Ik heb helemaal geen last gehad van de borsten, is dat gebruikelijk ? Behalve aan de buiten zij kanten maar dat heb ik altijd ook los van zwangerschap. Hier ook branderig, misselijk, rug is bij mij verdwenen maar ik weet hoe naar die kan zijn had daar de eerste paar weken last van! Ligt ook zo centraal, hoop dat dat bij jou ook snel zal afnemen! Oeee fijn joh! Ben je toch een week eerder, heel gek maar het lijkt alsof je bij de vk word herenigd met je kindje althans zo ervaar ik dat nu nog in mijn prille eerste ervaring
Yasmientje, blijf lekker hier schrijven. Voor de latere zwangere is er nu een nieuw topic dus das mooi. Gefeliciteerd allemaal! Hier ook gigantische pijnlijke tieten na het opstaan en in de nacht haha. Helpt met bh slapen daartegen? Maar is dat eigenlijk niet heel slecht voor je borsten? Vandaag viel me misselijkheid godzijdank iets mee. Heb nu weer wat drukkend gevoel in mijn onderbuik. Hopelijk groeit alles goed door. Die onzekerheid is killing. Maar goed, mag niet klagen. Ben 1 van de eerste met een echo dus nog een paar nachtjes geduld..
Was bij mij het enige teken tot vorige week, maar nu dus branderig/misselijk gevoel in de onderrug in de plaats daarvoor... Ik hoop maar dat alles met de echo goed blijkt!
Hoi Dames, Ook ik kom me hier heel voorzichtig melden.. Ben als alles goed gaat 10.2. uitgerekend. Het is onze tweede en ik vind het toch net weer zo spannend als bij de eerste Heb net na onze vakantie op 7.7 de eerste echo en ook direct intake bij de vk.
Jeetje wat kletsen jullie veel. Lastig bij te houden hoor. Ik heb het idee dat het wel goed zit, heb alleen erg wening kwaaltjes, wat me dan toch weer een beetje onzeker maakt. Hoewel ik bij Lennox ook weinig kwaaltjes had, dus moet ik me niet zo'n zorgen maken. Vandaag een kwaaltje gespot die ik bij Lennox wel had. Als ik mn neus moet snuiten ga ik bijna over mn nek. heel rar, maar dat had ik bij de eerste ook, dus toch een goed teken misschien? @ftm: ik hoop zo dat jij je hondje gaat vinden. Het is echt verschrikkelijk als je hondje weg is. Succes!
ik heb ook niet mega veek kwaaltjes dus ook soms erg onzeker maar toch ben ik ook weer heel zeker op veel momenten! ik heb wel gevoelige/zere tepels(had ik bij de zw van mn zoontje niet!) heb echt heel de dag door trek! veel plassen ongi krampjes zo nu en dan trekkige gevoel in de liezen en ook zijn er veel moment dat ik helemaal niks voel hoor! nog 1 week en 6 dagen tot de eerste echo!!!! ahahhaahaha
Hihi ik kan nooit slapen zonder bh, dus zo ongezond zal het wel niet zijn hihi slaap ermee sinds ik mijn boodschappentasjes heb! Ik ga binnenkort van die meegroei bh's kopen (liefst ook dat ze te gebruiken zijn met geven van borstvoeding) iemand suggesties ? Ik merk dat ze wel al wat voller zijn en aanvoelen. Ahh spannend! Heb je je intake al gehad ? Zijn er meer mama's to be zoals ik dit hoogswaarschijnlijk zullen vallen onder gyn/vl in het ziekenhuis ? Ik heb mijn HA gesproken en die komt volgende week op bezoek en geeft mij dan waarschijnlijk gelijk een verwijzing voor het ziekenhuis bij de gyn. Super spannend, ik vind het op de 1 of andere manier enger om in het ziekenhuis onder behandeling te staan dan bij de vk in de wijk. Alsof ze daarmee suggereren dat er binnenkort iets met je kindje zal zijn ofzo ... heel gek maar zo ervaar ik het. Ben benieuwd wat de verschillen zijn!
Ik heb ook echt mega pijnlijke borsten.. Heb nooit echt bh's met beugel aan maar van die sporttopjes (tellsellachtige dingen) of kanten topjes. Dat gaat overdag prima maar sochtends na een hele nacht 'naturel' geweest te zijn auuuuuu terwijl ik niet eens grote borsten heb, een kleine C cup. Nu zijn ze wel tegen een D aan maar das nog niet giga ofzo! Hoop dat die pijn wel iets wegzakt.. Met bh slapen lijkt me niet echt gezond.. Misschien een wat strakker shirtje vinden ofzo!
yep ik! vorige zw ook bij de gyn omdat ik ziekte van crohn heb en daar medicatie voor slik nu heb ik na de zw ook nog reuma erbij gekregen en de vorige bevalling is uiteindelijk na 22 uur bevallen uitgelopen op n ks dus daarom ook al gyn vind het erg fijn in t zkh je krijgt elke keer n echo! het is alleen wat minder persoonlijk als n vk maja!
Ohh wat spannend! Wat zijn alle dames van plan met de echo/intake gaat er iemand mee (echtgenoot, vriend, vriendin, mam's pap's ?) Wij houden het de eerste 3 maanden stil dus gaat mijn partner mee. Hihi althans hij moet van mij mee... Wat hem betreft alleen de grote afspraken zoals echo etc. maar ik vind en wil dat hij er bij moet zijn ook de kleine dingen zoals een intake. Hihi ben benieuwd of het me gaat lukken hij werkt namelijk full time dus weinig speelruimte tenzij hij echt middagjes of ochtenden vrij vraagt.
Morgen gaat m'n vriend mee naar de intake. Weet niet of ze dan ook al een echo doen. Zit dan op 6+3. Ik hoop alleen geen bekenden tegen te komen, haha. En gefeliciteerd voor alle nieuwe dames!!!
Mijn vriendin en lief gaat overal mee naar toe Ftm, zo erg van je hondje! Is hij wel gesignaleerd?? Tips over bh's ga ik ook ff volgen haha.
O en 1e gesprek is zkh vanwege onze KID/IUI. Ik voel me juist veiliger in een zkh, maar we zullen wel gewoon naar de vk mogen als de 1e echo goed is denk ik.
Ah spannend! Hihi om die reden zou ik altijd adviseren een wijk uit te kiezen waar je geen bekende hebt Als ik toch niet bij de gyn hoef dan heb ik al een vk die lekker ver is, wel in dezelfde stad maar waar ik het minst risico heb iemand tegen te komen! Is je vriend van plan naar alle onderzoeken/afspraken te gaan en wat wil jij ? Ik denk dat het hier nog heel moeilijk gaat worden om geen bekenden tegen te komen als ik onder controle moet bij de gyn. Ziekenhuis gebruikt natuurlijk iedereen, hopelijk zit de afdeling gyn lekker verstopt
Hihi ik had er ook bewust bij gezet vriend en/of vriendin. Lijkt me toch wel weer fijner aan de ene kant om met twee vrouwen te zijn op dit punt, hihi de emoties en hormonen snappen vrouwen onderling toch veleeee malen beter dan onze mannen die je soms nog moet uitleggen wat een rompertje met I love Papa nou inhoud ...
Haha, maar ik woon in een Limburgs dorp dan moet ik echt al naar noord Brabant gaan wil ik geen bekenden tegenkomen hahaha. Mijn vriend kennende wil hij zeker overal bij zijn. Vind ik ook fijn! Bij ons in het ziekenhuis moet je langs de afdeling kaakchirurgie om bij gynaecologie te komen. Daar zit het altijd stampevol!!
Hihi er stond week maar bedoelde wijk! Gelukkig begreep je me. Ahh dat is helemaal vervelend, dus veel kans op bekende! Hebben jullie het wel al verteld aan ouders etc. ? Oeps hihi ik hoop dat die bij ons goed verstopt zit! Anders moet ik een smoesje verzinnen waarom ik bij de gyn zit
Ach wat maakt ht uit..voor hetzelfde geldt dat ie eerder word geboren.. komt weinig voor dat ze op dr uitgetekende datum worden geboren.. zou dus niets uitmaken...