Ik werk nu 37,5 uur verdeeld over 5 dagen en wil tussen de 32 en 34 gaan werken verdeeld over 3,5 dag.
Ik werk 2 dagen vast op t kantoor en de rest werk ik thuis. Straks na de bevalling is het even kijken wat ik ga doen of ik bij dit project blijf of dat iemand anders me in huurt of ik iets voor mezelf ga doen. Tenminste proberen. Wij waren net ff lekker in de speeltuin kreeg nog een compliment van een moeder dat jaylin al zo goed praat hihi
Leuk jmay dat ze al lekker kletst! Hier ook een kletskous, het wordt nu ook steeds duidelijker wat hij zegt, ook voor vreemden. Zoonlief heeft net een grote boodschap gedaan op de wc dat lucht zó op! Hij is onder behandeling bij de ka vanwege slecht poepen. Hij krijgt nu dagelijks laxeermiddel maar ondanks dat was het alweer ruim vier dagen geleden. Echt moeilijk als je kind het steeds ophoudt!
Wat fijn dat hij even heb kunnen poepen lijkt me echt heel sneu voor z'n kleintje. Wij zijn beetje aan t oefenen met plasjes doen op de wc is nu 3x gelukt maar wil eigenlijk van de zomer echt starten
Welkom en gefeliciteerd noamy en firsttimemom! Ik ga ook deze zomer beginnen met het zindelijk maken van m'n dochter. Ik las op internet dat er een ebook te koop is dat heet 'je kind in drie dagen zindelijk'. Ik heb daar al veel positieve verhalen over gehoord.
Gefeliciteerd Naomy en Firsttimemom! Ik hoor de laatste tijd steeds vaker dat meiden spontaan zwanger worden voor ze de MMM in gaan. Super! Ik werk elke dag van 9 tot 5.30. Dit verander ik straks na de bevalling naar 3/2 dagen kantoor en de rest gewoon thuis. Vind ik wel zo prettig dat ik gewoon met mijn kind thuis kan zitten. Vl wil niet minder werken en dat gun ik hem ook wel. Mijn schoonzus is na de 2e gestopt met werken en thuismama geworden, ik kan mezelf dat niet zien doen haha.
@Faylin ik las dat ook idd, schijnt goed te werken maar aan de ene kant denk ik, nee dat kan toch niet ? haha @Milliemuis ik ben een hele tijd thuisblijf mama geweest, heerlijk vond ik het! vooral omdat onze dochter toen nog vaak aanvallen had vond ik het prettig thuis te zijn
Zo wat is er weer wat afgekletst Ik breek dan maar gewoon even in. Sinds 1/05 ben ik 4/5 gaan werken, ik ben op woensdag thuis (vandaag dus) en dat is zooo heerlijk. Tijdens mijn vorige zwangerschap werkte ik 39u per week en ging ik nog 3 avonden per week naar de avondschool om een extra diploma te behalen. Heftig toen maar het is ook gelukt. Op 38 weken zwangerschap heb ik mijn laatste examens gemaakt, was moeilijk want ik kreeg de tafeltjes niet helemaal naar beneden geklapt Nu is het wel fijn dat ik meer tijd ga hebben om te genieten van mijn zwangerschap Vandaag heb ik mijn angelsound teruggekregen van vrienden die hem hadden geleend tijdens hun zwangerschap. Ze hebben hem per post opgestuurd in de originele doos. Ik was boos hoor, want dat kartonnen doosje is dus helemaal kapot nu. Ik had echt verwacht dat ze toch zo slim zouden geweest zijn dat ding nog eens in stevige doos te verpakken, maar neen hoor... Pfff, nu maar wachten tot er uberhaupt wat te horen is, tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik hem niet superveel gebruikt, gewoon af en toe eens tussen week 9 en 17, daarna ben ik onze zoon beginnen voelen en dan was ik hierdoor altijd gerust.
Hoi meiden, Mag ik me bij jullie voegen? Ik heb gisteren een lichte test gehad en vandaag is hij al duidelijker! Ik ben wel voorzichtig blij, want heb het afgelopen jaar al 3 miskramen gehad, dus echt vertrouwen heb ik er nog niet in... Ik ben 13 februari uitgerekend Mamalicious, 13 februari, 31 jaar (nog 3 weekjes, dan 32), 2e kindje Ps. evenstar, te cool dat we weer samen in de febr. mama's zitten hihihi
nou dat is ook niet netjes zeg! ik mag er eentje lenen van een vriendin van me, vanaf wanneer kan je het horen ? 9 weken ? hihi ik heb pas een echo met 12 weken dus lijkt me heerlijk om alvast wat te horen
@faylin en jmay. Een vriendin van mij heeft haar kleine nu ook zo goed als zindelijk (eindjuni word ze 2). Dat is echt superknap maar het nadeel hiervan is dat je vaak nog in de supermarkt 'mama ik moet plassen' hebt, of waar dan ook. Ze snapt nog niet echt dat ze moet gaan vóórdat ze boodschappen gaan doen.
Dat hoop ik ook echt! Jij ook gefeliciteerd... Ik ben benieuwd naar het lijstje, maar zie em nog niet voorbij komen
Helaas, thuis blijven gaat 'm bij ons niet worden. Mijn vriendin werkt parttime en verdient niet echt geweldig. Ik heb wel een goed loon maar we hebben best een duur huurhuis dus ik zal moeten blijven werken. Maar vind het niet erg. Probeer in ieder geval een dag minder in totaal, dus komt vast goed. Angelsound lijkt me geweldig! Maar ik zou ook bang zijn dat ik super onzeker word als ik even niks hoor. Mamalicious, welkom! Hoop dat het mooi blijft plakken! Begrijp heel goed dat je nog weinig vertrouwen hebt.
<3 Bevallingslijst 1-15 februari 2015 <3 1: Vio, 23 jaar, 1e kindje (31-1) Gigii, 26 jaar, 1e kindje 2: Annemieke, 26 jaar, 2e kindje Ukkieuk, 33 jaar, 4e kindje Vliegje, 29 jaar, 1e kindje 3: Furby, 27 jaar, 1e kindje Wensje88, 25 jaar, 1e kindje 4: Evenstar, 34 jaar, 3e kindje Lauren1984, 30 jaar, 1e kindje Kajsa, ?? jaar, 2e kindje 5: JimmyChoo, 27 jaar, 1e kindje Anique87, 26 jaar, 2e kindje Calimero1979, 34 jaar, 2e kindje 6: Aukje83, 30 jaar, 3e kindje Mama Lucy, 25 jaar, 1e kindje Riean, 28 jaar, 3e kindje 7: Zonnetje04, 31 jaar, 2e kindje Elance, 26 jaar, 2e kindje 8: Napje1986, 27 jaar, 1e kindje 9: Adriana85, 28 jaar, 2e kindje 10: JMay, 22 jaar, 2e kindje Melliemuis, 23 jaar, 1e kindje Kipje1, 25 jaar, 1e kindje 11: Faylin, 30 jaar, 2e kindje Liefebeesje, 29 jaar, 4e kindje 12: Kellyk, 33 jaar, 2e kindje 13: Mamalicious, 31 jaar (nog 3 weekjes, dan 32), 2e kindje 14: 15: Afspraken: 12/6: JimmyChoo intake VK 17/6: vliegje 1e echo 17/6: Anique87 1e echo 17/6: Zonnetje04 1e echo 18/6: Melliemuis 1e echo 20/6: Kipje1 1e echo 20/6: mama lucy 1e echo 26/6: Adriana85 1e echo 26/6: JMay Intake VK Ik heb je op de lijst toegevoegd mamalicious