Ben wel benieuwd hoeveel iedereen zo'n beetje is aangekomen tot nu toe?? Ik 3 kilo ongeveer,..merk nu wel dat het opeens harder gaat. Weekje vrij zal daar ook wel aan bij dragen!
Mooie foto's Vliegje! Gefeliciteerd met jullie huwelijk! - voelen bewegen: hier is de kleine de afgelopen dagen ook veel rustiger. Voel het veel minder dan een week geleden bijvoorbeeld.... Herkent iemand dit? - kilo's: ik ben nog steeds niks aangekomen...
Ik voel haar nu juist meer, meerdere keren oer dag en ook harder dan eerst. Ben tot nu toe 4kg aangekomen. Merk wel dat t nu wat harder gaat
Haha, ik ga het niet eens opschrijven. Laten we zeggen dat ik geen ondergewicht meer heb (ik heb nu het gewicht wat ik niet-zwanger zou moeten hebben volgens het boekje, maar daar zit ik van nature altijd 6-7 kg onder, en daar zat ik dus nog meer onder, dus *kuch* ). Maar ik krijg veel complimenten: 'je ziet er eindelijk weer gezond en normaal uit', 'wat fijn dat je weer wangen hebt' (of billen, als mijn man het zegt ) etc. Wel raar om dan commentaar van de vk te horen dat je zo slank bent, blabla - ik voel me door de snelle toename een walrus Ik voel de baby eigenlijk elke dag duidelijker/meer, maar er zijn wel dagen tussen dat het anders is. Was alle zwangerschappen zo dat ik zondagen altijd minder voelde (misschien 2 niet-werkdagen achter elkaar? of kinderen die aan zondagsrust doen?). Nu ook weer En juist op maandagen, wanneer het geren en gevlieg weer begint heel druk. Pff mensen ik zie op tegen deze week. Naast dat mijn werk gewoon superdruk is, komt er van alles bij - morgen eindgesprek van de BKO (kwalificatie onderwijs), dan woensdag kapper, 20 weken echo, donderdag nog tandarts en vrijdag naar de vk, nog tussen alle colleges die ik moet voorbereiden en geven door. Geen idee hoe ik dat ga doen, ik sta normaal op woensdag echt al slap op de benen en ben op zaterdagen geen reet meer waard. Maar goed.
haha hier is het ondergewicht ook verdwenen ben van 48 naar 57 gegaan .. OEPSSS dat krijg je van al dat eten he Telkens als ik zeg: nou ben al bijna 10 kg aangekomen zegt iedereen: Oh je ziet het niet of je kan het wel hebben. Ja nog wel, haha als het straks 30 kg word ben ik niet zo blij meer hoor
Hier nog steeds niets bij in gewicht en nog steeds op -10 kg. Al heb ik wel het idee dat ik iets ronder ben geworden op mijn billen en borsten . Buik groeit sowieso al hard. Vreemden op straat feliciteren me met de zwangerschap, is dus duidelijk te zien . Ben benieuwd hoeveel er in totaal bij gaat komen.
Hier nu zo'n 7 kilo aangekomen. . De laatste 3 weken is het niet zo hard meer gegaan, maar echt meteen vanaf het begin vlogen de kilos eraan. . Ook mij borsten en en buik zijn al flink gegroeid, 2 cupmate meer.. en mijn buik kan ik zelfs onder grote/wijde kleding niet meer verbergen
Wijde kleren helpt bij mij ook niet meer en me buik steekt uit! Dus vandaag maar na me ouders om het dan eindelijk te gaan vertellen! En morgen na schoonouders!!
♥ Bevallingslijst 1-15 februari 2015 ♥ 1: ♥ Furby, 27 jaar, 1e kindje (29 januari) F ♥ Ellada, 27 jaar, 1e kindje (29 januari) ♥ Staartje80, 34 jaar, ?? (31 januari) ♥ Vio, 23 jaar, 1e kindje, F ♥ JimmyChoo, 27 jaar, 1e kindje ♥ Vliegje, 30 jaar, 1e kindje F (meisje?) ♥ HLin, 32 jaar, 1e kindje 2: ♥ Bambinooo, ??, 1e kindje ♥ Key, 26 jaar, 1e kindje F ♥♥ Zoyefa, ?? jaar, 2e en 3e kindje? 3: ♥ Aardbeitje18, 22 jaar, 1e kindje ♥ Evenstar, 34 jaar, 3e kindje F ♥ Wishgirl, 28 jaar, 1e kindje ♥ Meemee27, 17 jaar, 1e kindje 4: ♥ Tamaramama, 30 jaar, 4e kindje (meisje?) F ♥ Mouster, 30 jaar, 1e kindje F ♥ Wespje, 29 jaar, 1e kindje 5: Anique87, 26 jaar, 2e kindje F ♥ BLiS, 29 jaar, 4e kindje F ♥ Calimero1979, 34 jaar, 2e kindje F ♥ Mama Lucy, 25 jaar, 1e kindje F ♥ Riean, 28 jaar, 3e kindje ♥ Sanjaxx, ??, 2e kindje 6: ♥ Aukje83, 30 jaar, 3e kindje F ♥ Cassera, 21 jaar, 1e kindje F ♥ demel 89, 24 jaar, 2e kindje ♥ Manonniii, 27 jaar, 1e kindje F ♥ Liss90, 24 jaar, 1e kindje ♥ Vraagtekentje, 21 jaar, 1e kindje 7: ♥ Zonnetje04, 31 jaar, 2e kindje F ♥ R85, 28 jaar, 2e kindje F ♥ Lauren1984, 30 jaar, 1e kindje ♥ Firsttimemom, 28 jaar, 2e kindje F ♥ JMay, 22 jaar, 2e kindje F 8: ♥ Ing82, 32 jaar, 2e kindje ♥ Kiwipitje, 25 jaar, 1e kindje F ♥ Whoppie, 32 jaar, 2e kindje F 9: ♥ HannekeG, 32 jaar, 2e kindje F 10: ♥ Kiwi2010, 26 jaar, 2e kindje F 11: ♥ Faylin, 30 jaar, 2e kindje F ♥ Duvellie, 24 jaar, 1e kindje ♥ Mamsvan6, 37 jaar, 8e kindje F ♥ Memskie, 28 jaar, 2e kindje (Meisje?) ♥ Muis87, 27 jaar, 1e kindje ♥ Kimm1985, 29 jaar, 2e kindje 12: ♥ Lianne91, 23 jaar, 1e kindje ♥ Nolita, 32 jaar, 2e kindje 13: 14: ♥ anemdo, 25 jaar, 1e kindje ♥ bo1986, 27 jaar, 1e kindje F ♥ Toeteke, 28 jaar, 1e kindje F ♥ mamalicious, 32 jaar, 2e kindjeF ♥ Rugi, 29 jaar, 1e kindje ♥ Maire4, 32 jaar, 4e kindje F(Meisje?) ♥ japino181, 29 jaar, 1e kindje 15: ♥ miemie79, 34 jaar, 2e kindje ♥ Lady87, 27 jaar, 1e kindje ♥ Kiwi1982, 32 jaar, 1e kindje F Vlindertjes: Julia1979 ♥ Melliemuis Adriana85 ♥ Ukkieuk Anouk89 ♥ Wensje88 ♥ Meisje op komst ♥ Jongen op komst ♥ Geslacht niet willen weten Afspraken: September: 15: Vio 20 weken echo 15: Lauren1984 20 weken echo 15: demel89 20 weken echo 16: Liss90 20 weken echo 16: Kellyk 20 weken echo 16: JimmyChoo 20 weken echo 17: BLiS 20 weken echo 17: evenstar 20 weken echo 17: ellada Controle VK 18: aukje83 20 weken echo 18: aardbeitje18 Controle VK 18: riean 20 weken echo 19: Memskie 20 weken echo 19: HLin 20 weken echo 23: R85 20 weken echo 24: Whoppie 20 weken echo 24: bo1986 20 weken echo 25: anemdo Controle VK 25: HannekeG 20 weken echo 25: JMay 20 weken echo 25: japino181 20 weken echo 26: Toeteke 20 weken echo + controle VK 29: mamsvan6 20 weken echo 30: muis87 20 weken echo Oktober: 1: rugi 20 weken echo 2: rugi Controle VK 3: Vraagtekentje 20 weken echo 6: anemdo 20weken echo 9: Muis87 22weken controle VK 14: vliegje Controle VK 24wkn 20: vliegje Pretecho 4D November: December: 1: vliegje Groeiecho 32wkn 1: ellada Extra echo (ivm niertjes) Geboren 04 augustus 2014 - Eline83 - Iza* 16.29u 35gr 11cm (14wkn+2dgn) 08 augustus 2014 - Napje1986- Angel* 35gr 11cm Wijzigingen graag doorgeven in kleur
Mijn zorgen van gisteren zijn weer weg, guppie is vandaag weer als vanouds druk . Voel me ook een stuk fitter vandaag, dus misschien dat het toch wel een beetje met elkaar te maken heeft gehad? Straks even een buikenfoto maken, buik steekt sinds vandaag vind ik officieel voorbij mijn borsten. Dus dat was een foto waardig dacht ik maar zo .
Yeahhh ons meisje doet het zo goed <3! Alles was goed bij de 20w echo en ze beweegt ook lekker! Zo fijn, echt een zorg dat van je schouders af valt.. Degene die nog moeten, succes en veel plezier! Liefs
Hoi allemaal, Ik heb even een tijdje via mijn telefoon meegelezen, maar niks gepost, want dat vind ik dan weer niet opschieten. Hier ben ik eigenlijk nog amper aangekomen, maar heb wel echt een buik, jemig! Volgens mij was die bij de eerste niet zo groot, zelfs niet op het laatst. Vraag me soms wel af hoe dat af gaat lopen straks?! Ik voel beide kindjes goed bewegen, heb 1 placenta voor en 1 achter. Mijn man voelt alleen het kindje met de placenta achter, die voor zal nog wel komen denk ik... Dat kindje ligt ook met de rug naar de buikwand, dus als het schopt, schopt het voor hem ook nog de verkeerde kant in om te voelen... Iedereen waarop ik vergeten ben te reageren, mijn excuses natuurlijk... @ Vliegje: Gefeliciteerd met je huwelijk, leuk die foto's ook! @ Liss: Fijn dat je echo goed was, kun je lekker gaan genieten van jullie kleine meisje...
super dat alles goed was Liss ! Wij moeten nog 9 dagen wachten, en ik heb soms buikpijn van de spanning pff
Even vanaf onze vakantie. Heerlijk relaxed. Voel de baby iedere dag best goed al! Vooral als ik lig, maar zelfs overdag al Ben nu zo'n 3,5kg aangekomen.
Proficiat met de goede echo's!! Wij hebben het gisteren en eergisteren aan ons ouders verteld en konden haast niet geloven dat we al bijna op de helft waren Zooo leuk die reacties!! 2x stom verbaasd!! Als ik s avonds op bed lig kan ik m heel goed voelen! Af en toe komt er ook een harde bult aan 1kant van me buik, en denk dan dat ie aan het draaien is, klinkt gek maar voeld lekker! als je eroverheen wrijft voel je ook gewoon dat ie hard is, maar is ook gauw weer weg! Nu gaan we m alleen maar meer voelen! Mijn vriend wil m ook voelen, maar dat zou nog wel even duren!!
Vliegje geniet maar lekker van je vakantie! Rugi, ik vind ook dat ik nog veel te lang moet wachten tot de 20 weken echo , nog 13 dagen. Ben echt aan het aftellen. Het is dat we de echo echt aan de late kant moeten hebben om het hartje helemaal goed in beeld te krijgen.
Bedankt allemaal! Ik voel der nu ook overdag maar vooral laat in de avond en vroeg in de ochtend, zo fijn! Ben nu ongeveer 1 kilo aangekomen dus dat valt geloof ik wel mee vrijdag alweer op de helft woehoeeeee!