Mama Lucy, hele mooie test! Yasmientje, wat jammer dat je nu zo lang moet wachten, dat is wel moeilijk ja Jeeee 5-1!! Maar ik vond die Spaanse keeper zo zielig kijken Ik denk zelf een meisje, mijn moeder en vriend denken jongetje. Maar een voorkeur heb ik niet. Zowel een meid als een jongen lijkt me geweldig! Mijn vriend heeft wel een lichte voorkeur volgens mij, al probeert hij dat te verbergen. Hij zou wel een zoontje willen. Ik snap dat wel, maar ik maak mij er niet bezorgd om. Als het een meisje wordt zal het wennen zijn maar als ze er eenmaal is, zal het zijn oogappeltje zijn en echt twee handen op 1 buik. Daarvan ben ik 100% overtuigd. Wat ik wél hoop, is dat het kind een beetje op mijn vriend/bijna-man (ik vind verloofde een stom woord haha) lijkt! Het kind hoeft echt niet perse op mij te lijken, liever op hem! Dat lijkt me zo bijzonder en hij heeft een aantal gezichtskenmerken waar ik zo verliefd op ben en als ons kind er eentje van heeft....oh dat lijkt mij zo mooi!
Nou meiden, vanochtend de echo gehad en er is een kloppend hartje!!! Ik ben ook vooruit gezet naar 6+5. Niet zo raar achteraf qant ik gad niet echt een cyclus. Ik zal later vandaag ff de echo plaatsen want zit op mn foon. Ik drijf weer ff weg op mijn roze wolkje haha!
Na even getwijfeld te hebben omdat ik van mezelf weet dat ik niet actief mee zal schrijven en meer van het meelezen ben stel ik me toch even voor ben cobydecoba 28 jaar zwanger van eerste kindje waarschijnlijk uitgerekent op 9feb.intake verloskundige 2 juli krijg daar een formulier mee voor een afspraak te maken voor een echo tussen de 10 en 12 weken.