@key; hahaha lekker genieten van je pizza! Nu maar gewoon toegeven aan waar je trek in hebt. @evenstar; gefeliciteerd met de verjaardag van je jongste! Zijn jou kinderen ook al zo dol op pizza? Hier ook Daar maak ik ze echt blij mee. @toeteke; erg vroege echo, maar zeker al een klein vruchtzakje te zien. Sommige mensen zijn echt horken, bah!
Wat ik niet begrijp aan dit verhaal is dat de vk je zelf roostert voor die echo. Ik had hetzelfde met Vtje (maar niet op zo'n vroege termijn), en het gaat nu misschien weer gebeuren. De vk neemt mijn laatste menstruatie als uitgangspunt, dan zou ik al een week verder zijn. Ze doen de 1e echo met 9-10 weken, maar ik weet zelf zeker dat ik op die datum nog geen 9 weken ben, maar 8+5 of iets in die richting. Pfff als ik erover nadenk word ik nu al zenuwachtig, moet nog meer dan 2 weken wachten...
Hier is het zo dat de vk zelf niet de echo doet, is er niet eens bij in de buurt. Je gaat langs echobureau iets (wel in zelfde pand), daar laat je de echo maken door echoscopiste. En vk maak je aparte afspraken mee. Dus vk gaf aan de telefoon aan dat ik moest bellen met echobureau voor een echo en kom ik daar zit de echoscopiste tegen mij te klagen erover
Oh mijn vroege echo is verplaatst naar morgenochtend! Echovrouw heeft de 18e ineens andere verplichtingen haha. Dus doet ze een hoop op zaterdag haha.
Oh melliemuis vind jij vast niet erg?! Hoop op een mooie echo. Toeteke wat een mooi minidruifje fijn! Evenstar gefeliciteerd Hier zometeen uiteten met schoonouders en daarna voetbal kijken. Gezellig! Ben wel nog iedere dag aan het checken wat ik wel en niet mag eten. Vind t best lastig. Hebben jullie dat ook?
Ahh wat leuk alles verhaaltjes en echo's en veranderingen ! HIhi Hier gebeld door de vk, echo komt helaas te vervallen die voor volgende week gepland stond. Ze wilt mij niet onder behandeling nemen maar dat ik onder medisch toezicht zal staan vanaf het begin. Ze was heel lief en legde het allemaal ook heel goed uit, en dat ze na het kraambed (als alles goed gaat) dan weer wel in beeld komt en dat we dus nog 9 maanden de tijd hebben om elkaar een keertje te zien en dat het leuker voor mij zou zijn om dit wat later in de zwangerschap te doen die ene keer. Afijn afspraak heeft de vk gemaakt met de gyn maaaarrrr ik ben zooo geschrokken hhihihi kon er wel om huilen want, nu komt het !!! ik kan pas bij de gyn 11-07 terecht !!!! dan ben ik al over de 2 maanden en iedereen hier heeft al een echo gehad rond die termijn dus het is toch niet zo heel gek dat ik dat erg lang vond duren ? pfff
Evenstar, ik voel me ook zoals jij omschrijft. Net ff een tukkie gedaan op de bank. Heb maar beetje gegeten, die mac zit in mijn hoofd haha. yasmientje waarom moet het nu via de gyn dan? Das wel ff balen zeg! Zolang wachten pffff. Ik vind as dinsdag al lang duren haha. Hou vol hoor! Die kleine zit er echt wel.
Omdat jullie het over de mac hadden heb ik net mijn zusje opgepiept om friet te halen voor mij hihi normaal zou ik niet durven haar te bellen hiervoor bovendien heeft manlief al uren in de keuken staan koken dus ik heb besloten (door jullie mac verhaaltjes hihi) er een 50/50 van te maken, ik tevreden ML tevreden. Ja stom he! Ze heeft mijn aandoening erbij genomen en zich erin verdiept en vind het teveel risico als ik dus niet bij het ziekenhuis ben.. in het begin vond ik dat beetje eng de gyn maar ok was ik ondertussen beetje aan gewend en dan moet ik nu gewoon nog een HELE maand wachten op een echo!!! Ik ben nooit zwanger geweest misschien daarom dat ik me heel onzeker voel en niet weet wat ik zou kunnen verwachten als ik nog 2 maanden geen teken van leven heb gehad!! Dinsdag komt mvm dus dan heb ik een extra zwangerschapstest boven op de 3 die ik al gebruikt heb, maar meer heb ik dan niet voor een maand aan bevestiging en zwangerschapsttest die oploopt is ook niet echt veel teken van leven zekerheid
Hm hier hebben we ook lekker frietjes gegeten!! Raar heel de dag bijna niets gegeten en dat ging er in als zoete broodjes.
Begrijp dat het lang wachten is, maar opzich is het een heel normaal termijn voor een 1e echo. Helemaal omdat het je 1e zwangerschap is en geen miskraam hebt in je voorgeschiedenis. Maar zoals ik al zei, ik begrijp je wel hoor
Hello lady's! Echo's: wat gaaf al die echo's die in dit topic voorbijkomen. Wat super, een kloppend hartje. Gefeliciteerd @JimmyChoo & @Key! Hopelijk zullen er veel van dit soort foto's voorbijkomen de komende tijd Blegh hier gisteren iets gekleurde afscheiding gehad en krampen. Volgens de verloskundige is het waarschijnlijk van de innesteling. Moest beschrijven waar het pijn deed en er was geen reden voor ongerustheid. Inmiddels weer witte afscheiding en een rustig buikje. Ben zo blij als de echo over 1,5 week goed blijkt te zijn. We hebben zo lang op dit kindje gewacht. . Misselijk: @Evenstar & @Vliegje, jullie dus ook al zo misselijk? Ik heb woensdag zo'n seaband gehaald en ik kan jullie vertellen dat deze NIET werkt jammer genoeg Is het bij jullie ook 24uurs misselijkheid i.p.v. ochtendmisselijkheid? Mac: raad eens wat mijn lunch was vanmiddag?: Nieuwe zwangeren: veel nieuwe, van harte gefeliciteerd allemaal! Voetbal: gaan jullie ook allemaal kijken vanavond?
Seaband werkte bij mij ook nul,nul hoor. Eerste zwangerschap 4 euro aan verspild, onzin. Maar Emesafene haalde het ergste er wel vanaf bij Vtje, dus als het erger gaat worden ga ik daar wel om vragen.
Hier de hele dag misselijk ja.. Mijn lief is naar de Mac! Voor een mc kroket, hamburger en smoothie. Hopelijk gaat dat er wel in Dat bandje gister even aan gehad maar knelde best wel. Dus even niet. Vind het prima om me zo te voelen, geeft me wat bevestiging. Yasmientje ik ben ook zo onzeker hoor. Ook 1e zwangerschap, voel van alles. Sinds vanmiddag ook wat steken ter hoogte van mijn liezen zo'n beetje. Hoop dat dat niks geks is. Ben soms zo bang voor een bmm zwangerschap.. Nou ja, nu mag het weekend van mij voor de verandering een keer heel snel gaan haha. Maandag werken en dinsdag moeten we al om 8.45u gelukkig. Jaaaa voetbal, helemaal zin in! Ben normaal niet van de voetbal, maar WK en EK volg ik altijd graag.
Die steken bij de liezen heb ik tot nu toe altijd in zwangerschappen gehad Zijn je banden. Die rekken met de groei, zullen bij de eerste zeker wat 'taaier' zijn. Die eerste weken tot de echo, en daarna toch ook wel... het blijft gewoon enorm spannend, ook als het je 3e is. Nu zelfs misschien nog wel meer dan de eerste keer voor mij.
Hier doen ze echo pas tussen de 10 en 12 weken. Dus ik zal ook pas rond die tijd aan de beurt zijn, Yasmientje. Was bij mijn andere kids ook zo. Duurt inderdaad eeuwig, maar het is dan wel al zo'n 'echt' mensje met armen, benen, vingers etc. Ook wel weer leuk!
Hier ook altijd echo vanaf 8 weken. Dus ook voor mij nog ff wachten. Onzekerheid blijft ook bij een tweede. Jaaa voetbal!
Ahh ik heb nu extra medelijden met mezelf en de andere meiden die ook lang moeten wachten. Pff waarom krijgen we eigenlijk zo weinig echo's is dat alleen Nederland of ook in het buitenland dat je eigenlijk maar 2 keer naar je kindje kan kijken althans dat is niet helemaal eerlijk want volgens mij hoor je wel vaker hartje toch ?