Uitgerekend 1-15 februari 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door furby, 24 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnetje04

Zonnetje04 Actief lid

28 apr 2014
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier doen we geen testen...
    t zijn alleen kansberekeningen die je flink onzeker kan maken.

en voor nu... oogjes dicht en snaveltjes toe

ps t regent.
    heerlijk geluid om bij in slaap te vallen

2. Liefebeesje

Liefebeesje Niet meer actief

Vliegje: alvast gefeliciteerd en een fijne dag gewenst morgen!
    Trusten :)

3. Vio

Vio Actief lid

19 jun 2013
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vliegje, alvast gefeliciteerd met je vriendin. Ik ben ook een hormonen bom. Gister echt lopen huilen om niets en ik was zo boos op een apparaatje dat ik alle kabels heb losgetrokken en dat ding in de hoek van de kamer heb gesmeten. Om vervolgens kei hard te gaan janken.

Ik schrijf trouwens ook mee op een ander forum en daar is iemand die de baby kamer al heeft gekocht. Beetje vroeg wel.

4. Liefebeesje

Liefebeesje Niet meer actief

Vio: dat is inderdaad wel vroeg, ieder zo zijn ding.
    Lang leve de hormonen ;)

5. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Dat is idd al vroeg hihi

Alvast gefeliciteerd Vliegje !

6. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Nee hier doen ze als je geen verleden heb met miskramen ofzo een echo met 12 weken.

Heerlijk dat word genieten daar!

7. Lauren1984

Lauren1984 Bekend lid

15 feb 2014
    563
    0
    16
    Overijssel
    Wow wat een verhalen alweer :)!

Gefeliciteerd nieuwkomers!!

Ik heb geen idee wat de combinatietest inhoud, dus we weten ook nog niet of we t laten doen.

Echo en intake is bij mij bij 10 weken
    9 juli mag ik naar de vk

Vliegje gefeliciteerd met je vriendin.

Ik weet niet meer wie het vroeg t is ook al een paar pagina's terug hihi. Maar lauren vind ik ook een mooie meisjesnaam, vandaar deze naam :).
    Mij man vind hem alleen niet mooi, er staat op dit moment een andere bovenaan aan ons lijstje.

Verder heb ik nu ook ineens heel vaak dorst en ruik ik alles heel goed. Jullie nog wat nieuwe kwaaltjes?

Dit weekend wordt t idd mooi weer :cool:, k heb een babyshower en zondag gaan we met familie bbq-en ;) en oh ja vrijdag de ouders vertellen spannend :D!

8. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Spannend zeg!
    een heel leuk weekend dus!

Mijn moeder is weer terug uit noorwegen en die komt zondag op visite, me zus en zwager ook dus dan vertellen we het aan hun hihi.
    Mijn vader woont in noorwegen dus dan moet ik even skypen denk ik.

Ben wel heel benieuwd hoe ze gaan reageren, me andere zus die weet het al en sprong een gat in de lucht haha.

Dorstig ben ik ook heel erg met name savonds pff, het liefst drink ik iets met prik haha

9. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
  10. faylin

faylin Actief lid

8 mei 2011
    369
    68
    28
    juf
    Dat is de mooiste test die er is. :D
    Nogmaals gefeliciteerd!

11. Zonnetje04

Zonnetje04 Actief lid

28 apr 2014
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd vliegje.

hier in een keer snot verkouden.
    Amper n stem. Last vd keel, veel slijm en hoesten.
    bkeh

heb mn stem morgenavond wel nodig.... zal m vandaag besparen.

12. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Nou het is een feit! Ik hing net voor t eerst boven de pot! :(
    Bij de zwangerschap van Nora helemaal niet gehad! Manlief is nu dus in de heilige overtuiging dat t n jongen wordt! :p

Wij gaan dit weekend met mijn ouders en broers/zus/aanhang naar de ardennen! Hopen dat ik me dan iets meer mens voel! Ik kom er in ieder geval niet onderuit om t te vertellen! Wel vroeg, maar beter van ons horen dan dat iedereen gaat vissen, toch?? ;)

Fijne dag dames!!

13. JimmyChoo

JimmyChoo Actief lid

7 feb 2014
    255
    0
    16
    Gefeliciteerd met je vriendin, vliegje!

14. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    5 weken lijkt een magische grens, hier ook echt misselijk nu, was het al in vlagen maar ben nu echt best beroerd. Ik hoef nooit te spugen van die misselijkheid (ik kan niet spugen, alleen met een zware voedselvergiftiging wil mijn lijf nog wel eens anders denken haha).

15. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Meiden ik kom me aanmelden hier. 7 februari uitgerekend en vind het doodeng ivm mijn vele miskramen. Maar heb er vertrouwen in. Morgen ook nog naar de tandarts want heb een bult in m'n mond! Gelukkig niet pijnlijk maar bij toeval ontdekt. Nou laat echt geen foto's maken hoor, vind ik echt niet verstandig op dit termijn.

16. Zonnetje04

Zonnetje04 Actief lid

28 apr 2014
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    R85 welkom en gefeliciteerd!
    Rustig aan doen en ik zal duimen dat het deze keer wel goed gaat

evenstar; ik kan ook niet spugen hoor! Was echt n drama met de vorige zwangerschap. Ik had liever dat t makkelijk eruit kwam. Dat zou zo een opluchting geven. Maar helaas worstelde ik daar hele dagen mee en maandenlang. Bleh
    Hopelijk wordt t snel weer minder voor je.

17. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Voor mij voelt het niet alsof ik moet spugen, behalve als ik heel erg in de stank van etensluchtjes zit. Zo erg heb ik het nu nog niet hoor, was beide keren het ergst rond 8-10 weken, brrr.

Ik kan ook slecht tegen benauwde ruimtes.

Hey hi R85!

18. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Vorige zwangerschap werd ik misselijk rond de 6 weken tot 18 weken. Hield niets binnen zelfs uitgedroogd opgenomen geweest in het ziekenhuis. Ben benieuwd hoe het nu gaat

19. kellyk

kellyk Niet meer actief

Hallo allemaal weeeeer!

Het valt me op dat bij de meeste de kwaaltjes zo rond de 5 weken beginnen, dat was mijn dochter ook zo daar kreeg ik kwaaltes bij zo rond de 7 weken.....maar ik heb wel zin in die kwaaltjes hoor dat is de enige manier dat je weer dat je echt zwanger bent!:D

Hebben jullie ook af en toe een beetje trekkering gevoel bij je bm?

20. Maire4

Maire4 Lid

4 jun 2014
    46
    0
    0
    Volgens mij reken je goed hoor, mamalicious. Gaan we samen voor een valentijnsbaby ;) Mijn laatste ong was 11 mei en ei waarsch ook de 24e. Cyclus van 28 dagen.

Hier nog niet echt last van kwaaltjes. Is ook nog wel wat vroeg. Ja, ben verkouden en dat ben ik echt nooit! Daarom dacht ik dat het nu weleens raak kon zijn.

Misselijk was ik wel bij mijn twee zoontjes en een stuk minder bij mijn dochter. Ik ga weleens op de koffie bij een bejaarde buurvrouw die zelf uit een gezin komt met elf kinderen en zij zegt: "Meid, als mijn moeder niet bij de wc was weg te slaan wisten we dat er weer een broertje aan kwam. Viel het mee, dan waren we blij. Want dan werd het een zusje" Geen idee of het echt zo was, maar een grappig verhaal is het zeker :)

Iedereen sterkte met alle ongemakken.

Deel Deze Pagina