hoi dames! omdat ik niet kan wachten tot 15 sept. voor de 20 weken echo heb ik gisteren maar gebeld voor een pretecho met geslachtsbepaling! a.s. maandag 1 sept. om 20:00 uur hoop ik te weten of Lucas er een broertje of zusje bij krijgt !!
Gisteren bij de verloskundige geweest. Met de baby gaat nog steeds alles prima. We hebben het hartje heel goed kunnen horen. Omdat ik nog zoveel overgeef moet ik wel even langs bij een diëtist die gaat kijken of ik wel alles binnen krijg wat moet. Vind ik ook wel even fijn dat er iemand met me mee denkt daarover. op 6 oktober krijg ik mn 20 weken echo 25 september controle vk Ik ben trouwens 25 jaar
Gister lekker na de thermaalbaden geweest. En volgens mij toen ik thuis kwam de kleine voelen springen! (Denkdat ie het heerlijk vond) vandaag veel groeipijn met name net onder me navel.. Heb alleen erge last van maagzuur, of constant me maagkleppen openstaan... Pfff Op de lijst mag ook erbij: 6 sept geslachtsbepaling!! 2 okt 20weken controle VK (dag na seo) Ben trouwens 1dag terug gezet. Nu 15-02-2015 ook een hele mooie datum maar dat hoeft niet perse veranderd te worden.
@anemdo, wij wachten ook geduldig de 20 weken echo af voor de geslachtsbepaling! Van mij mocht het wel een verassing blijven tot de bevalling, maar manlief wil het zoooo graag zeker weten of we net als ons gevoel zegt een dochter krijgen. dat we toch maar besloten hebben met de 20 weken echo t willen weten.. Tenminste als de baby dan niet weer zo'n dwarsligger is als bij de vorige 3 echo's. Steeds wegdraaien. hihi nu al een klein deugnietje.. Ik ben overigens vanmorgen ook bij de huisarts geweest vanwege de zuurbranden, hele dag last van. Slokdarm staat gewoon in brand. heb er nu wat voor gekregen, en hoop toch echt zo dat dit wat gaat helpen!
Hoi meiden, Ik meld me ook hier. Ik ben Nolita, 32 jaar. Woon in Italië met m'n Italiaanse vriend. April dit jaar heeft m'n vriend me ten huwelijk gevraagd. We hebben een dochter van 10 maandjes en ben nu 16.1 week zwanger van ons 2e kindje. 12 februari 2015 ben ik uitgerekend.
Wat leuk nolita! Ik woon ook in italie met mijn italiaanse vriend en ik ben ook in april ten huwelijk gevraagd haha wanneer gaan jullie trouwen?
Wat toevallig en leuk! We hopen dit jaar nog. We zijn nog bezig met het papierwerk. Zodra dat rond is gaan we een datum plannen. En jullie? Waar woon jij als ik zo brutaal vragen mag? Ik woon dichtbij Florence (Toscane).
Spannend! Wij trouwen 4 oktober, en ik woon in veneto! Als je het leuk vindt kunnen we via pb verder kletsen? Of evt via facebook
Gefeliciteerd zoveel blauwe en roze hartjes erbij ! Haha das wel heel toevallig beiden in Italië en in april ten huwelijk gevraagd! Hier gister lekker geshopt voor de kleine en positiekleding voor mezelf. Ook de kleuren voor op de muur staan al klaar, ml is al druk aan de klus in de babykamer !
Goedemorgen dames. Veel weekendplannen, of rustig aan doen dit weekend? Hier gaat het sinds gisteren weer goed, nog wel misselijk maar niet meer overgeven. Laten we hopen dat het zo blijft gaan.
Ik ga rustig aan doen.. gisteravond gezellig bij zwangere schoonzus geweest. Vandaag gaat manlief beginnen met t behang in de babykamer eraf te halen. Gelukkig hoeft maar 1 muur. De andere muren laten we zo. Zijn anderhalf jaar geleden behangen en nog erg netjes. 1 muur was gesausd, hier hebben we blanke lak met glittertjes over gedaan.. erg mooi effect geworden. Denk dat ik vandaag even bij mijn oma een bakkie ga halen. Verder zo goed mogelijk uitrusten. Dinsdag en woensdag hebik massagecursus en wil dit gewoon volhouden ondanks de rug/bekken klachten. Wens jullie allemaal een fijn weekend.
Ohh jullie zijn echt al beizg met de babykamers wij beginnen pas na de bruiloft.. Genoeg te doen nu haha wel jammer want het kriebelt al wel maar wordt gewoon teveel!
Wij zijn hier ook nog niet met de babykamer bezig... Hier gaan we de herfstvakantie voor gebruiken, dan is ml vrij. Klinkt leuk Liane91, glitters over een gesausde muur.. Kun je dat gewoon kopen in de bouwmarkt? Mag ik zo brutaal zijn om te vragen of je een foto wil laten zien? Ben heel benieuwd naar het effect... Zal ondertussen ook wel even op internet sneupen. Leuk idee!
Oh het kriebelt hier ook wel hoor, om de babykamer netjes te maken. Nouja, een echte babykamer komt hier niet, nu slapen zoon en dochter nog samen, dochter verhuisd naar onze slaapkamer en wij naar de slaapkamer beneden. Baby komt dan bij dochter de op de kamer. Maar nu blijkt het allemaal wel erg krap te worden, beneden, op onze kamer, dus flink meten. Liefst zou ik nu direct onze bedden en kasten naar beneden slepen om te kijken of het gaat lukken, haha Maar dan krijg ik enorme ruzie met mijn man vermoed ik, die verbiedt me nog dat soort spullen alleen te sjouwen Er moet ook nog het éen en ander verbouwd worden, dus tot die tijd moet ik afwachten. En dat is niet mijn sterkste kant
Hier ook nog niet bezig met de babykamer, nou ja wel wat voorbereidend werk. Dak van de aanbouw heeft manlief er van de week afgehaald, we zijn nu dus dakloos . Met een beetje geluk hebben we tegen volgend weekend het nieuwe dak erop. Dan kan de cv ketel verplaatst worden, die staat nu in de slaapkamer die van de baby gaat worden. Als die weg is kunnen we echt beginnen. Ik wil rond december de babykamer in orde gaan maken. Voor die tijd natuurlijk al wel spulletjes aanschaffen enzo. Hoeft niet veel te gebeuren. Misschien 1 van de muren wat opleuken met een muurschildering en de spulletjes erin. O ja en de andere muren moeten even opnieuw geschilderd worden. Maar dat is in 1 dagje gedaan.