@ Evenstar fijne vakantie @ Julia wat erg, hoop zo voor je dat alles goed zit! @ verzekeringen 2 jaar geleden was ik einde van het jaar hoogzwanger en ben ik gewoon overgestapt van verzekering. @sporten, ik zwem.... UH zwom want ben al paar weken niet geweest ga dat wel weer oppikken. @hier vannacht misselijk geweest. Vorige zwangerschap tot 18 weken niets hebben kunnen binnenhouden. Uitgedroogd in het ziekenhuis gelegen en vleeslucht was m'n grootste vijand. Nu ben ik een vleesliefhebber dus voor vanavond een BBQ op de planning, nu staat het me nog niet tegen Hoop dat ik deze zwangerschap minder last heb van m'n bekken vorige keer begon het bij 18 weken en kon ik haast niets meer op het eind. Ah vol goede moed ertegen aan. Nog meer mensen die gaan BBQ en?
Julia hoe gaat het met t bloeden? Wat vreselijk hopelijk is het gestopt em iser niks aan de hand.... Ik kon t toch niet laten....... M'n laatste action testje opgemaakt en idd hij loopt mooi op Ik is very blij!! Bekijk bijlage 399769
Goedemorgen allemaal! Wat een heerlijk zonnetje deze ochtend Ik zit fijn buiten met een kommetje aardbeien.....die ik met heel veel tegenzin zit op te eten. Het smaakt me totaal niet, en ik vind ze normaal zo lekker! Volgens mij houdt de kleine niet van fruit Ik wacht nog even met de koffie tot vriendlief ook wakker is, ik mag er van mezelf maar eentje per dag. Maar ik heb er steeds zo'n zin in, niks koffie-aversie hier. Zou cafeïnevrije koffie geen probleem zijn? Anders ga ik dat maar halen... Mooie test inderdaad, Noamy! R85. Ik denk inderdaad ook dat we gaan BBQen vanavond, net als de rest van de straat waarschijnlijk Julia, hoe gaat het nou?
Hoi dames! Mijlpaal hier vandaag, ik ben precies 6 weken zwanger had nog 1cb digital liggen voor dit moment, en hij zegt 3+! Mn dag kan niet meer stuk
Ben benieuwd hoe het met Julia gaat. Goedemorgen trouwens! Hier weer wat misselijk maar druk ochtenden. Hondjes uitlaten, poetsen en leren waar ik totaal geen zin in heb aar ja, 20 juni examen. Wij gaan vanavond bbqen bij schoonouders Fijne dag!
Goedemorgen dames! Mouster, cafeïnevrije koffie is geen probleem. Gaat echt om de cafeïne. Het wordt een prachtige dag vandaag. We moeten even met de auto naar de garage en wat spul ophalen voor de tuin. Doen we allemaal lekker vroeg, zodat we voor de warmte binnen zijn. Verder is hier vandaag een evenement en das eigenlijk min of meer om de hoek, dus misschien dat we daar nog even gaan kijken. Ik zit nu aan de zelfgemaakte rijstepap. Heerlijk! Zit alleen met lange tanden te eten, heb eigenlijk geen honger, maar ik moet van mezelf iets gezonds naar binnen werken. Mijn testen lopen dit keer zo mooi op! Morgen doe ik m'n laatste, dan is m'n NOD. Bekijk bijlage 399794
Lieve februari mamas, ik ga hier afscheid van jullie nemen. Het bloedverlies is veel heftiger geworden en daarbij kramp.. wakker geworden met rugpijn.. Allemaal duidelijke tekens dat het niet goed zit.. Ik ga zo een paracetamol nemen en proberen nog een beetje te genieten van deze mooie dag en mijn drie gewldige kindjes. Wie weet tot ziens op een ander forum..maar hopelijk blijven jullie wel allemaal lid van deze Liefs Julia
Neee julia dat meen je niet :x wat erg! Heel veel sterkte en hopelijk mag ook jij een mooie baby in je armen sluiten in 2015
@whoppie. Oh nu ben ik echt benieuwd naar jullie meisjesnaam..... @toeteke. Is ook een hele leuke provincie ik woon in zvl, jij? @r85. Geniet van de bbq vanavond, nu het nog kan. Hopelijk verloopt deze zwschap wel wat soepeler. @mamalicious. Wow dat is al een behoorlijke buik! Iedereen veel plezier vandaag, geniet van het mooie weer!
Sterkte julia. Wij gaan ool bbq heerlijk. Ik kan ook weinig eten blehhh maar wel trek in koffie oooh moet me echt onthouden
♥ Bevallingslijst 1-15 februari 2015 ♥ 1: Vio, 23 jaar, 1e kindje (31-1) Gigii, 26 jaar, 1e kindje Key, 26 jaar, 1e kindje 2: Annemieke, 26 jaar, 2e kindje Ukkieuk, 33 jaar, 4e kindje Vliegje, 29 jaar, 1e kindje Ellada, 27 jaar, 1e kindje 3: Furby, 27 jaar, 1e kindje Wensje88, 25 jaar, 1e kindje 4: Evenstar, 34 jaar, 3e kindje Lauren1984, 30 jaar, 1e kindje Kajsa, ?? jaar, 2e kindje Tamaramama, 30 jaar, 4e kindje Mouster, 30 jaar, 1e kindje 5: JimmyChoo, 27 jaar, 1e kindje Anique87, 26 jaar, 2e kindje Calimero1979, 34 jaar, 2e kindje Firsttimemom, 28 jaar, 2e kindje 6: Aukje83, 30 jaar, 3e kindje Mama Lucy, 25 jaar, 1e kindje Riean, 28 jaar, 3e kindje 7: Zonnetje04, 31 jaar, 2e kindje Elance, 26 jaar, 2e kindje R85, 28 jaar, 2e kindje 8: Napje1986, 27 jaar, 1e kindje 9: Adriana85, 28 jaar, 2e kindje 10: JMay, 22 jaar, 2e kindje Melliemuis, 23 jaar, 1e kindje Kipje1, 25 jaar, 1e kindje Noamy, 34 jaar, 2e kindje 11: Faylin, 30 jaar, 2e kindje Liefebeesje, 29 jaar, 4e kindje Whoppie, 32 jaar, 2e kindje Duvellie, 23 jaar, 1e kindje Memskie, 28 jaar, 2e kindje 12: Kellyk, 33 jaar, 2e kindje 13: Annemiek89, ??, 2e kindje Lovingmyboy, 27 jaar, 2e kindje 14: Toeteke, 28 jaar, 1e kindje mamalicious, 31 jaar (nog 3 weekjes, dan 32), 2e kindje 15: Vlindertje Julia1979 Afspraken: 12/6: JimmyChoo intake VK 13/6: Toeteke 1e echo 16/6: Vio intake VK 17/6: vliegje 1e echo 17/6: Anique87 1e echo 17/6: Zonnetje04 1e echo 17/6: evenstar intake VK 18/6: Melliemuis 1e echo 18/6: tamaramama 1e echo 20/6: Kipje1 1e echo 20/6: mama lucy 1e echo 23/6: Mouster 1e echo 24/6: Furby 1e echo 24/6: Wensje 1e echo 24/6: Annemiek89 1e echo 24/6: Memskie afspraak gyn 24/6: Key 1e echo 25/6: Ellada intake VK + 1e echo 25/6: Kellyk 1e echo 25/6: R85 1e echo 25/6: napje1986 intake VK + 1e echo 26/6: Adriana85 1e echo 26/6: JMay Intake VK 27/6: Elance 1e echo 30/6: calimero1979 Intake + echo 30/6: Toeteke intake VK 1/7: Lovingmyboy: 1e echo 2/7: firsttimemom 1e echo 2/7: evenstar 1e echo 3/7: Vio 1e echo 7/7: faylin intake 8/7: faylin 1e echo 9/7: Lauren1984 intake VK + echo Wijzigingen graag doorgeven in kleur