Julia heel veel sterkte ik weet helaas hoe het is. Meiden hier weer een onzeker momentje gehad, heb soms echt beetje menstruatiekrampen, hebben jullie dat ook? Mijn test was gister knal. Bij mijn vorige miskraam bij 5 weken liepen de testen af dus hoop dat hij/zij lekker blijft zitten. Maandag ga ik m'n allerlaatste test doen.
Jeetje julia wat naar...sterkte. ... Ongikrampen heb ik ook af en aan Had t ook bii zw van mn zoontje dus is niks aan de hand!!!
Nee moeten positief zijn haha maar pff t maakt me echt onzeker af en toe. J. Ligt alweer in het zwembad post vanavond ff een foto zo cute hoe gek ze op zwemmen is
Ja, ik heb die krampen ook. Ik hoor veel erover, ik denk dat het wel normaal is. Nou, meteen maar cafeïnevrije koffie gehaald dan, voor mijn koffieverslaving Vriend heeft geen zin in BBQ (Zwanger?!!! Die is altijd gék op vlees! Rare jongen!) Dus we eten soep. Ik kreeg vandaag van hem het boek 'het grote wonder' cadeau. Zo lief! Echt een prachtig boek, leuk om zo bij te houden hoe alles er wanneer uitziet enzo
Net lekker ff gezwommen bij schoonouders en zo gaat de bbq aan. Heb enorm last van hormonsters. Vandaag niet heel veel misselijk geweest, maar krampjes heb ik ook nu en dan. En rugpijn. Ik ben ook nog zo bang. Heb toch nog een kruidvattest gehaald. Die drogen zo mooi op en wil knalstreep om te bewaren. Ben toch bij iedere test nog bang hoor, of het niet afloopt... maar ik zit inmiddels 1,5 week na mijn NOD dus moet goed zitten toch.. Maar als ik dan Julia lees.. dan maak ik me toch bang. Zo sneu!
Sterke Julia, wat naar zeg menstruatiekrampen, die heb ik de eerste week wel gehad. Nu niet meer, sowieso zijn alle klachtjes die ik had verdwenen. Daardoor vergeet ik soms dat ik zwanger ben, gelukkig maar, des te makkelijker is het om het geheim te houden
@vliegje: Ik zou niet te lang doortesten, er komt toch ook een punt dat je hcg zo doorschiet dat de testen het niet meer goed oppikken en ze daardoor lichter worden? Dan zou je je zorgen maken om niks! Wie heeft er nog meer 'krijg nou tieten' van Claudia de Breij gelezen? Ik heb hem bijna uit, vind het zeer vermakelijk (en soms emotioneel)
Dat boek ken ik niet Mouster, zal zo eens ff googlen of het ook wat voor mij is. Wij zijn weer terug van mijn schoonouders, was een gezellige middag. J. heeft zich prima vermaakt, ze is zo gek op zwemmen.
Wat n leuke foto's! En wat n haar heeft ze al ze is maar 1 mnd ouder dan onze dochter. Ik zal n foto opzoeken v vandaag
Jaa ze is geboren met een bos ! en het word nu alleen maar meer gelukkig hihi. Het was zwart en nu is het donkerblond
aahww cutie !! ze heeft echte blond bond haar ! super lief pff zwaar opgeblazen gevoel , lijkt alsof het eten niet zakt telkens als ik gegeten heb
Wat lief al die kleintjes! Hier nog geen kinderen maar ben wel suikertante van deze dame. Ik pas constant op haar en het is echt het liefste kind van de wereld! Bekijk bijlage 399975 Ik moet wel weer ff flink wat bijlezen zeg.. haha.