Uitgerekend 1-15 februari 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door furby, 24 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    O Toeteke! Hoelaat hoelaat??

2. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Ja kan r85, maar denk je niet dat de meiden die tot 15 feb zijn uitgerekend nu niet al een beetje 'op' beginnen te raken? Degenen die nu zwanger testen vallen al in het volgende topic nietwaar?

3. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Heb je gelijk in, zal nu wel afnemen

4. Kiwipitje

Kiwipitje Niet meer actief

Het is inderdaad anders lastig te volgen, het gaat hier zo snel..

5. Kiwipitje

Veel succes en plezier bij de echo vandaag Toeteke!

6. Lauren1984

Lauren1984 Bekend lid

15 feb 2014
    563
    0
    16
    Overijssel
    Ja gaat best snel hier idd.

Succes vandaag toeteke!

7. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Om 14.00u! Dank jullie wel :) Ik hooooooooooop dat er iets te zien is! En dan niet alleen verdikt baarmoederslijmvlies maar ook daadwerkelijk een "ietsje" een puntje, of wat dan ook :)

Ik krijg sowieso een inwendige echo met extra goede apparatuur, aangezien ik overgewicht heb "mag" ik naar het dikke mensen spreekuur (zo heet het overigens niet hoor! Das de naam die ik eraan heb gegeven :p ) en daar gebruiken ze speciale apparatuur. Ben benieuwd! Vind het nu wel spannend hoor!!! :D

8. Kiwipitje

Spannend hoor! Laat je even weten hoe het was?

9. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Uiteraard!!

10. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Gaat idd heel hard haha

Succes vanmiddag !

11. Kiwipitje

Hebben jullie op dit moment al een voorgevoel over het geslacht? :)

Ben zo benieuwd of het een jongen of meisje wordt!

12. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Duidelijk een meisje gevoel

13. JimmyChoo

JimmyChoo Actief lid

7 feb 2014
    255
    0
    16
    Succes toeteke!!
    Ik was trouwens helemaal niet berekend op een inwendige echo.. had me beter moeten informeren vantevoren haha.

Kiwipitje, je moet die Chinees conceptiekalender eens doen die schijnt echt vaak te kloppen. Heb ik van horen zeggen ;) Wij zouden dan een meisje krijgen. Vriend denkt echter een jongen!

14. Kiwipitje

Wij zouden ook een meisje krijgen volgens die kalender :) .
    Mijn man denkt dat het een jongetje wordt en ik heb ook wel een licht jongetjes-voorgevoel, maar mijn gevoel wisselt een beetje.

15. manonniii

manonniii Actief lid

4 jun 2014
    117
    3
    18
    Verpleegkundige
    Arnhem
    Wij hebben beide een meisje gevoel en een cliënt van mij heeft paranormale gevoelens (je moet er in geloven) en zegt een meisje te zien.

Misselijkheid is hier begonnen bah bah. Ik hoef niet te spugen maar als het opkomt wat eten en hopen dat het afzakt. Vooral s ochtends en dat is toch wel wat ongemakkelijk als je in de thuiszorg werkt.

Ik sta echt te kijken van hoe snel ik aankom. Bijna al 3 kg. En ik was al niet bepaald slank. Hebben jullie dit ook?

16. Kiwipitje

Komt het doordat je veel gegeten hebt door de misselijkheid?

Ik woog altijd tussen de 56-57 kg en dat weeg ik nu nog steeds zo'n beetje, alleen zit nu wel meer aan de 57 kant :p .

17. Kiwi2010

Kiwi2010 Lid

28 feb 2011
    7
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ik ben denk ik nu 1kg aangekomen. Maar dat komt ook omdat ik van de pil af ben en dan eet ik altijd meer ;):)

Krijg je nadat je het vroege echo hebt gehad eigenlijk nog eentje? Weet iemand dat? Ik heb er nu eentje met 9 weken. Met zoon in 2010 had ik er maar een bij 11+4 weken. Dat was dan ook direct de combinatietest etc. Lijkt me zo vroeg of niet?

Ik hoop stiekem op een jongen maar heb het gevoel dat het dit keer een meisje is!

18. Maire4

Maire4 Lid

4 jun 2014
    46
    0
    0
    Hahaha, heel herkenbaar Adriana. Wij hadden afgelopen weekend een etentje bij mijn schoonouders. De wijn werd al aangeboden toen ik nog geen vijf minuten binnen was. Ik heb het gegooid op 'alcohol die niet samengaat met hooikoortsmedicatie'. Niet dat ik die geslikt had, maar dat weten zij niet :p. Volgende week verjaardag van mijn jongste, dus dan zal ik weer een excuus moeten bedenken. Het is wat...;)

Ik hier trouwens nog steeds nul komma nul kenmerken van zwangerschap. Mijn koffie smaakt me ook nog prima. Erg fijn natuurlijk, maar zou best een klein teken willen hebben ipv alleen maar niet ongesteld zijn..

19. Maire4

Maire4 Lid

4 jun 2014
    46
    0
    0
    Succes bij het 'dikke mensen spreekuur' Toeteke. (Leuk dat je zo'n zelfspot hebt!) Ik ga heel hard duimen voor een 'puntje'

20. Maire4

Maire4 Lid

4 jun 2014
    46
    0
    0
    Bij mij klopte de kalender twee keer niet en een keer wel. Zou drie meiden moeten hebben en heb twee jongens en een meisje. Nu zegt de kalende een jongen. Ben benieuwd. Bij mijn zus en vriendin klopte hij wel bij alle kids!

Deel Deze Pagina