Pfoe kwaaltjes vanaf 5 weken, hoop dat het nog even duurt en vooral dat ik het niet in het vliegtuig krijg op vakantie. Gelukkig lijkt het alsof ik niet zo veel HCG aan maak (lichte streepjes op testen), dus wie weet zijn de kwaaltjes dan ook minder. Verdere veranderingen in het lijf: Ik heb wat zere borsten maar ze zijn nog niet echt groter geworden. Verder 's avonds na het eten een wat opgezwollen buik. In de ochtend is hij gelukkig wel weer plat. Mooie test Noamy! Ik had hem gisteren ook maar dan met 2/3 weken Nu al spullen kopen is wel erg vroeg toch. Maar aan de andere kant je hebt het toch nodig. Wat vertellen jullie het allemaal vroeg aan de ouders. Niet bang dat het alsnog fout gaat? Ik denk dat wij het na de eerste echo vertellen met een week of 7. Vliegje gefeliciteerd! Pfff wat zijn boxen duur zeg, zat eens eventjes te kijken gisteren, maar dacht eigenlijk dat je voor 100 euro wel een box had. Maar met lade is het al snel 220-300 of duurder
Dank je!!zo heerlijk definitief! !!!! Kwaaltjes... Ik heb alleen van die ongi achtige trekkerig gevoel en soms droge mond en soms beetje dizzy Bij mijn zoontje kwam de misselijkheid met n week of 6 a 7 opzetten tot 13 weken....ben benieuwd Wij vertellen t onze naaste nu ook al omdat we net hun ook vverteld hebben van het ziekenhuis traject waar we in zouden gaan.....anders krijg je zo n rare sfeer terwijl we nu juist heeeeel blij zijn!!!! En zondag vier ik mijn verjaardag dus dan zijn de naaste er ook dus vandaar Gisteravond mn schoonouders morgen mijn ouders......spannend!!!
Nou idd marktplaats is geweldig Wij hebben met de eerste op de box na alles nieuw gekocht.... Maar nu zou ik t op marktplaats kopen allemaal Had eerste n bugaboo maar omdat ik na mm bevalling reuma heb gekregen hebben we de wagen verkocht en via marktplaats een zo goed als nieuwe stokke gekocht Die is lekker hoog en ideaal voor mn reuma rug!!!
Kipje, wij vertellen het na de vakantie aan onze ouders.. dat is dan de 2e week van juli zo ongeveer. Dan zit ik in week 10. Handig dat die 3 weken vakantie er tussen zitten.
Thanks dames voor de felicitaties! Heb vrij genomen vandaag, we gaan eens gauw uit bed want er komt nog wat visite en daarna naar Sister Act. R85 welkom en jee al 6 sterretjes... wat erg zeg. Hoop dat deze goed blijft plakken!
Kipje, onze box kwam via mp, met lade! Voor 30 euro opgehaald en n likje verf verder ziet ie er super sjiek uit! Veel plezier vandaag vliegje! Tja, normaal zouden wij t ook zo vroeg niet willen vertellen, maar geen bier in de avond, en toch beroerd in de ochtend... Dat zal niemand als normaal beschouwen!
@maire4. Welkom en gefeliciteerd! @jimmychoo. Ik heb van de vk de website thuisarts.nl meegekregen. Daar staat alles op van echo's en controles etc. Hier ook ivm vakantie een vroegere echo trouwens. @ukkieuk. Gezellig zo'n groepje kids! @liefebeesje. Dus je bent vandaag weer voor het eerst aant werk? Lijkt me heftig hoor. Succes! @mamalicious. Je moet de dag van je ei +38 weken aanhouden dus dat is in jouw geval inderdaad 14 februari @firsttimemom. Juist omdat we al een kindje hebben willen we hem er niet mee 'opzadelen' dat alle aandacht uitgaat naar zijn gehandicapte broertje of zusje. Dat is even heel rauw gezegd, sorry. Daarom doen wij het nu wel en bij de eerste niet. Onee toch nu al overgeven? Hopelijk is het maar eenmalig @vliegje. Gefeliciteerd en veel plezier vandaag! @r85. Welkom en gefeliciteerd! Ik snap je onzekerheid maar probeer toch een beetje te genieten @kipje. Hier ook een tweedehands meubeltjes fan. Wat is er mis mee? Even schoonmaken en hoppa het kan weer een ronde mee. De babytijd duurt ook al zo kort, zonde om daat honderden euro's aan uit te geven vind ik.
R85, welkom en gefeliciteerd! Hier juist een hele zwakke maag. Maar gelukkig tot nu toe nog niet zo misselijk geweest dat ik moest overgeven. Ben ik ook meer met vlagen misselijk. Als ik iets vind stinken. Ik er trouwens aan de ene kant niet op de wachten die misselijkheid maar aan de andere kant denk ik ook van het is toch een soort bevestiging dat alles nog god gaat daar binnen.
Ben zo trots op mezelf! Ik heb mn ochtendplasje gewoon weggespoeld!!! Zonder te testen!! haha goed he Er wordt echt veel gekletst, leukleukleuk! Maar vant weekend kan ik dat vast niet meer bijhouden hoor (dan werk ik lange dagen). Straks nog een poging wagen voor een buikfoto, nu hij nog plat is Wat een rotweer, het regent de hele dag net als gister :x Ik ga straks een kraamcqdeautje kopen voor mn nichtje, leuk! Mss stiekem wel iets voor mezelf ook hihi. Ik denk dat wij de 20-weken echo afwachten en dan los gaan op roze of blauw!
R85: Welkom hier, ik hoop dat deze zwangerschap voorspoedig verloopt voor je. Kwaaltjes: Gisteravond een trekkend gevoel in de onderbuik en liezen, mijn borsten lijken iets meer gespannen te zijn. Meer dan dat voel ik niet. Adriana85: Klopt inderdaad, vandaag voor het eerst weer proberen te werken voor een paar uurtjes. Het zal wel heftig worden vrees ik. Noamy: Super gave test, ook zo duidelijk gelijk Ik ga de CB morgen doen.
♥ Bevallingslijst 1-15 februari 2015 ♥ 1: Vio, 23 jaar, 1e kindje (31-1) Gigii, 26 jaar, 1e kindje 2: Annemieke, 26 jaar, 2e kindje Ukkieuk, 33 jaar, 4e kindje Vliegje, 29 jaar, 1e kindje 3: Furby, 27 jaar, 1e kindje Wensje88, 25 jaar, 1e kindje 4: Evenstar, 34 jaar, 3e kindje Lauren1984, 30 jaar, 1e kindje Kajsa, ?? jaar, 2e kindje 5: JimmyChoo, 27 jaar, 1e kindje Anique87, 26 jaar, 2e kindje Calimero1979, 34 jaar, 2e kindje Firsttimemom, 28 jaar, 2e kindje 6: Aukje83, 30 jaar, 3e kindje Mama Lucy, 25 jaar, 1e kindje Riean, 28 jaar, 3e kindje 7: Zonnetje04, 31 jaar, 2e kindje Elance, 26 jaar, 2e kindje 8: Napje1986, 27 jaar, 1e kindje 9: Adriana85, 28 jaar, 2e kindje 10: JMay, 22 jaar, 2e kindje Melliemuis, 23 jaar, 1e kindje Kipje1, 25 jaar, 1e kindje 11: Faylin, 30 jaar, 2e kindje Liefebeesje, 29 jaar, 4e kindje 12: Kellyk, 33 jaar, 2e kindje 13: Mamalicious, 31 jaar (nog 3 weekjes, dan 32), 2e kindje 14: Toeteke, 28 jaar, 1e kindje 15: Afspraken: 12/6: JimmyChoo intake VK 16/6: Vio intake VK 17/6: vliegje 1e echo 17/6: Anique87 1e echo 17/6: Zonnetje04 1e echo 17/6: evenstar intake vk 18/6: Melliemuis 1e echo 19/6: Kellyk 1e echo 20/6: Kipje1 1e echo 20/6: mama lucy 1e echo 24/6: Furby 1e echo 24/6: Wensje 1e echo 26/6: Adriana85 1e echo 26/6: JMay Intake VK 27/6: Elance 1e echo 30/6: calimero1979 Intake + echo 2/7: firsttimemom 1e echo 2/7: evenstar 1e echo 3/7: Vio 1e echo 9/7: intake vk + echo
Haha Adriana!! Goed dat je niet getest hebt! Hier juist mijn eerste mvm ochtendplasje opgevangen was gister al begonnen.
Hoi allemaal! Hier nog steeds alles rustig aan. Gisterenavond wat kramperig gevoel gehad verder nog steeds niks. Ook wij hebben het al een aantal mensen verteld, degene die weten dat we met ivf zouden starten. Ze zijn al 2 jaar zo ontzettend lief en betrokken geweest dat ik ook dit goede nieuws graag met ze deel! De rest moet nog even wachten tot na de eerste echo. Ben dan 7 weken. Aankopen: ik weiger al een tijd veel spullen (heb een behoorlijk aantal neefjes) en dat ga ik na een goede echo dus niet meer doen haha. Deed het vooral uit zelfbescherming, maar het is nu toch echt bewezen dat het kan. Ook al is het nog pril en spannend. Echt dingen kopen wachten we nog mee hoor! Ik kom uit een grote familie en heb veel nichten. Grappige is dat de volgende generatie echt alleen maar jongens zijn. Hebben nog geen 1 meisje in de familie. Ben benieuwd of ik de traditie voort ga zetten. Maar daar moeten we nog veel geduld voor hebben haha alles op zijn tijd. Doen jullie mee aan moeders voor moeders? Ik ga ze maandag bellen voor een afspraak
Thx voor de website, adriana. Ik ga hem eens checken! Vanmorgen ook gewoon doorgespoeld haha en dat terwijl ik een cb met indicator naast de pot heb liggen.. wat een discipline! !!
Mooie test Noamy !! @firsti ohjee eerste keer boven de pot wat erg lijkt me dat pff Hopelijk blijft hierbij @vliegje jij ook al pff Hier weinig kwaaltjes moet wel op tijd eten anders word ik misselijk
Oh al boven de pot gehangen, dat is wel vroeg zeg.. Hoop zo dat het me bespaard blijft, ik raak in paniek van overgeven @ box op marktplaats, daar ben ik ook al aan het kijken, wil alle meubeltjes van marktplaats af voor de kamer ook. Maar voor boxen met lades alsnog 100/200 euro Of ik zoek niet goed genoeg. Kijk natuurlijk ook wel een beetje in de buurt, max 50 km van woonplaats.
Dan woon jij in een dure boxen gebied Wij willen er ook 1 met lade en ze staan hier allemaal tussen de 20 en 65 euro. Meeste zien er niet uit maar een likje verf doet wonderen.