hier zei ze dat je een balzakje zag en een piemeltje. En de andere foto schijnen daar balletjes te zitten ?
Ja duidelijk een jongetje, die foto is duidelijker dan bij ons hoor! Ik zit nu nog wel eens te denken... straks krijg ik met de 20 weken echo opeens iets anders te horen
♥ Bevallingslijst 1-15 februari 2015 ♥ 1: ♥ Furby, 27 jaar, 1e kindje (29 januari) F ♥ Ellada, 27 jaar, 1e kindje (29 januari) ♥ Staartje80, 34 jaar, ?? (31 januari) ♥ Vio, 23 jaar, 1e kindje, F ♥ JimmyChoo, 27 jaar, 1e kindje ♥ Vliegje, 30 jaar, 1e kindje F (meisje?) 2: ♥ Bambinooo, ??, 1e kindje ♥ Key, 26 jaar, 1e kindje F 3: ♥ Aardbeitje18, 22 jaar, 1e kindje (meisje?) ♥ Evenstar, 34 jaar, 3e kindje F ♥ Wishgirl, 28 jaar, 1e kindje ♥ Meemee27, 17 jaar, 1e kindje 4: ♥ Tamaramama, 30 jaar, 4e kindje (meisje?) F ♥ Mouster, 30 jaar, 1e kindje F ♥ Wespje, 29 jaar, 1e kindje 5: Anique87, 26 jaar, 2e kindje F ♥ BLiS, 29 jaar, 4e kindje F ♥ Calimero1979, 34 jaar, 2e kindje F ♥ Mama Lucy, 25 jaar, 1e kindje F ♥ Riean, 28 jaar, 3e kindje ♥ Sanjaxx, ??, 2e kindje 6: ♥ Aukje83, 30 jaar, 3e kindje F ♥ Cassera, 21 jaar, 1e kindje F ♥ demel 89, 24 jaar, 2e kindje ♥ Manonniii, 27 jaar, 1e kindje F ♥ Liss90, 24 jaar, 1e kindje ♥ Vraagtekentje, 21 jaar, 1e kindje 7: ♥ Zonnetje04, 31 jaar, 2e kindje F ♥ R85, 28 jaar, 2e kindje F ♥ Lauren1984, 30 jaar, 1e kindje ♥ Firsttimemom, 28 jaar, 2e kindje F ♥ JMay, 22 jaar, 2e kindje F 8: ♥ Ing82, 32 jaar, 2e kindje ♥ Kiwipitje, 25 jaar, 1e kindje F ♥ Whoppie, 32 jaar, 2e kindje F 9: ♥ HannekeG, 32 jaar, 2e kindje F 10: ♥ Kiwi2010, 26 jaar, 2e kindje F 11: ♥ Faylin, 30 jaar, 2e kindje F ♥ Duvellie, 24 jaar, 1e kindje ♥ Mamsvan6, 37 jaar, 8e kindje F ♥ Memskie, 28 jaar, 2e kindje (Meisje?) ♥ Muis87, 27 jaar, 1e kindje ♥ Kimm1985, 29 jaar, 2e kindje 12: ♥ Lianne91, 23 jaar, 1e kindje ♥ Nolita, 32 jaar, 2e kindje 13: 14: ♥ anemdo, 25 jaar, 1e kindje ♥ bo1986, 27 jaar, 1e kindje F ♥ Toeteke, 28 jaar, 1e kindje F ♥ mamalicious, 32 jaar, 2e kindjeF ♥ Rugi, 29 jaar, 1e kindje (jongen?) ♥ Maire4, 32 jaar, 4e kindje F(Meisje?) ♥ japino181, 29 jaar, 1e kindje 15: ♥ miemie79, 34 jaar, 2e kindje ♥ Lady87, 27 jaar, 1e kindje ♥ Kiwi1982, 32 jaar, 1e kindje F Vlindertjes: Julia1979 ♥ Melliemuis Adriana85 ♥ Ukkieuk Anouk89 ♥ Wensje88 ♥ Meisje op komst ♥ Jongen op komst ♥ Geslacht niet willen weten Afspraken: September: 2: Toeteke Afspraak Gyn 2: japino181 Afspraak VK 2: demel89 Controle VK 4: BLiS 17wkn echo 4: mamsvan6 echo 6: rugi Geslachtsbepaling 8: Lauren1984 Controle VK 9: Vliegje 20 weken echo 12: aardbeitje18 20 weken echo 11: furby Controle VK + 20 weken echo 11: Ellada 20 weken echo 11: Vraagtekentje 16 weken echo 12: Key 20 weken echo 13: calimero1979 20 weken echo 15: Vio 20 weken echo 15: Lauren1984 20 weken echo 15: demel89 20 weken echo 16: Liss90 20 weken echo 16: Kellyk 20 weken echo 16: JimmyChoo 20 weken echo 17: BLiS 20 weken echo 17: evenstar 20 weken echo 17: ellada Controle VK 18: aukje83 20 weken echo 18: aardbeitje18 Controle VK 18: riean 20 weken echo 19: Memskie 20 weken echo 23: R85 20 weken echo 24: Whoppie 20 weken echo 24: bo1986 20 weken echo 25: anemdo Controle VK 25: HannekeG 20 weken echo 25: JMay 20 weken echo 25: japino181 20 weken echo 26: Toeteke 20 weken echo 29: mamsvan6 20 weken echo 30: muis87 20 weken echo Oktober: 1: rugi 20 weken echo 2: rugi Controle VK 6: anemdo 20weken echo 14: vliegje Controle VK 24wkn 20: vliegje Pretecho 4D November: December: 1: vliegje Groeiecho 32wkn Geboren 04 augustus 2014 - Eline83 - Iza* 16.29u 35gr 11cm (14wkn+2dgn) 08 augustus 2014 - Napje1986- Angel* 35gr 11cm Wijzigingen graag doorgeven in kleur
Wauw jmay wat een mooie jongens echo foto's!! Duidelijk hoor!! Hahaha hoop ze ook te zien zaterdag!! Bij een jongen kom je er vaak niet onderuit! Bij een meisje kan het met weken weken tog nog een jongen zijn Wauw spannend vliegje!!! Laatste dagen als meisje hihihi!! Doen jullie allebei een jurk aan?? Ik heb over 3weken een bruiloft, nog geen idee wat ik aan doe en kan!! Haha Zijn jullie al aangekomen?? Zo rond de buikomvang? Niet van binnen maar van buiten?? Het enige wat mij opvalt is dat ik echt een vetlaag opme buik heb, dat had ik eerst niet, ach je moet erniets voorover hebben! Als die straks maar wel weggaat!
Graag wil ik ook mijn echo foto met jullie delen, het is ook een jongen bij mij . De foto is wel gedraaid maar er staat een pijltje bij het geslachtsdeel. Ik wou ook nog graag meedelen dat ik de laatste tijd merk meer en meer schrik te hebben dat er iets mis gaat. Net omdat iedereen zegt dat de kans veel kleiner is als je over de 14 weken zit, maak ik me meer zorgen. Ik weet dat niemand vrij is van pech en soms ben ik zo onzeker. Echt verschrikkelijk. Ik wil blij zijn en genieten maar de bezorgdheid is er elke dag. Dit wou ik gewoon eventjes delen.
Wow vraagtekentje wat een vage foto!! Maar wat ik zie is wel een jongen!! Ik heb die bezorgdheid ook iederedag! Komt ook dat ik in de vrienden groep dames heb die ook pas rond e 20 weken een mk kregen eentje 24 en 1 met 17 dus dat blijft je wel altijd volgend dat die kans er is! Laatst nog een kennis 29weken navelstreng om nekje heen! Ik ben ook bang en vind het moeilijk om van te genieten! Maar probeer het wel! Die kans is net zo groot dat je aangereden word! Zei de vk. Ik geniet nu al meer want, Vriendlief heeft net het hartje weer gevonden, en met de olie is echt veeel beter dan die gel idd!! Bedankt voor de tip!! Heerlijk hartje 143 dus kan m met een gerusthart wegleggen!! En genieten!!!
@vraagtekentje; Ik zie het op de echo, wel erg donker trouwens Is er een speciale reden voor dat je zo onzeker bent? Van dichtbij meegemaakt of teveel nare verhalen gehoord? Het klopt wel dat we nu in een termijn zitten waar de kansen minimaal zijn hoor dat het mis kan gaan, procentueel gezien weet ik het niet. Maar ik moet wel eerlijk zeggen dat het je overkomt en je het totaal niet aan kunt zien komen, in ons geval was dat wel zo vorig jaar. Hopelijk wordt je wat meer gerust gesteld na de 20 weken echo. Probeer te genieten!
Leuk al die echofoto's Ik mag donderdag weer, kijk er echt naar uit!!!! 17 september: Controle verloskundige.
Ja ik weet het, de foto is met mijn iphone genomen, maar in het echt is het duidelijk een jongen.. Ik weet niet waarom ik zo bezorgd ben, grotendeels door verhalen te horen en ook omdat ik er van droom 's nachts en dan lijkt het zo echt. Deze nacht had ik bloedverlies in mijn droom en ik ben al de hele dag bang om bloed te zien.. Tzijn kleine dingen maar veel kleine dingen maken ook groot. Ik probeer te genieten. 11 september heb ik mijn volgende echo dus is niet lang meer. Hopelijk is alles nog steeds oké.
leuk die echos! Wij mogen 23 september voor de 20 weken echo. Dan zullen we ook eindelijk te weten komen of mijn gevoel klopt voor het geslacht. Al voor de test, ergens rond de bevruchting heb ik al gezegd dat ik t gevoel had zwanger te zijn van een meisje, nu klopte het dat ik zwanger was, benieuwd of t gevoel voor een meisje ook klopt! Heb zo ontzettend veel zin in woensdag, dan begint mijn cursus tot docent Shantala babymassage.. Kan bijna niet wachten, maar eerst morgen nog een dagje masseren om mijn Wellnessmassage licentie te verlengen. Worden 2 lange zware dagen met de rug/bekkenklachten. Maar t is helemaal mijn ding, en vind dit belangrijk dus hier verzet ik mij even 2 dagen tegen. Vandaag dus al een rustdag genomen, en die staat voor donderdag ook gepland!
Wat leuk dat jij ook de zwangerschap hebt gedroomd! Ik ook zonder dat ik het wist! Droomde dat ik bij een helderziende was en die zag in januari gezinsuitbreiding! Of het een zoon was weet ik niet meer, maar het zou 3weken te vroeg geboren worden! En anderhalve week later ja hoor zwanger nu de berekening 15febr -3weken is idd januari!
Ik heb een jurk, geen echte trouwjurk maar gala zeg maar maar wel wit. Heel mooi vind ik. Mijn lief draagt een wittw broek en grijs blousje. We hebben de ambtenaar net ontmoet, zo'n lief mens! Ze werd emotioneel van ons verhaal. We hebben vlg week al de 20 weken echo, dan zijn we 19 weken. Vind het erg spannend... ben toch ongerust. Als ik de baby goed ga voelen ben ik minder ongerust misschien.
Rugi fijn dat je de kleine nu wel hebt kunnen horen. Dat zal vast een hele geruststelling zijn geweest. @onzekerheden ja die blijf ik ook heb. Ook al voel ik de kleine nu echt minstens 20 keer per dag. Je leest en hoort zoveel verhalen dat je je af en toe echt erg ongerust maakt. Ik zou het liefst ook de tijd veel sneller voorbij zien gaan. Moet nog ruim 4 weken tot de 20 weken echo (ben dan 21 weken) en dat duurt voor mijn gevoel echt veeeeel te lang. Echoscopiste wilde liever wat later de echo zodat ze dan het hartje echt goed in beeld kon brengen, dan zag je meer detail. 19 weken vond zij daar echt nog wat te vroeg voor. Vanochtend lekker begin van de dag maar niet heus . Eerst nachtmerrie gehad dat ik mijn man heel hard in zijn voorhoofd had gebeten, hij moest toen ik wakker schrok echt het licht aan doen en laten zien dat zijn voorhoofd nog helemaal gaaf was voordat ik geloofde dat ik hem echt niet had gebeten. Door de nachtmerries had ik me verslapen, maar kwam nog net op tijd op het station. Rijdt de trein gewoon niet vanochtend en de trein daarna had al een kwartier vertraging. Dus met de auto naar het UMCG, paar mensen mee genomen zodat parkeerkosten gedeeld konden worden want die zijn ruim 25 euro per dag hier. Ben nu gelukkig wel op tijd op het werk. Tot zover al mijn drukke ochtend .
Goeie start muis!!! Idd blij dat ik m gehoort heb, pfff het zat me vriend ook niet lekker dus die wou perse zoeken! Die 4weken zijn zo voorbij! als ik terug kijk na toen we allemaal hier kwamen met 5a 6 weken duurde de 13 weken ook een eeuw!! Nou waarschijnlijk gaan we het volgende week of die week erop eindelijk aan onze ouders vertellen!! Denk ook niet dat we het langer verborgen kunne houden! Heb ook het gevoel dat iedereen er na kijkt. Maar me moeder is nog steeds niks opgevallen! Terwijl ik vaak lees dat hun tog vaak de eerste zijn! Vorige week bij schoon ouders ook nie! Heb dat wel een grote trui aan maar tog! Eerst was de druk wel wat hoger maar nu de schoonzusjes aan allebei de kanten zwanger zijn en 1al bevallen zijn ze tevreden! Gisteren voor de allerlaatste keer de kartjes van MVM ingeleverd!! Zal het nog gaan missen ook heb er zeker wel 20 volgeplast!!
Wow nog niets gezegd tegen jullie omgeving? Wat knap! Volgens mij hebben wij de baby gevoeld, mijn lief ook aan de buitenkant! Zo bijzonder! Ik denk dat het toch echt de baby is, dat geborrel en die zenuwtrekjes. Het is te opvallend. Bij de mensen waarbij het fout gaat tussen de 17e en 23e week zeg maar he, hadden die vooraf al problemen of bloedverlies of helemaal niet? Ik ben soms ook heel bang... maar het kan in ieder gezin gebeuren en het betekent niet meteen dat er erfelijke afwijkingen zijn toch? Wij hebben natuurlijk een donor en volgens de bank zijn er al meerdere gezonde kindjes geboren dankzij zijn zaad. Toch blijven we soms angstig. Maar hoort dat er ook niet gewoon bij?
@vliegje; In ons geval was het een hele onrustige en zware zwangerschap met veel problemen. Maar dit is/was niet de oorzaak van zijn overlijden. http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/461840-bloedverlies-na-echo.html In dit topic, mocht je er behoefte aan hebben kun je het verhaal lezen. http://www.zwangerschapspagina.nl/vlindertjes-17-t-m-24-weken/479882-lieve-kleine-s.html En dit is het verhaal na zijn overlijden, hij is zeer waarschijnlijk overleden vanwege een strictuur in zijn navelstreng, uit de obductie is verder niks kenmerkend gevonden afgezien van 2 duplicaties in de chromosomen, maar die betekenden niks mbt verdere problemen. Waarschijnlijk zijn wij daar dragers van. Maar het hoeft dus niks te betekenen, het kan zo ook zonder oorzaak ineens afgelopen zijn. Niet dat je daar nu nog onrustiger van moet worden maar is helaas wel de realiteit Wel super zeg dat jullie de kleine gevoeld hebben!! Ik kan niet wachten!!
Ik durf het niet goed te lezen, ben bang mezelf helemaal gek te maken. Maar wat lijkt me dat vreselijk zeg te moeten meemaken. Maar we krijgen nu gewoon allemaal gezonde mooie baby's!
vliegje: Bij ons geen oorzaak. Moet je zelf ook niet gek maken. Volgens mij is het een kans van 1%. Bij mij ging het na 17 weken zwangerschap mis. Moet zeggen dat ik me de laatste dagen niet zo happy voel. Hopelijk gaat het over een poosje weer beter en meer genieten. Gelukkig krijg ik donderdag weer een echo!!! Geniet van je zwangerschap!!!!!!!!!!!