Thanks meiden Wbt de lijst, ik heb hem dus NIET bijgewerkt misschien later vandaag. Of iemand anders moet zich geroepen voelen natuurlijk.....
Word er een beetje onzeker van dat er al zo veel misselijk zijn en ik nog niet.. Jullie hebben allemaal veel meer kwaaltjes voor mijn gevoel. De strepen op de testen zijn bij mij wel oplopend, maar wel lichter en nooit knalstrepen. Zou het dan wel goed zitten? Is het gek als je niet misselijk bent? Ik ben wel met vlagen moe, maar niet enorm vermoeid dat ik bij wijze van 's middags een dutje zou moeten doen. Borsten doen wel zeer, maar dat is met vlagen. Geen steken in baarmoeder meer.. Ik maak me er toch wel zorgen om
Je hoeft je vast echt geen zorgen te maken. Hormonen zijn vreemde gevalletjes. De een heeft er meer last van dan de ander. Geniet van je bijna kwaalloze weekjes!
Ik heb vandaag ook een betere dag. Weinig klachtjes. Vanochtend beetje misselijk en ben wel moe en borsten blijven zeer doen. Maar gister ben ik bijna de hele dag misselijk geweest. Het is echt met vlagen. Ik hoop dus ook maar gewoon dat het goed is. Zit wat naar kinderwagens te kijken en te vergelijken en reviews te lezen, kom toch steeds terug op de Transit van Babydump. Mooie prijs voor hetgeen je er allemaal bij krijgt en heeft best goede reviews zoals ik kan vinden. Mooie wagen ook. Hopelijk kunnen we die over een paar weekjes eens gaan proberen in de winkel
heel herkenbaar hoor, ik voel me ook prima eigenlijk. al merk ik nu wel dat ik soms doodmoe kan zijn midden op de dag, maar dat wijt ik altijd aan te kort slapen 's nachts enzo, maar vandaag bedacht ik me opeens dat het wel eens met ukkie in mijn buik te maken kan hebben En vage testen, die heb ik ook gehad. Bij alledrie trouwens, ik zal wel minder snel HCG aanmaken denk ik. Alleen de test van gister van MvM was een knaltest, maar nog niet zo duidelijk als het controlestreepje. en nu ben ik al bijna 6 weken. Dus geniet er maar lekker van, dat je je goed voelt
Hier ook veel zorgen, ook niet iets specefieks aan klachten. Misselijk ben ik niet maar meer weeig. Moe ben ik wel maar ik slaap ook heel weinig sinds ik zwanger ben heel gek kan juist niet in slaap vallen. en vroeg wakker.
Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd! Yasmientje, jij hebt toch wel op een speciale dag uitgerekend. Whoppie en flipje, ik heb ook al zo weinig klachten. Ik vergeet gewoon af en toe dat ik zwanger ben. Adriana, prachtige foto!
Bedankt voor de lieve berichten, doet me goed om te lezen. Ook fijn dat er meerderen zijn met weinig kwaaltjes. Stom dat je van dit soort dingen zo onzeker kan worden, had ik van te voren niet verwacht.. Riean, werd jij wel misselijk bij je vorige zwangerschappen?
Mijn schoonzusje werd pas rond de 9weken misselijk.. en andere scjoonzus helemaal niet... ik.hoop natuurlijk dat ik dat ook heb.. misselijkheid hoeft niet.. maar komt wel vaak voor...
Oeh meiden belde vandaag de gyn en ik moet gelijk deze week komen (ivm trombose en longembolie na vorige bevalling..) dus morgen een afspraak voor een intake uiteraard zonder echo denk ik maar t maakt het wel wat echter hihi
Ik ben erg beroerd vandaag, echt niet leuk, wel 'fijn' omdat je je zo zwanger voelt. Maar volgens mij zeggen klachtjes niet zoveel. Duidelijk afnemende klachten misschien wel, maar op en neer of wel of niet hebben niet. Ik voel me precies zo als bij de eerdere zwangerschappen, wel heftiger. Maar dat is denk ik omdat ik er 2 heb rondlopen die bepaald geen rekening met zwangere mama houden Zo vreselijk misselijk, alles is vies, alles stinkt, het liefst zou ik de hele dag in bed liggen. Maar ja. Zelfs op vakantie is dat geen optie haha!
♥ Bevallingslijst 1-15 februari 2015 ♥ 1: Vio, 23 jaar, 1e kindje (31-1) Gigii, 26 jaar, 1e kindje Key, 26 jaar, 1e kindje 2: Annemieke, 26 jaar, 2e kindje Ukkieuk, 33 jaar, 4e kindje Vliegje, 29 jaar, 1e kindje Ellada, 27 jaar, 1e kindje 3: Furby, 27 jaar, 1e kindje Wensje88, 25 jaar, 1e kindje 4: Evenstar, 34 jaar, 3e kindje Lauren1984, 30 jaar, 1e kindje Kajsa, ?? jaar, 2e kindje Tamaramama, 30 jaar, 4e kindje Mouster, 30 jaar, 1e kindje 5: JimmyChoo, 27 jaar, 1e kindje Anique87, 26 jaar, 2e kindje Calimero1979, 34 jaar, 2e kindje Firsttimemom, 28 jaar, 2e kindje Liss90, 24 jaar, 1e kindje 6: Aukje83, 30 jaar, 3e kindje Mama Lucy, 25 jaar, 1e kindje Riean, 28 jaar, 3e kindje Flipje0215, 25 jaar, 1e kindje Manonniii, 27 jaar, 1e kindje 7: Zonnetje04, 31 jaar, 2e kindje Elance, 26 jaar, 2e kindje R85, 28 jaar, 2e kindje 8: Napje1986, 27 jaar, 1e kindje 9: Adriana85, 28 jaar, 2e kindje Meandor, ?? Jaar, 3e kindje 10: JMay, 22 jaar, 2e kindje Melliemuis, 23 jaar, 1e kindje Kipje1, 25 jaar, 1e kindje Noamy, 34 jaar, 2e kindje Kiwi2010, 26 jaar, 2e kindje 11: Faylin, 30 jaar, 2e kindje Liefebeesje, 29 jaar, 4e kindje Whoppie, 32 jaar, 2e kindje Duvellie, 23 jaar, 1e kindje Memskie, 28 jaar, 2e kindje 12: Kellyk, 33 jaar, 2e kindje 13: Annemiek89, ??, 2e kindje Lovingmyboy, 27 jaar, 2e kindje 14: Toeteke, 28 jaar, 1e kindje mamalicious, 31 jaar (nog 3 weekjes, dan 32), 2e kindje Vogelhuisje, 26 jaar, 3e kindje Rugi, 29 jaar, 1e kindje 15: Vlindertje Julia1979 Afspraken: 12/6: JimmyChoo intake VK 12/6: Key 1e echo 13/6: Toeteke 1e echo 16/6: Vio intake VK 17/6: vliegje 1e echo 17/6: Anique87 1e echo 17/6: Zonnetje04 1e echo 17/6: evenstar intake VK 18/6: Melliemuis 1e echo 18/6: tamaramama 1e echo 20/6: Kipje1 1e echo 20/6: mama lucy 1e echo 20/6: flipje0215 1e echo 23/6: Mouster 1e echo 24/6: Furby 1e echo 24/6: Wensje 1e echo 24/6: Annemiek89 1e echo 24/6: Memskie afspraak gyn 24/6: Key 2e echo 25/6: Ellada intake VK + 1e echo 25/6: Kellyk 1e echo 25/6: R85 1e echo 25/6: napje1986 intake VK + 1e echo 26/6: Adriana85 1e echo 26/6: JMay Intake VK 27/6: Elance 1e echo 30/6: calimero1979 Intake + echo 30/6: Toeteke intake VK 30/6: mamalicious 1e echo 1/7: Lovingmyboy 1e echo 1/7: Aukje83 termijnecho 2/7: firsttimemom 1e echo 2/7: evenstar 1e echo 3/7: Vio 1e echo 7/7: faylin intake 7/7: Kiwi2010 intake & 1e echo 8/7: faylin 1e echo 9/7: Lauren1984 intake VK + echo 15/7: Aukje83 tweede echo + intake
Pff ik voel me op dit mom toch al behoorlijk zwanger ... Broeken zitten niet meer lekker en ik moet al wijde topjes aan doen. Hopelijk gaat dit niet zo door!
bij de eerste vanaf een week of 13 pas, alleen 's morgens, maar als ik daan liggend in bed al wat at was het zo over, bij de tweede wel gelijk, met overgeven, de hele dag door misselijk. Maar wel logisch hoor, dat je onzeker bent, het is nog zo ongrijpbaar nu, je voelt het niet, en als je ook nog geen bekende kwaaltjes hebt lijkt het allemaal zo onwerkelijk, vind ik.
Ik kom mij ook melden als jullie dat gezellig vinden Na een uitnodiging van Evenstar kan ik het niet laten.
Mag ik ook op de lijst? Muis 87, uitgerekend op 11 februari, 1e kindje 1e echo en intake VK op 25 juni