20wkn echo gaf hij aan, hartje bekeken (linker en rechterkamer) en longen die daar nu ook nog zitten, zag dat aorta mooi rond loopt en doorstroomt is. Niertjes en blaas waren ook vol en werkten. En hij zag dat ruggengraat 1 geheel was, geen hazenlip en ook geen klompvoetjes, 10 vingers en teentjes en juiste aantal vingerkootjes. Zelfs hersenen en meer dingen in de hersenen (geen idee wat medische termen zijn) en eindelijk voor t eerst hartje gehoord. Oh je en op de lijst mag mijn hartje dus blauw worden gemaakt Zo blij, want was zo bang dat niet te zien zou zijn en nu kon hij zoveel zien en laten zien, echt aanrader dit om ff ongerustheid weg te nemen!
Thanks!! Ben benieuwd hoe het is bevallen!! Het rijden, ik was er ook 4weekje s tussen uit viel me zwaar tegen.. Voelde heletijd een bal in me buik die op me baas klotste.. Dus spieren verslapt denk ik? En daarna wat rugpijn is nu minder... Ik rijd alleen maar buiten dus zijn wel ritten van 2uur.. Maar denk dat ik die nog maar 1x perweek ga doen en dan nog 1 dag staptrainingen ofzo.. Helemaal laten zou ik niet kunnen denk ik.. Behalve als ik het egnie meer vertrouw..
Oh vervelend die rugpijn... en die bal zal je baarmoeder geweest zijn Ach ja, rustig aan en gewoon goed naar je lijf luisteren. Train je voor endurance?
Ja, absoluut was heel leuk! Wat leuk,...ben benieuwd of je voorgevoel klopt!! Houden jullie het geheim? Ik heb bij beide eigenlijk geen voorgevoel gehad,.. mijn man en dochtertje daarentegen riepen al vanaf het begin dat het een zusje ging worden!! haha
@Meskie, dank je! @Kiwipitje, zijn bij echo centr amsterdam geweest, Dr Papa. Echt aanrader, het was bizar hoeveel hij eruit haalde en hoe snel, echt heel leuk!
Nee daar lijkt het wel een beetje op! Ik train ze voor de jacht, (seizoen begint bijna) maar dat zijn ook lange afstanden of bepaalde snelheid.. Ze mag van mij zo hard gaan als ze wil ik ga wel staan! Maar dat zitten lukt me niet meer.. Galloperen wel beter als draven.. Maar ja nu ze kreupel staat moet ik een ander rijden en dat is dressuur, dat valt me wel zwaar. Dus ben blij als ik dr weer kan trainen lekker met lange teugels door de bossen crossen!!!
Zo, ik ben er weer! Terug van weekje Kreta. Had op Facebook al mee gelezen natuurlijk, maar nu ook hier even 24!!! Pagina's gelezen. Ga maar niet overal op reageren Ik vind het ook echt lastig welke nickname nu bij wie hoort! @mamsvan6 Wat een erg nieuws van je vader. Hopelijk kunnen ze er wat aan doen Ik las een discussie over thuis bevallen. Ik ga in t ziekenhuis bevallen. Is me vorige keer prima bevallen en ze hebben nu hier suites waarbij je kindje sowieso bij je mag blijven, ook als die in couveuse moet. Donderdag heb ik weer controle bij vk. Ben benieuwd. M'n buik groeit voor m'n gevoel best hard. Ik heb volgens mij nog geen beweging gevoeld, hoop dat dat snel komt. Ik heb nu wel best veel last van m'n liezen. Vooral als ik snel opsta om achter mijn zoontje aan te rennen. Merk ook wel dat ik beetje rustig moet doen met m'n rug enzo. Vandaag best veel gedaan en dat merk ik wel. Volgende week woensdag ook echo voor geslacht, kan niet wachten!! Enne Toeteke. Ik heb net ook een hele zak Hamkas op. Het was heeeerlijk!
Nee, wij houden het geslacht niet geheim. Wie het wil weten mag het weten. Mijn man denkt na de 12 wk echo dat het een jongetje wordt. Uiteindelijk maakt het ons helemaal niet uit hoor! Als het maar gezond ter wereld komt! Klinkt heerlijk Rugi, lekker door het bos crossen!
Vanavond pretecho gehad maar zonder geslachtsbepaling. Knap he! Willen het nog steeds niet weten. Alles zit erop en eraan!! Zo blij! Gefeliciteerd voor de meiden die het nu weten
Wauuuw vliegje!!! Wat bijzonder moooi!!! Ohh lekker genieten nu van de kleine hummel!!! Knap dat je t nie weet.. Konden ze het wel al zien? Ze vroegen zeker ook of ze erna moesten kijken wat zei ja dat mag maar wij willen het niezien!!!
@MvM ik moet ook nog 1 weekje. Heb in de vakantie ook meegedaan met 3 kratten, nu weer twee omdat ik door de week eigenlijk niets kan sparen door het werken. In een weekend gaan er dan makkelijk 4 flessen vol. @paardrijden, ik heb mijn paard net verkocht (met heel veel moeite), maar heb altijd gezegd dat ik zodra ik wist dat ik zwanger was er niet meer op zou gaan. Ik weet dat de kleine in de eerste 3 maand goed beschermd zit, maar ik durfde er niet meer op. Straks controle bij de verloskundige, daarvoor ook een dagje vrij. Ik hoop dat ze even snel een echo wil maken, moet toch op die bank liggen om te voelen aan mijn buik en de echo is dan aan en binnen handbereik (A). Maakte me gisteren flink zorgen, had gup de hele dag niet gevoeld. Zelfs nog een paar keer rustig gaan zitten en echt even met mijn hand op mijn buik waar hij normaal snel op reageert, maar nee hoor doodse stilte. Naarmate de uren verstreken ik steeds meer ongerust, dus toen ik eindelijk thuis was meteen de doppler gepakt en hartje gelukkig direct gevonden. Pff wat een stress kan je dan hebben om niets. Ik weet rationeel ook wel dat je hem echt niet iedere dag hoeft te voelen, zeker niet als je druk aan het werk bent, maar was er na ruim 1,5 week iedere dag voelen zo aan gewend geraakt dat dan een dagje niet voelen me echt liet stressen.
Ja ze heeft expres gekeken en het opgeschreven voor zichzelf. Ze heeft het gezien tijdens de echo zelf en ons is niks opgevallen haha. Knap hoor. Met de 25 weken kijkt ze dan nog eens en dan helpt ze ons met bestellen van het geboortebord. Ze mailt dan het geslacht naar dat bedrijf Mijn placenta ligt trouwens voor. Betekent at nog meer dan dat ik de baby misschien later pas goed voel? Kan dat verder geen kwaad zeg maar? Heb toch het idee de baby gevoeld te hebben, heb weinig spek van mezelf dus misschien compenseert dat weer de placenta aan de voorzijde haha.
Vliegje als je placenta voor ligt schijn je het inderdaad pas later te kunnen voelen. Hier ligt de placenta achter en echoscopiste zei met 12 weken al dat ik het vast al snel zou gaan voelen omdat baarmoeder en placenta daar ideaal voor lagen. Mooie echofoto's heb jij trouwens iedere keer, ben jaloers . Manlief vind de pretecho's zonde van het geld en de tijd. Is ergens ook wel zo, maar ik wil de kleine zo graag weer zien. Nog 5 weekjes wachten tot de 20-weken echo.