@zonnetje. Het is gelukt zie ik, leuk @kellyk. Lijkt me lastig om het verborgen te houden voor zo'n grote kleine meid! @elance. Haha, 11 testen! Dat is wel veel ja, Maar ik snap je wel. Hier een beetje hetzelfde (heb er 9 gedaan...) maar ik stop hoor! Hoewel, ik heb er ook nog drie liggen, ook zonde om zomaar weg te gooien toch? @mamalicious. Dat zou een geweldig verjaardagscadeau zijn! @aukje. Dankjewel, ik houd van overzicht Shoppen? Ik ga eeeecht nog niet shoppen hoor, eerst de twaalf weken doorkomen! We hebben natuurlijk alles al van ons zoontje dat scheelt. Over twee weekjes komt zijn nieuwe kamer :-D dus dan kan meteen de babykamer weer in orde gemaakt worden. Wij hebben trouwens besloten om toch een combinatietest te doen, jullie?
Zo, ik héb gekookt... Maar t was geen succes Tijdens t eten viel ik bijna in slaap! Dus ik lag er om 18 uur even in! Manlief heeft Nora in bad gedaan en om 19:15 bij mij gelegd voor haar mamamelkje. Ik heb gewoon doorgeslapen tot manlief mij na 20 uur weer kwam wakker maken! Ik had volgens mij prima kunnen liggen tot morgenvroeg! Echt... Respect voor de werkende mama's! Ik heb al moeite met mn huishouden vandaag! Hihi!
@Shoppen Hier ook nog niet hoor haha , had wel paar maanden terug een mozes wiegje gekocht omdat hij in de aanbieding was hihi. Veder kijk ik wel naar leuke dingetjes maar koop niets. @Firsttimemom aahhww.. zo moe? Ik ook hoor maar meer overdag na het douchen in de avond gaat het wel weer eigenlijk. Woow mooi lijstje! Zowat iedereen heeft al snel een echo, ben stiekem jaloers. ga kijken of ik bij de intake kan vragen of ik miss eerder kan dan 12 weken
♥ Bevallingslijst 1-15 februari 2015 ♥ 1: Vio, 23 jaar, 1e kindje (31-1) Gigii, 26 jaar, 1e kindje 2: Annemieke, 26 jaar, 2e kindje Ukkieuk, 33 jaar, 4e kindje Vliegje, 29 jaar, 1e kindje 3: Furby, 27 jaar, 1e kindje Wensje88, 25 jaar, 1e kindje 4: Evenstar, 34 jaar, 3e kindje Lauren1984, 30 jaar, 1e kindje Kajsa, ?? jaar, 2e kindje 5: JimmyChoo, 27 jaar, 1e kindje Anique87, 26 jaar, 2e kindje Calimero1979, 34 jaar, 2e kindje Firsttimemom, 28 jaar, 2e kindje 6: Aukje83, 30 jaar, 3e kindje Mama Lucy, 25 jaar, 1e kindje Riean, 28 jaar, 3e kindje 7: Zonnetje04, 31 jaar, 2e kindje Elance, 26 jaar, 2e kindje 8: Napje1986, 27 jaar, 1e kindje 9: Adriana85, 28 jaar, 2e kindje 10: JMay, 22 jaar, 2e kindje Melliemuis, 23 jaar, 1e kindje Kipje1, 25 jaar, 1e kindje 11: Faylin, 30 jaar, 2e kindje Liefebeesje, 29 jaar, 4e kindje 12: Kellyk, 33 jaar, 2e kindje 13: Mamalicious, 31 jaar (nog 3 weekjes, dan 32), 2e kindje 14: Toeteke, 28 jaar, 1e kindje 15: Afspraken: 12/6: JimmyChoo intake VK 16/6: Vio intake VK 17/6: vliegje 1e echo 17/6: Anique87 1e echo 17/6: Zonnetje04 1e echo 17/6: evenstar intake vk 18/6: Melliemuis 1e echo 19/6: Kellyk 1e echo 20/6: Kipje1 1e echo 20/6: mama lucy 1e echo 24/6: Furby 1e echo 24/6: Wensje 1e echo 26/6: Adriana85 1e echo 26/6: JMay Intake VK 27/6: Elance 1e echo 30/6: calimero1979 Intake + echo 2/7: firsttimemom 1e echo 2/7: evenstar 1e echo 3/7: Vio 1e echo
Mijn afspraken stonden er niet in Wat heeft iedereen vroeg een echo? Ik ben met mijne nog geen 9 weken zwanger, dat is ook echt niet laat voor een eerste echo. Was vorige keren ook tussen 8-9 weken, ik heb lange cyclus en daar een piets voordeel bij omdat zij de termijn inschatten op basis laatste menstruatie en cyclus van 28 dagen. Mijn cyclus is 31-33 dagen.
Hoi dames, Mag ik hier ook mee komen schrijven? Vanmiddag een test gedaan terwijl ik pas zaterdag mijn NOD zou hebben en had binnen enkele seconden een dikke, vette, tweede streep. Als ik het goed berekend heb, zou 14 februari 2015 dan de uitgerekende dag zijn. Ben echt heel blij. Het is mijn vierde (en laatste) kindje, maar het went nooit hoor..die spannende tijd. Jullie allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen. Ik duim mee voor een heleboel gezonde kindjes. Maire
Dat is wel beter de vk vroeg aan de telefoon idd wanneer me laatste menstruatie was en hoeveel dagen mijn cyclus duurt, naja 30 dagen heb ik gezegd haha dat was t gemiddelde
Adriana, ben nog niet helemaal op de hoogte van welke testen er zijn. Wat is de combinatie test ook alweer? Al hebben we het er wel al over gehad dat we waarschijnlijk wel alle testen willen laten doen. Ik heb intake en hopelijk ook de eerste echo zo vroeg omdat we erna 3 weken op vakantie zijn. Zou echt niet kunnen wachten tot half juli.. En al nieuwe dames, van harte proficiat! !!
Ik heb morgen mijn intake...Ze willen vroeg vertellen wat je mag en niet mag...dan de 16 e echo...spannend!!! Ik reageer niet op iedereen apart...maar volg alles en leef mee..Hier drie Kids van 4-6-7 en aantal dagen oppaskindjes van 5 maanden en drie jaar..en gister met de vriendinnetjes erbij waren het er 8! Ik lees dus alles wel maar ontbreekt me ff aan wat energie...
Ohja de combinatie testen enz, die doen wij niet. Bij mijn dochtertje ook niet gedaan. Ben nog piep jong dus zowiezo geen verhoogde kans, en daarnaast is het maar een kans berekening die je onwijs onzeker kan maken. @Jimmy Lekker waar gaan jullie heen op vakantie? Ik moet wel haha zelfs tot eind jullie denk 28 a 29 juli
Shoppen: nee, hier ook zeker nog niet. We willen eerst meer zekerheid en dat zal pas komen als we over de helft zijn. Voor die tijd durf ik nog echt niks nieuws aan te schaffen wat we nog niet hebben. Veel dingen hebben we gelukkig al wel in huis. Werk: ik werk nog niet, morgen is mijn eerste dag dat ik het werk weer wil en kan gaan oppakken sinds de bevalling van ons overleden kindje. Ik werk part-time. Echo: ik heb nog niet gebeld, puur omdat ik nu geen vroege echo wil. Een te vroege echo kan je ook weer veel onrust geven weet ik uit eigen ervaring. Het liefste wil ik nu een echo tussen de 7-8 weken van de zwangerschap. Ik mag dat zelf bepalen. Mocht de eerste echo goed zijn mag ik elke week een echo. Ik denk dat wij in aanmerking komen voor een medische prenatale screening ivm ons verleden. Vakantie: heerlijk om daar nu al naar uit te kijken. Nog een maandje wachten.
Hmm... ik geloof dat ik een kleine berekenigsfout gemaakt heb. Ik ben ook 14 febr. uitgerekend (Valentijnsdag) 3 mei laatste ongi (begin mk) 24 mei was mijn ei... cyclus van 36 dagen... dan reken ik toch goed nu?
Ukkieuk, Wow drukke boel. Maire, Welkom en gefeliciteerd! Denk dat wij ook geen combinatie test gaan doen ook omdat ik nog jong ben en geen verhoogde kans heb.
Wij twijfelen nog over de combinatie test. Wij krijgen sowieso een GUO (uitgebreide 20 weken echo) ivm klompvoeten en schisis bij de zus van mijn man. Bij Nora hebben we t niet gedaan, maar nu we al een gezond meisje hebben... Twijfel, twijfel, twijfel!
Dames, hebben jullie ook zo last van je hormonen? Jeetje zeg... Ik word er gek van haha. Ken mezelf bijna niet. Word boos, verdrietig, pissig en onzeker om NIKS. Wist niet dat die hormonen zo'n loopje met je kunnen nemen zeg Mijn vriendin heeft het zwaar met me... Shoppen: Nu al zin in! Maar we kijken alleen nog. Het is nog te pril en te vroeg. Veranderingen lijf: Ik heb dus last van hormonen en mijn borsten groeien ook. Moet ook voor zo'n meegroei bh gaan kijken. Verder bolt mijn buik in de avonden en word ik nu ook meer moe in de avond. Ben aan het studeren om mijn diploma geldig te houden (Permanente Educatie). In ons vak echt absurd hoeveel we moeten doen... Moet een aantal modules en heb 20 juni het 1e examen. Maar mijn concentratie is slecht nu. Kan aan niks anders denken dat het baby'tje wat in mijn buik groeit. Echo: Volgens mij behoor ik tot 1 van de eersten voor een echo? Komt omdat we in behandeling zijn bij het zkh denk ik. Als alles goed is, zullen ze ons wel 'los' laten en naar de vk kunnen. Morgen is mijn lief jarig. We gaan naar Scheveningen, lekker uit eten en naar Sister Act. Lekker even samen weg. Slaap lekker allemaal!