Ik ook, beide keren zo vanaf 6 weken en dan wenste ik heel vaak dat ik weer even terug kon naar de klachtjes van de eerste paar weken. Nu af en aan misselijk geweest, vanaf het begin al. Ook is hier rond 9-10 weken heel normaal voor de eerste echo als je geen bijzonderheden hebt. Ik heb volgende week intake, verwacht niet dat ze zomaar ook nog even een echo zullen maken. Die eerste weken moet je gewoon 'uitzitten'. Vervelend, vond ik ook, zeker de tweede keer. Het lijkt of ik elke keer meer bewust ben van hoe niet-vanzelfsprekend een gezond kindje is.
Morgenmiddag een afspraak met de dame van moeders voor moeders. Ben heel nieuwsgierig. Ben zenuwachtig voor de test die ze gaat doen. Stom hè!
onzeker zijn is heel normaal, dat heeft elke zwangere vrouw. Ik vanochtend met die stomme kv-test. Duurde weer zo lang eer die tweede streep er kwam. Ik was al bijna ervan overtuigd dat het fout zat pfff. Uiteindelijk toch een behoorlijke knaller gelukkig. Ik ben ook bang voor een slechte echo. Maar ja wat kan je doen behalve hopen dat dat niet zo is. Gewoon proberen te genieten van de zwangerschap @manonniii succes morgen met mvm! @evenstar het is ook een wonder als je bedenkt wat er op dit moment allemaal gebeurt in onze buiken. Ik lees ook elke week het stukje op babybytes van week tot week. zo leuk! @R85 hopelijk blijft de misselijkheid je dit maal bespaard
Hey meiden. Ik ben ook zo onzeker zal nog wel even duren. Over 3 kwartier komt mvm heb vorige x ook mee gedaan is soms ff rot maar doe het voor een gped doel.
Hier is de mevrouw van MvM weer weg. Eindelijk mijn knaltest binnen, dat is wel leuk. En een erg leuke omslagdoek voor de baby. Dat maakt het allemaal iets minder onwerkelijk. Bij de eerste ben ik eigenlijk helemaal niet onzeker geweest. Bij de tweede al wat meer, dan heb je al 1 gezond kind gekregen, prima zwangerschap, waarom zou het dan nu wel goed gaan? En nu bij de derde is het nog wat erger, het idee dat het wel eens mis kan gaan. Of bijvoorbeeld bij de 20 weken echo dat het dan niet goed blijkt te zijn. Tot die tijd maar gewoon lekker genieten
Ik heb de echo juist weer zo vroeg, dat er waarschijnlijk nog helemaal niets te zien is. Ik probeer dit steeds in m'n hoofd te herhalen, zodat ik niet teveel hoop en dan mezelf gek maak als er inderdaad nog niets te zien is. Heb vriend in ieder geval al helemaal voorbereid dat er niets te zien is en hij zoekt het verder ook niet op. Dus hij gaat ervan uit dat er geen kans is om iets te zien. Maar ik blijf hopen, stom! Als er niets te zien is, zou het wel fijn als ze bijvoorbeeld zeggen dat ik over een week of 2 terug mag komen. Dan ben ik even ver als zij denken dat ik nu ben.
Ze kunnen danwel al iets zien dat duidt op een zwangerschap maar voor een kloppend hartje is het wsl nog te vroeg. Waarom is je echo dan zo vroeg?
Ik heb in maart een miskraam gehad.. en durf nu ook nog lang nie een afsptaak te maken.. ik denk als ik 13 weken ben dat ik het wel durf.. probeer er niet te veel mee bezig te zijn.... zo moeilijk die telleurstellingen..
Had me net in het andere topic gemeld. Hoi allemaal. Ik heb vandaag positief getest en zit nog met een dubbek gevoel.
Van harte proficiat! Heb Pinkpop overleefd, hahah. En nu op naar de intake overmorgen!! Kan niet wachten.. Ben trouwens al een dikke 2 kilo bijgekomen. Nu al?! Dat belooft wat
Oh ja en nog even tussendoor. Echt niet normaal! Vriend en ik waren net in de supermarkt , hele karretje volgeladen. Maar op een gegeven moment was ik niet aan het opletten en was ik spullen in een verkeerd wagentje aan het dumpen. Met dit wagentje liepen we toen naar de kassa, hadden niet in de gaten dat het een ander wagentje is. Wij alles op die loopband aan het gooien, zag ik opeens allerlei spul wat me niet echt bekend voor kwam. Komen opeens een stel 60'ers op hoge poten aangelopen. VOLGENS MIJ HEBBEN JULLIE HET VERKEERDE KARRETJE MEEGENOMEN!! Dus wij een beetje lacherig: ja we dachten al zoiets,want dit is ons veel te gezond En weet je wat ze zegt?!?!? LIG NIET ZO DOM TE LACHEN! Noujaaaaaa zeg, begint ze erna de spullen eruit te gooien die wij erbij hadden gelegd. Ben nu nog steeds sprakeloos!
Ik ook al 2 kilo. Niet te geloven, wat gaat dat snel. En eet echt super gezond. Totaal geen zin in chocolade ofzo heel vreemd haha.
O jee jimmychoo,wat een verhaal. Kan gebeuren toch. Die oudjes van tegenwoordig Mvm komt donderdagavond. Kan ik dan het plasje van de ochtend gewoon bewaren in een bekertje of moet ik net van te voren plassen? Heb overdag niet zo'n geconcentreerd plasje namelijk en ben zo bang dat die test te licht is haha..
Je kan je ochtendplasje gewoon bewaren, gewoon achter de wc zetten ofzo. Je hoeft ook echt geen liter te hebben voor die test, gewoon een derde bekertje ofzo. Ik had een volle kop, dat mens lag in een deuk (heb meegedaan bij mijn eerste zwschap).
Ik was tot vrijdag best zeker... Hele zere borsten, soms wat wee gevoel als ik trek had en heel moe! Zaterdag waren m'n borsten veel minder gevoelig en verloor ik wat lichtbruin slijm. Zondag en gister ook nog, maar vandaag niet meer... Nu weer zeurend, brandend gevoel in m'n onderrug wat ik vorige week ook 2 dagen had... Wordt hier zo onzeker van! Vandaag toch maar besloten even de vk te bellen, was ik net te laat... Het weekend had ik geen tijd onzeker te zijn, we waren een paar dagen weg met vrienden, maar des te erger is het nu!