Uitgerekend 1-15 februari 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door furby, 24 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lianne91

    Lianne91 Bekend lid

    22 aug 2014
    948
    0
    16
    Hoe lig je dan met zo'n zwangerschapskussen muis? Ik heb nl ook ontzettend last van bekkenpijn, ook rugpijn. Moet er ook snachts een aantal keer uit omdat ik niet meer kan liggen van de pijn.

    Wij hebben morgen de 20weken echo, heb er zin in om de beepie weer te zien, nog steeds gee zenuwen ervoor, mijn gevoel zegt dat t ook wel goed zit.

    Vanavond ga ik weer fijn aan de babymassage, zo leuk.. straks ook voor onze kleine veel massages op t programma hihi.

    Ik wil morgen toch ook vragen naar nog een testje voor suiker, heb nl regelmatig het idee suikergebrek te hebben, dan ook extreem duizelig en al een paar keer dat ik nog net op tijd kon gaan zitten anders ging ik van mijn stokkie..

    Verder neem ik elke middag een meditatiemomentje voor mezelf en de kleine, hij/zij is dan ook goed aanwezig♡
     
  2. Whoppie

    Whoppie Fanatiek lid

    26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Zo wat een goede echo's allemaal! Fijn hoor. Wij mogen woensdag en weten dan ook wat het is. Spannend!
    Heb ook een paar dagen niets gevoeld. Sowieso is wat ik voel heel licht, dus nog niet te zien of te voelen van buitenaf. Maar heb gelukkig een doppler. Dus ff luisteren (binnen twee, drie minuten gevonden) en weer gerust gesteld.
    Ik ga morgenavond nog ff luisteen. Wil niet voor een vervelende verrassing komen te staan woensdagochtend.
     
  3. vliegje

    vliegje Fanatiek lid

    26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Succes met de echo's meiden!

    Hier is de baby soms ook rustiger en dan ineens krijg ik een flinke schop :)
    Geweldig!

    We krijgen een hele drukke tijd. Weer aan het werk na de vakantie, studie die ik MOET halen en we zijn nog met wat leuke dingen bezig die alleen enorm veel tijd vergen... (op fb kan ik er opener over zijn :p ).
     
  4. anemdo

    anemdo Bekend lid

    16 jun 2014
    550
    0
    0
    Rotterdam
    Ik wil ook graag op fb meepraten, wie mag ik een pb sturen?
     
  5. vliegje

    vliegje Fanatiek lid

    26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Mag mij wel hoor, ff je echte naam erin zetten. Dan zoek ik je op :)

    Wij zien de baby nu ook aan de buitenkant bewegen! Echt bizar! Zo bijzonder :D
     
  6. anemdo

    anemdo Bekend lid

    16 jun 2014
    550
    0
    0
    Rotterdam
    dankje vliegje, pb verstuurd
     
  7. Muis87

    Muis87 Bekend lid

    20 jan 2014
    824
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik lig er met 1 been overheen geslagen en mijn bekken er dan schuin tegenaan. Kussen verder helemaal tegen mijn zij aan en of helemaal op mijn zij liggen of schuin liggen zodat ik half op mijn buik lig. Ik vind het heerlijk liggen, maar het was wel wennen. Je kan om te proberen een deken strak oprollen en dat een paar nachtjes proberen.
     
  8. Lianne91

    Lianne91 Bekend lid

    22 aug 2014
    948
    0
    16
    Ah zo.. ik slaap zelf al jaren met een kniekussen tussen mijn benen als ik op de zij lig, of onder mn knieen als ik op mijm rug lig, maar dat ligt nu niet meer lekker..
     
  9. JMay

    JMay VIP lid

    22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    @Memskie
    jaa idd nu nog morgen,woensdag doorbijten en dan is het al donderdag haha.

    Heel gek bij J. was ik niet zo zenuwachtig, ik probeer het los te laten maar gaat erg lastig
     
  10. ellada

    ellada Fanatiek lid

    23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    NULL
    NULL
    @Lianne91: suiker gebrek bestaat niet en de klachten die je beschrijft passen niet bij suikerziekte. (Klachten daarvan zijn moeheid, gewichtsverlies en veel dorst/drinken/plassen). Deze klachten zouden wel goed bij een lage bloeddruk kunnen passen en soms bij bloedarmoede. Daar moet je je verloskundige even naar vragen!
     
  11. Lianne91

    Lianne91 Bekend lid

    22 aug 2014
    948
    0
    16
    Lage bloeddruk.. dat zou heel goed kunnen mijn onderdruk ligt steeds rond de 50-60. Zoals de verloskundige steeds zei is dat mooi laag..
    Ik ga dr vanmiddag zeker naar vragen!
     
  12. Muis87

    Muis87 Bekend lid

    20 jan 2014
    824
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lianne een kniekussen ligt wel heel anders dan dit, dat had ik eerst ook, maar dit geeft toch meer steun langs je hele lijf.
     
  13. Lianne91

    Lianne91 Bekend lid

    22 aug 2014
    948
    0
    16
    Zo dat was voor eerst de 20-weken echo..
    Vanavond nog een poging. Baby wil niet alles laten zien dus we weten ook nog niet of alles er goed uit ziet. De punten wat gecontroleerd is zien er gelukkig wel goed uit.
    Mocht het vanavond nog niet lukken, dan voor donderdag nog weer een afspraak.
    Waar ik eerst heel sterk het gevoel had dat het een meisje zou worden, neig ik nu opeens heel erg naar een jongen.. Geen idee waarom.. zal wel jongenstrekjes gezien hebben ofzo :D
    Maar misschien wil de baby dat ook nog eens laten zien, en zo niet, dan blijft het gewoon een verrassing.. ( zou ik stiekem ook niet erg vinden, maar manlief wil het wel heeeeeeeeeeeeeeeel graag weten)
    Was voor hem dus ook lichtelijk teleurstellend dat we dat niet mochten zien.:p
    Vk had nog nooit zo'n eigenwijs kindje gezien wat ondanks al het gepor stug bleef liggen:cool:
     
  14. HannekeG

    HannekeG Fanatiek lid

    20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Oh jee, nu al een eigenwijs kindje Lianne! Hoe ging de 2e poging?

    Ik heb morgen 20 weken echo, vind het echt spannend!
    Ik ben benieuwd of de kleine wil mee werken. Met de vorige pretecho was de kleine zo erg aan het bewegen dat ze zeiden dat dat voor de 20 weken echo wel lastig zou zijn, omdat ze dan slecht kunnen meten!
     
  15. Muis87

    Muis87 Bekend lid

    20 jan 2014
    824
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hanneke succes morgen met de echo!

    Hier gisteren niet zo'n leuke avond/nacht gehad. Kreeg gistermiddag een paar keer een harde buik, tegen een uur of 5 had ik er elke paar minuten 1. Dus op bed gaan liggen en niets meer gedaan, maar iedere keer als ik me snel omdraaide of naar het toilet ging had ik er meteen weer een paar. Daar werd ik toch wel ongerust van. Vannacht nog een paar keer een harde buik gehad, maar werd wel minder. Vanochtend had ik tentamen dus ik moest wel naar de uni toe en dat ging gelukkig ook goed. Tijdens tentamen maar 2 keer een harde buik en onderweg naar huis met boodschappen doen ook maar 2 of 3 keer. Dus rest van de dag maar weer op bed gelegen en niets gedaan. Dan gaat het goed. Zodra ik rond ga lopen krijg ik er weer last van. Buik is ook heel gevoelig vandaag.
     
  16. Lianne91

    Lianne91 Bekend lid

    22 aug 2014
    948
    0
    16
    Inderdaad Hanneke, lekker eigenwijs. .
    De 2e poging is wel gelukt, nu dus helemaal goedgekeurd. .
    En zoals mijn gevoel opeena op t laatste moment toch en jongetje zei, zo duidelijk was dat nu ook te zien..
    Vond dit stiekem wel een opluchting, vind de jongenskleertkes zoveel leuker, en van tutten hou ik al helemaal niet. . Haha

    Hoe is jou echo gegaan dan?
     
  17. Toeteke

    Toeteke Fanatiek lid

    15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    He bah Muis, zoveel harde buiken :( Is het niet zo dat je er niet 6 of meer per uur mag hebben, misschien vk inlichten? Inderdaad je rust nemen! Denk dat je dan toch te druk bent geweest. Dus; bank, deken en lekker laten verwennen door je lief ;)
     
  18. JMay

    JMay VIP lid

    22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    mijn 20weken echo kan van de lijst gescrapt worden..
    door een domme fout van het echo bureau kunnen we waarschijnlijk volgende woensdag of donderdag pas terecht.

    Baal echt als een stekker en dat is nog zacht uitgedrukt want ik stress al weken om deze echo en nu door hun fout kan ik nog een week langer wachten..dan ben ik alweer bijna 22 weken!

    Morgen bel ik om 9u meteen want vind dit echt geen stijl en dat zal ik ze laten weten ook :)
     
  19. Vraagtekentje

    Vraagtekentje Actief lid

    29 apr 2014
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zo'n rare pijn en ik vraag me af of er nog zijn die dit hebben. Vooral 's avonds heb ik echt zo'n zware druk aan de streek van mijn vagina. Als ik mijn benen beweeg als ik neerlig of ik wil me draaien of ik sta recht om naar toilet te gaan is het zo zwaar. Alsof het kindje al klaar is om te komen ofzo. Echt een pijnlijke druk samen met krampen in de lies. Nog iemand?
     
  20. Muis87

    Muis87 Bekend lid

    20 jan 2014
    824
    0
    16
    NULL
    NULL
    JMay wat balen zeg, ik snap heel goed dat je hier boos om wordt. Misschien dat ze je nog morgen of vandaag in kunnen plannen?

    Vraagtekentje ik herken het niet wat jij beschrijft. Hopelijk iemand anders hier wel.

    Toeteke die 6 harde buiken per uur zat ik zeker wel aan en ruim overheen. Sinds gistermiddag aan het rusten en het gaat nu beter. Heb er nu als ik lig amper last van, 1 per uur of minder. Als ik rond loop wel meer dan die 6 per uur. Ik heb me voor vandaag dus ook ziek gemeld en blijf lekker rustig op de bank of in bed liggen. Kan ik mooi een begin maken met de borduurlap voor kleine gup.
     

Deel Deze Pagina