Melliemuis wat grappig! Bij ons is het precies andersom, alleen nog maar jongetjes geboren. Zowel in de familie als in de vriendenkring. vooral me zus had heel graag een meisje gewild. Ik heb altijd geroepen doe maar een jongen, lijkt me veel makkelijker! Zul je zien dat ik een meisje krijg maar het maakt me echt niet uit, ben dolgelukkig met allebei!
Mamalicious mag ik nog bij de fb pagina? Heb je al een pb gestuurd maar heb tot nu toe geen uitnodiging gekregen.
@Evenstar; Hoe gaat het met jou? Misselijkheid beetje onder controle? @Melliemuis: Wat bijzonder dat er alleen meiden zijn! Dan zou het nu juist extra leuk zijn wanneer jullie voor een jongen kunnen zorgen in de familie. Nog even wat weekjes geduld @geslacht; Ik heb 3 jongens, een meisje erbij zou leuk zijn maar mij maakt het nu echt niet meer uit. Ik heb geen voorkeur (meer). Na het overlijden van ons 3e zoontje mag ik blij zijn dat ons kindje gezond is en bij ons mag blijven. @kwaaltjes; Erg weinig! Wel veel moeten plassen, gauw moe en de laatste dagen gauw honger!
Geslacht: ik denk een meisje en de mensen om ons heen die het al weten, denken dat ook. Kwaaltjes: eigenlijk nog steeds heel weinig. Ik ben snel moe en door mijn moeheid wat sneller geïrriteerd... Ben (nog) niet misselijk. Dit was ik van de eerst wel. Heb gevoelige borsten, dat had ik van de eerste dan weer niet... Test: vandaag voorlopig de laatste test gedaan! Klopte helemaal, dus erg blij mee! Twijfel soms wel een beetje, omdat ik me wel goed voel verder... Afwachten....
Bij ons zal het wel weer een meid worden, mijn man heeft kennelijk vrouwelijk zaad en kan alleen meisjes maken. Zowel als bij zijn ex als bij mij alleen maar meisjes. Chinese kalender zegt ook meisje..
Heb 2 boterhammen op, een halve komkommer, banaan en time out koekjes. Die boterhammen vond ik niet lekker maar zitten er ook in haha. Eet om de zoveel uur iets. Nu gaat het weer wat beter. Ach ik klaag niet hoor, maar vind het moeilijk iets te vinden qua eten wat ik nu lekker vindt. Heb nergens zin in. Ja in de mac Denk dat ik daar wel een hamburgertje van zou lusten
Op internet lees je wel veel dat je als je misselijk bent, het beste kunt eten waar je op dat moment zin in hebt, dat gaat vaak het beste. Reisje langs de mac zou ik zeggen
Ik ben weer terug! Het was .... apart! De echoscopiste deed echt heel apart. "Ja, maar das echt veel te vroeg!" Nadat ik al 3 keer had gezegd dat de vk deze echo nu al wilde, om te kijken of ik toch niet verder was. Mijn eigen berekening klopte dus (wat een verrassing ), er is een vruchtzakje te zien die zou passen bij 4+5. Al bleef ze zeggen dat het niet perse iets hoefde te zijn (ze geloofde niet dat ik wist wanneer ik m'n eisprong had gehad, ook nadat ik zei dat ik ovulatietesten gebruikt hebt en tempte). Over een week of 4 terugkomen voor een echo, zodat we dan een kloppend hartje kunnen zien ♥ Wat er nu te zien was, klopt precies met wat je zou verwachten. Ook wat ik te zien krijg wanneer ik echofoto's google van deze termijn. Wij zijn helemaal hyper en happy dus! Bekijk bijlage 401087 De volgende echo staat gepland op 7-7
Gefeliciteerd! Je kunt nog geen hartje zien omdat het nog niet ontwikkeld is natuurlijk. Nu nog 4 weekjes wachten weer, maar zit goed joh. Raar trouwens dat ze zo wantrouwig deed. Je kent je lijf toch?!
Dank je!! Nee hartje had ik ook niet verwacht. Dit was precies wat ik gehoopt had voor deze termijn; een vruchtzakje. Volgens mij dacht zij dat ik er vanuit ging dat we al iets in dat vruchtzakje zagen. Vond het in ieder geval heel vervelend. Maar nu gewoon haar vergeten en naar m'n fotootje staren Op 7 juli hebben we de volgende echo en dan ben ik 8+1. Kon ook al op 1 juli, maar ik dacht "Ach, laat ik eens verstandig zijn en het een weekje later doen" Nu al spijt van
Wat fijn Toeteke! Mooi dat het er goed uit ziet voor deze termijn. Wel vervelend dat ze zo raar deed Nog maar 4 weekjes wachten en dan is er hoop ik al een minimensje + hartje te zien!
Haha hormonsters!! mn vriend kwam thuis voor de lunch zoals altijd en zei ik ga pasta maken! Maar ik had hem geappt dat ik zin had in pizza.. Dus ik zei heb je geen pizza meegenomen? Nee zei die we eten morgenavond met voetbal wel pizza ok? Ik maak nu pasta. Ik: nee ik wil nu pizza, ik ga naar de bakker! Doei! Ik bij de bakker.. Belt ie op of ik voor hem ook een stuk wil halen hahahaha Sorry maar ik had gewoon eeeecht geen trek in pasta! Wel in pizza! hij kon er wel om lachen haha
De misselijkheid wordt hier elke dag een beetje erger, maar het is 'houdbaar' omdat ik echt geen kotsneiging heb. Ik voel me alleen superrot, meestal in golven en dan gaat het een paar uurtjes weer, dan komt het weer terug als ik eet. Maar als ik niks eet word ik ook heel naar. Ik vind het lastig in te schatten wat het beste gaat. In brood heb ik meestal geen trek, maar het gaat wel lang goed als ik het eet. Ik neig ook naar vette hap, dus vanavond wordt het weer pizza Mijn jongste is 2 geworden vandaag en zij mocht kiezen "Pita hmmmm!" zegt ze dan Toeteke, wat fijn van de echo, maar waarom mocht je hem ook weer zo heel vroeg? Raar dat ze soms zulke ongevoelige horken neerzetten in deze branche he? Mijn echoscopiste bij Vtjes eerste echo was echt een draak, daar heb ik zelfs nog een klacht over ingediend (ik ben normaal al best een pinnig tiep, moet je de hormonsters van 10 weken zwanger erbij denken ).