Uitgerekend 1-15 februari 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door furby, 24 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Wow!!! Wat bijzonder :) gefeliciteerd, we zijn denk ik tegelijk uitgerekend (ik weet 't niet zeker omdat ik heel weinig beeld van mijn cyclus heb).

2. Lauren1984

Lauren1984 Bekend lid

15 feb 2014
    563
    0
    16
    Overijssel
    Gefeliciteerd kajsa!! Heel bijzonder idd!

3. Kajsa

Kajsa Actief lid

15 apr 2014
    119
    0
    0
    Dank jullie wel allemaal voor de lieve reacties!! Ook voor jullie is het bijzonder hoor! Elke zwangerschap is een groot wonder. Van harte gefeliciteerd allemaal en dat we straks allemaal een klein hummeltje mogen vasthouden in jan/februari 2015!

Oja, ik heb progesteron bolletjes die ik vaginaal moet inbrengen en geen ustrogen. Foutje in mijn vorig berichtje. Ik heb inmiddels ook zoveel verschillende hormonen gespoten sinds ik ben gestart op 14 april. Ik heb geen menstruatie meer gehad vanaf eind maart. Dus ik ga uit van de punctie datum.

4. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Hier ook na de bevalling door onbekende oorzaak z'n 35 kg afgevallen.
    Schommel.nu tussen de 47 - 49 kg.
    Hoop dat ik met deze zw weer wat spekjes kweek op m'n botten

Vandaag is mijn nod en nog even de digitale test gedaan

5. JimmyChoo

JimmyChoo Actief lid

7 feb 2014
    255
    0
    16
    #85 JimmyChoo, 1 jun 2014
    Laatst bewerkt: 1 jun 2014
    Alle nieuwe dames van harte proficiat!!!

En evenstar, wat een interessant werk doe jij! Heb er zelf spijt van dat ik na m'n middelbare school geen Nederlands oid ben gaan studeren.

Qua vitamines heb ik nu ook die mama totaal + visolie. En heb walnoten en gedroogd fruit ingeslagen. Schijnt ook goed te zijn!

Kan inmiddels niet meer wachten om het tegen onze ouders te vertellen.. echt aan het twijfelen of we wachten tot eerste echo of niet.

Oh en nog iets.. ik denk dat wij niet willen weten wat het wordt. Dan kunnen we ons ook niet verspreken haha. Wat jullie?

6. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Wij hebben het mijn schoonouders al verteld hun wisten dat we bezig waren.
    Veder weet onze beste vriend het die is ernstig ziek.
    Mijn ouders zitten nog in Noorwegen, in juni komen die weer naar Nederland en dan willen we het hen ook vertellen
    we hebben een shirt gekocht met : ik word grote zus voor de kleine meid.

Wij willen wel weer weten wat het word en van ons mag de rest dat ook weten ;)

Kan niet wachten tot de eerste echo, maandag de vk maar bellen voor een intake !

7. Vio

Vio Actief lid

19 jun 2013
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,
    Mag hier ook mee komen schrijven? Ik ben eigenlijk 31 jan uitgerekend alleen alle jan topic's zijn al zo druk en vol en daarbij zie ik het nog wel gebeuren dat ik naar ergens begin feb geplaatst word.
    Ik ben Vio en bij 23 jaar en samen met mijn lieve vriend ben ik zwanger van ons eerste kindje. Ik werk fulltime bij een telecom bedrijf op de technische/service helpdesk. Heb nog geen afspraak staan voor de vk. Wel al inschreven (afgelopen maandag) alleen ze zouden dan binnen een dag contact opnemen en dat is dus niet gebeurd dus die ga ik morgen maar eens bellen. Woensdag een afspraak met moeders voor moeders staan. Vind het super spannend. Ik ben een beetje bang voor die test stel nou dat m'n hcg niet aanslaat.
    Qua kwaaltjes vooral erg moe wist niet dat een mens zo moe kon zijn. Ik lust geen koffie meer en ben verslaafd aan boterhammen met smeerkaas. Verder erg warrig en vergeetachtig.

8. JimmyChoo

JimmyChoo Actief lid

7 feb 2014
    255
    0
    16
    Van harte proficiat!! Ik ben ook echt doodmoe, vanmiddag weer 2 uur geslapen op de bank. En pak jezelf daarna nog maar eens op om naar een babyborrel te gaan.. maar was uiteindelijk toch gezellig!

9. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Dat ik geen koffie lustte opeens was alle keren het allereerste waardoor ik wist dat ik zwanger was, nog eerder dan de test :D

Heerlijk, ik kan heel af en toe ook een dutje doen (alleen als man ook thuis is, en ik werk veel/vaak over dus het komt er maar weinig van). Gelukkig heb ik een man van goud die mij enorm ontziet en in de watten legt. :)

10. Vio

Vio Actief lid

19 jun 2013
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had al voor m'n eisprong het gevoel dat dit mijn ronde was (was overigens ook mijn eerste fatsoenlijke ronde) en na mijn eisprong wist ik het gewoon zeker dat ik zwanger was. Ik heb zelfs een klein feestje gegeven onder de vrienden die op de hoogte zijn om te vieren dat het mijn laatste feestje is zonder zwanger te zijn. Zo overtuigd was ik en ik had gelijk.

11. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Welkom Vio en gefeliciteerd!

Ja gek he dat je dan een soort van voorgevoel hebt ?

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet echt een gevoel had omdat ik dinsdag nog negatief testte en donderdag ineens niet meer!
    Bij mijn dochter had ik het wel de avond voor de positieve test ging er een soort van knop om in mijn hoofd: Ja het is zo ! dacht ik.

Pff die vermoeidheid herken ik wel, wij waren vandaag de hele dag op stap en dat breekt me wel op hoor.
    Nu lekker relaxen :)

12. Zonnetje04

Zonnetje04 Actief lid

28 apr 2014
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook bekaf.
    We zijn dus naar mn ouders gegaan.
    Daar hebben we t verteld. Ze waren dolblij met dit verrassende nieuws.
    We zijn met zn allen lekker naar de speeltuin geweest. De glijbaan en zandbak waren erg favoriet. En terug gekomen bij hun huis werd ik best licht in mn hoofd. Rustig aan gedaan, maar t bleef wel hangen zeg maar.
    Nu eindelijk thuis. En pffff t is dat ik divorce straks nog wil zien maar ben echt zooooo moe. Haha

13. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Wat bijzonder Kasja wat speciaal ook zo'n foto! Gefeliciteerd!

Vio jij ook gefeliciteerd! Wij willen wel weten wat het wordt, wisten we bij de eerste twee ook, scheelt weer een namendillema!

Ik ben ook erg moe, al kan dat ook komen door ons zoontje die zit met een oorontsteking. Erg zielig, echt krijsen vannacht.

Ik ben trouwens tegelijk zwanger met mijn zussen; mijn zusje is 20 weken zwanger en mijn zus 17 weken, erg speciaal!

14. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Ooooh wat gezellig Aukje, ik hoop dat ik dat ook ga meemaken. Mijn zusje en haar man zijn ook bezig, en ik zei laatst nog tegen haar dat ik hoopte dat zij eerder zwanger zou zijn, zodat ze een beetje in de 'spotlight' kon staan. Haar kon dat niks schelen, maar ik wist het toen nog niet. Ik hoop dat we iig iets van overlap hebben. Het is voor hun de eerste keer.

Hier een peuter met de laatste kiezen, dus die slaapt ook wat onrustig, maar de moeheid zoals dit kan alleen van het zwanger zijn zijn. Ik ben normaal altijd bijna ongevoelig voor vermoeidheid door slechte nachten, maar dit voelt gewoon als de man met de hamer, mijn ogen vallen gewoon dicht en ik zit constant te gapen haha.

15. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Wat leuk Aukje dat is wel speciaal!

Hier zijn er nu in onze directe omgeving 7 mensen zwanger, echt veel!

Hier ook een ziek meisje :( al 8 dagen diarree, donderdag een luier vol bloed, meteen naar de hap gereden pff nu staat der ontlasting op kweek en dat is even afwachten wat daaruit komt en vanuit daar kijken of een AB kuurtje nodig is.

Ze kreeg vandaag ook weer bijna een aanval,schrokken ons rot gelukkig bleef het alleen bij een beetje staren en wat afwezig.

16. Zonnetje04

Zonnetje04 Actief lid

28 apr 2014
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jmay, das schrikken zeg! Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt en hoop t ook nooit mee te maken. Hopelijk knapt ze snel weer op.

Evenstar, hopelojk zetten de kiesjes snel door. Hier is de kleine meid bezig met haar 5e kiesje. Sneu om te zien dat ze er zo last van kunnen hebben. Hopelijk is je zus ook snel zwanger. Zou super leuk zijn om dat samen mee te maken.

Aukje, wat super leuk dat je tegelijk zwanger bent met je zussen. Wordt straks een mooie foto ter herinnering, of niet? Erg bijzonder iig!

Wij willen ook graag weten wat t wordt. Nou ja iig ik. Bij de vorige wilde ik t ook graag weten. Ben heel erg nieuwsgierig iig haha

17. JosenAnnemieke

27 aug 2012
    20
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Hallo dames! Mag ik ook bij het clubje?

Allereerst voor iedereen die positief heeft getest van harte!

Even kort iets over mezelf:)
    Mijn naam is Annemieke, 26 jaar en woon in het noorden.
    We hebben een kleine meid van goed een jaar en na gestopt te zijn met pil, was het meteen raak. Een enorme verrassing dus!
    Zoals ik het nu berekend heb, zal de uitgerekende datum 02-02-2015 zijn.

Hoe voelt iedereen zich?
    Hebben de meeste al een afspraak staan bij vk of gyn?

Groetjes Annemieke

18. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Welkom nieuwe meiden :D

Ik wil wel weten wat het wordt haha. Ik heb al een idee voor de kinderkamer en dat is vrij unisex, maar wil het gewoon weten. Wel grappig, want eerder zei ik altijd dat ik het niet wou weten tot de geboorte.

19. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Wij willen het ook weten, want dan kunnen of alle roze spullen weg, of ik moet gaan uitzoeken wat we erbij moeten kopen hihi.

@Josen Gefeliciteerd, wat fijn zo snel!
    Nee nog geen afspraak maar ga morgen ochtend meteen de vk bellen :)

20. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Pfff JMay; dat klinkt echt heftig! Hopelijk knapt je meid snel op! Jullie hebben dus ook veel zwangeren, wij ook. Een explosie van zwangeren.

Evenstar; die echte moeheid moet hier nog komen, ookal heb ik het liever niet. Weet nog van mijn vorige zwangerschappen dat het licht vaak voor negenen al uit ging.

Welkom Annemiek ! Gefeliciteerd! Hier ook een Fries, voel me tot nog toe goed. Al weet ik dat de kwaaltjes hier meer rond de 5-6 weken beginnen.

Ik wil inderdaad een leuke foto (laten) maken met mijn zussen. We gaan eind augustus nog een weekendje weg met z'n allen dus genoeg mogelijkheden.

Deel Deze Pagina