Uitgerekend 1-15 februari 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door furby, 24 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rugi

rugi Actief lid

4 okt 2013
    169
    0
    0
    Oh heerlijk ik rijd ook paard... ben zo benieuwd tot hoelang ik door kan rijden...
    Hopelijk blijft ze braaf.. ik blijf wel boven.. de meeste stoppen tog met 20 weken..
    Sommige met 13 omdat ze het niet vertrouwen. Heb nog nergens last van gelukkig en wou ook nog niet stoppen... niet s is beter om smorgens lekker is het bos wakker te worden!!

2. furby

furby Bekend lid

14 mrt 2010
    848
    99
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb niet meer gereden sinds ik weet dat ik zwanger ben. Heb echt een super braaf paard dus daar ligt het niet aan.

Voel me er gewoon niet prettig bij momenteel. Misschien over een paar weken weer wel ;)
    Mis het toch wel een beetje. .

3. Mouster

Mouster Lid

10 mei 2013
    74
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ja, ik rijd inderdaad ook :)
    Ik rijd nog deze maand, daarna ga ik op vakantie tot ik (als alles goed gaat) 13 weken ben en ik denk dat ik daarna ga stoppen. Maar ik kijk even hoe het gaat. Ik vind het nu nog wel fijn.

Sommigen rijden inderdaad nog tot 5 maanden ofzo door, als het niet langer is. Kan op zich ook wel, maar het valrisico lijkt me dan wel echt wat enger worden. En je hoort wel dat mensen het dan ook niet meer fijn vinden voelen, je krijgt dan ook al wel een aardig meehobbelend bollie natuurlijk :D

4. rugi

rugi Actief lid

4 okt 2013
    169
    0
    0

Ja idd.. de picknickbanken en de boomstammen laat ik natuurlijk achterwegen:D
    Ze neemt me vaak in de maling is zuper snel en mega sterk... dus moet wel even aangaan voelen tot wanneer het wel verstandig is. En wanneer het nog prettig aanvoeld.
    Is febr de maand van de amazones?? Grappig had gedacht dat ik de enige zou zijn..

5. rugi

rugi Actief lid

4 okt 2013
    169
    0
    0
    Dan is het wel verstandig om te stoppen... paarden voelen natuurlijk alles aan... als jij je niet prettig voeld. Ben met lessen gestopt dus hobbel lekker in het bos voor de conditie en beweging..
    Voeld het minder dan ga ik over op de stap trainingen.. maar goed.. hopen dat ik nog een tijdje kan rijden...

6. Flipje0215

Flipje0215 Niet meer actief

Allemaal paardrijders hier, leuk dat jullie dat nog doen.
    Ik heb in het verleden ook gereden, maar heb er echt geen tijd meer voor.

Vandaag met mijn man even naar een babywinkel gereden om te kijken.
    We hebben kinderwagens uitgeprobeerd en weten nu welke we het fijnst vinden; de Joolz Earth gaat het worden als we een goede termijnecho hebben gehad.

Gisteren aan 2 goed bevriende stellen het nieuws verteld, die waren zo enthousiast. Erg leuk!
    Over 1,5 week gaan we het de ouders vertellen als er een goede echo is.

7. kellyk

kellyk Niet meer actief

@jmay ja hoor ik heb dat ook, maar niet de hele dag met vlagen en het scheelt per dag.
    Gisteren veel rugpijn dus ff gaan slapen en toen was het weg.

Ik ben ook onzeker zodra ik ergens last van heb, en dat hebben er meer hoor.

8. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Vandaag een betere dag gelukkig. We hebben bij de Babydump zo'n gratis doos gehaald en agenda. Super leuk :)
    Verder zit ik nu lekker aan een alcoholvrije mojito in de tuin :D heerlijk.

Ik heb zo'n 15 jaar paardgereden, ook wedstrijden (dressuur( nu al enkele jaren niet meer behalve op vakanties. Heb in Gambia en Griekenland en de Ardennen nog gereden en vorige maand in Centerparcs via een manege. Ik mis het wel maar heb er geen tijd meer voor. Nu zou ik niet meer durven denk ik haha ivm de zwangerschap dan.

9. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Over kinderwagens gesproken, is het van groot belang dat de baby naar je toegedraaid kan zitten? Wat zijn jullie meningen daarover?

10. Mamalicious30

Mamalicious30 Bekend lid

4 mei 2013
    667
    0
    0
    Hier heb ik ook last van trekkerig gevoel bij bm en liezen. Heel vervelend, maar hopelijk een goed teken dat het bezig is om te groeien;)

Evenstar: ik ben ook zo snauwerig de laatste dagen. Echt vervelend. Man en zoon moeten het ontgelden hihi:$

11. Mamalicious30

Mamalicious30 Bekend lid

4 mei 2013
    667
    0
    0
    Hier heb ik ook last van trekkerig gevoel bij bm en liezen. Heel vervelend, maar hopelijk een goed teken dat het bezig is om te groeien;)

Evenstar: ik ben ook zo snauwerig de laatste dagen. Echt vervelend. Man en zoon moeten het ontgelden hihi:$

12. Flipje0215

Flipje0215 Niet meer actief

Ik vind dat wel fijn, dat beperkt toch wel prikkels denk ik.

13. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Wij hadden er 1 die dat niet kon maar die willen we verkopen voor eentje die dat wel kan naar je toe zitten.
    Dat vind ik wel fijner.

Overgins nooit last gehad dat ze geel prikkels opving ofzo ze vond het zelf ook wel erg leuk om alles te bekijken

14. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik gebruik deels vanwege de prikkels en het duidelijk kunnen voelen/zien van de ouder een draagdoek. Ik hoop zo dat deze baby daar dan ook wat langer in wil zitten... :) Vtje liep al zo vlug en houdt er op geen enkele manier van om 'vastgezet' te worden.

15. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ja oei, en vandaag bij mij ook een wildvreemde, die trouwens ook wel echt heeeeel onbeschoft tegen mij en mijn oudste deed. We waren op een kasteel met een groot evenement (ridderspelen, kasteel Hoensbroek). Staan er veel kinderen op een kluitje om na afloop met de ridders plus paarden op de foto te gaan, word ik met R opzij geduwd door een oma die haar kleinkind wil fotograferen. Goh mens, waarvoor denk je dat ik daar bezig was?! Geen foto geworden, ik had stoomwolkjes uit mijn oren! :x :)

16. calimero1979

2 jun 2014
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben de vorige keer met 16 weken gestopt. Toen viel ik er een keer vanaf en daar schrok ik toch wel van... ik laat het nu zo'n beloop gaan. Ik moet dan alleen niet zo veel aankomen als de vorige keer.

17. manonniii

manonniii Actief lid

4 jun 2014
    117
    3
    18
    Verpleegkundige
    Arnhem
    Hallo allemaal,

Ook ik kan mij bij het clubje voegen.
    Ik ben 27 jaar en sinds 1 1/2 jaar waren we aan het proberen. Na het eerste bezoekje aan de fertiliteitsarts en een komende inwendig onderzoek is mijn lijf kennelijk zo geschrokken dat het toch ineens gelukt is. Leuk detail: ik heb mn beebje al gezien toen het een eitje was klaar om te springen. Mijn uitgerekende datum is 6 februari.

18. Mouster

Mouster Lid

10 mei 2013
    74
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi manonniii,

Welkom en gefeliciteerd! Wat leuk, ook net voor de MMM dus :)
    Gaaf dat je het eitje hebt gezien!

19. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Welkom! Wij hebben ons eitje ook gezien! Leuk is dat he :)

20. Vogelhuisje

Vogelhuisje Bekend lid

2 apr 2014
    879
    1
    18
    Hihi stel me straks ff voor maar moest alvast reageren ;) jij beschrijft precies hoe ik nu ben namelijk! En ik kan niks hebben en geen spannende series meer kijken die ik eerder echt niet eng vond maar waar ik nu niet meer van kan slapen :s en een honger dat ik heb... En een buik trouwens ook...

Heerlijk meekleuren ;)

Deel Deze Pagina