Ok wordt nog spannend dus.. Ja vind het ook super fijn. Maak me toch ineens een beetje zorgen! Slaat eigenlijk nergens op want heb er geen reden voor behalve dat ik enorm duizelig ben
Denk het wel hoor! Bij de zwangerschap van mijn dochter had ik bij precies 6 weken een kloppend hartje
Bedankt voor de tips ! Daar kan ik wat mee. Echt vreselijk dat verstopt zitten pff @key wat super zeg me zus had met 6 weken een kloppend hartje. Ben wel beetje jaloers hoor op die vroege echos kan echt niet wachten !
Hey meiden. Hier ook 2 echo's 1 met 7 weken en 1 met 12 weken . Vindt t allemaal maar spannend. Maar ik ben echt gewoon te moe 😴 kan de hele dag wel slapen wat lastig is met 3 kids haha
Hoi hoi....Hier ook moe moe moe en af en toe verstopt...lastig probleem..ik heb mijn intake al gehad..beetje lage bloeddruk en gewicht hoger dan ooit...maar ach het is voor een goed doel...aanstaande maandag hebben we de eerste echo bij 7 weken...spannend is het!! Wij zitten niet in de groep met verhoogd risico dus hebben besloten geen combinatie test te doen..wel de 20 weken echo..Hier weten steeds meer mensen het...mensen vertellen het toch blijkbaar graag Door ook al vertel je het in vertrouwen...Pfff nou ja ik voel me niet geroepen als het fout zou gaan om iedereen daarvan in te lichten hoor...dat vuurtje zal zijn werk dan ook wel doen...nu even verder met het zwembad...heb er vijf straks die erin willen...
Hier ook al zoooo moe pfff. Wij hopen dinsdag met de echo een hartje te zien. Vind het zooo spannend! Wat kan je ervan verwachten etc. Hoop gewoon dat alles goed is en we naar de vk mogen. Zit nog te twijfelen over moeders voor moeders.. doen jullie daaraan mee? Heb wel Pregnyl gezet, 1 spuit, dus voel me een beetje verplicht mee te helpen zeg maar.
Wat een mooie buikjes al dames! Ik begin ook al te groeien en omdat ik niet de slankste ben lijkt het meer op te vallen. Ik merk het echt aan mijn broeken. Ben blij dat het zomer is en de stretch rokjes weer aan kunnen. Ben ook wel opgeblazen dus is vooral daar van denk ik. Ik heb vanaf het begin mega pijnlijke borsten. Mijn vriend die verpleegkundige is en ooit stage op de kraam afdeling heeft gelopen heeft 2 herleidbare zakjes iets gevuld met appelstroop en dit in de vriezer gelegd. De appelstroop bevriest niet maar word wel koud. HE-MELS! Kan het iedereen aanraden. Morgen ga ik de HA op de hoogte stellen en me inschrijven bij de VK. Nog niet eerder gedaan omdat ik bang ben dat het mis gaat. Maar goed we genieten er wel van.
Wat een gave echo! Jeetje zeg! Wat is het rondje naast het babytje op de echo van 7+1?? Manon, welkom hier! Dat hemelse spreekt me aan! Hahaha, hier ook gigantische pijn, vooral als mijn bh dus uit is (avond en nacht). Hoe kan ik zoiets maken?
Vliegje: Dat is het dooierzakje, deze verdwijnt naarmate de zwangerschap vordert. Key: Spannend de eerste echo, het zou zo maar kunnen dat je al een mooi hartje ziet kloppen. Manon: Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap
Mooi r85!! Hoop echt dat ik wat zie overmorgen heb 9dpo al positief getest dus ik hoop stiekem dat ik al ietsje verder ben en er echt een hartje te zien is!
Dat ziet er gaaf uit, oh ik kan bijna niet wachten!! Ik denk juist dat ik wat teruggezet zal worden, hopelijk wel ver genoeg dan om het hartje te zien. Ik ben ook wel moe, maar vooral echt met mijn hoofd er niet bij. Heb mega veel moeite om mezelf netjes aan het werk te houden.... Shit wat doe ik hier nou weer, foei! Snel terug naar mijn klusje....
Oh wat mooi, dan krijg ik echt kriebels, nog 3 weken en een dag wachten, wat duren die eerste weken toch lang he
Spannend Key, hopelijk is er wat moois te zien! Ik heb ook een vroege echo, 7 weken. Hoop net als jij ook een hartje te zien. Al heb ik het idee dat ik ietsje minder ver ben, dus dan zou het er misschien om hangen.
Leuk om die echofoto's weer te zien Hopelijk hebben we binnenkort allemaal zo'n boontje. Net op kraamvisite geweest ohhh wat is dat toch weer schattig zo'n kleintje! Nu zijn we weer thuis en zoontjelief ligt op de bank te slapen. Arm ventje heeft net een diarree-aanval gehad zo zielig! Hopelijk wil hij straks wel eten. Ik heb nog wat foto's gemaakt van mn knaltest (zie avatar) ben er best trots op
Wat een mooie echo! Ben heel benieuwd naar die van ons, nog 10 dagen geduld. Hier vandaag moe en hoofdpijn. Zal ook wel van het weer zijn. Heb me aangemeld voor moeders voor moeders. Ze bellen nog terug voor een afspraak. Heb zelf 2 jaar in de mmm gezeten dus weet hoe het is als het allemaal wat moeilijker gaat. En dat je dan iets terug kan doen wat eigenlijk geen tot weinig moeite kost vind ik super! Dus allemaal meedoen dames!