Welkom! Ik had vandaag wat lichtbruin bij afvegen. Heel weinig, kwam niet eens in mijn ondergoed. Tis op 1 papiertje te tellen zeg maar maar goed, het was er wel een beetje. Hoop dat het niks geks is. Op fb hebben ze me al wat gerust gesteld hihi en 2 vriendinnen van me hebben het ook gehad maar toch gezonde kindjes gekregen. Dus we maken ons niet te gek in ons hoofd. Godzijdank over 3 dagen de echo.
Het is vast niks. Gebeurt zoveel geks van binnen. Spannend de eerste echo! Welkom bij de club! Ik heb 18 juni de intake bij de vk
Zitten hier trouwens nog meer meiden met flink wat overgewicht Ik heb dit eigelijk niet doorgegeven bij het maken van de eerste afspraak bij de verloskundigen
Mooie test van mvm gefeliciteerd met de goede echo! vliegje: fijn dat je je niet zo'n zorgen maakt. Tis echt afwachten, maar ik ga er vanuit dat het gewoon goed zit bij jullie!
Cobydecoba, nee het tegendeel hier, maar ik moet het bij het intakeformulier wel aangeven (lengte en gewicht van voor je zwanger raakte). Het is voor hun wel relevant, maar het is denk ik normaal dat je dat pas bij de intake bespreekt.
Hee mamalicious, 5 wk voorbij - ander gevoel dan de laatste maanden? Lijkt me gevoelsmatig toch een mijlpaal!
Ja ik ben ook niet bepaald slank En de kilo's die er nu aanvliegen helpen ook niet echt Ik heb het niet gezegd hoor. Ziet ze vanzelf wel.
Ik ook en had t ook bij m'n zoontje Bij de gyn zeiden ze er gelukkig toen niet veel over hoor! T is al k*t genoeg dus hoop dat ze nu ook gewoon hun mond houden! Na de bevalling ga ik er echt als n gek tegenaan om af te vallen!
Mooie echo's en kloppende hartjes, super! Hier vanochtend vroeg erg geschrokken. Werd wakker van ontzettende buikpijn (voelde als een wee). Na een uurtje was het voorbij en ben ik weer in slaap gevallen. Al een paar dagen wat bruinverlies. Heb met het ziekenhuis gebeld en vk gaf aan dat ik het moet afwachten. Ik heb geen andere klachten dan moeheid. Verder geen bloedverlies, koorts oid. Vanmiddag nog een test gedaan en die gaf gewoon netjes twee streepjes aan... Ik weet niet wat het geweest is. Hoop dat het goed blijft gaan. Geen last meer gehad van die erge buikpijn. Wel krampjes, die ik steeds al had... Niet elke zwangerschap is hetzelfde natuurlijk, maar de schrik zit er goed in. Bij vorige zwangerschap heb ik geen last gehad van bruinverlies oid....
Ik probeer wel zo gezond mogelijk te eten maar heb alleen maar trek in ongezonde dingen haha."""" hoi cobydecoba, Had eerst ook wat overgewicht. Was afgevallen tot 66 kg. heb ik precies een goed bmi, maar ben benieuwd hoe het na deze zwangerschap is. Heb veel trek ik friet, vandaag toch maar gegeten. groetjes mamsvan6
Ik heb ook lekker frietje gegeten vandaag.ik ben ook nog eens gestopt met roken sinds ik weet dat ik zwanger ben dus lekker snaaien in plaats van een sigaretje haha.
Gefeliciteerd melliemuis @overgewicht: had ik bij de eerste ook. Toen alleen een keer extra test moeten doen voor eventuele zwangerschapssuiker. Verder niets over gezegd en idd merken ze bij de intake wel!
Bij de eerste had ik geen overgewicht maar zat er wel tegen aan. Nu heb ik ondergewicht. Ik probeer ook gezond te eten maar ik heb constant trek in vette en ongezonde dingen, telkens knoflook saus bij mijn avond eten. In de avond eet ik nog een stuk of 3 broodjes pindakaas.. echt bizar haha
Pfff jeetje heftig zeg!!! Ik heb ook constant buikpijn.. moe.. en duizelig... die buikpijn staat me niet aan.. ben zo bang voor weer een miskraam.. :'( Alleen bij me vorige zwangerschap had ik helemaal geen buikpijn.. alleen van die moeheids aanvallen.. na 5dagen voelde ik ineens dat het weg was en na 3dagen (heel stom) na de seks bloeding en buikpijk... me vriend durft nu niet eens seks met me te hebben.. zo bang dat weer misgaat. Terwijl ze zeggen dat dat helemaal niet kan...
Ik las hier net ergens 'friet' en ik MOEST gewon een Mac kroket.. Dus ben ff gauw gereden haha. Zalig! Ehmm.. Wij seksen natuurlijk niet zoals heterostellen maar ook ik durf niet zo goed, klaarkomen dan bedoel ik. Sorry beetje gênant haha. Maar vind het gewoon eng. De 1e week had ik krampen erna, nu niet meer maar toch ben ik beetje angstig.
Nee oke dat snap ik.. en je baarmoeder... blijft die ook zo gevoelig met lichte krampjes zonder dat je actief bent? Vind het zo vreemd en ben bang dat het juist niet goed is.. Pff waarom kan ik nu niet genieten..
Mag ik vragen hoe jullie er bij zijn gekomen wie nou zwanger zou worden? Of willen jullie dat tog een keer allebei? Dat bij de volgende kinderwens je vriendin zwanger word? Vind het tog wel heel speciaal!!!
Ik en mn vriend hebben momenteel ook geen seks.. Naja ik help hem wel aan zn trekken te komen uiteraard maar ik hoef echt helemaal niks daar in de buurt te hebben. Terwijl we normaal echt konijnn zijn, het staat me nu enorm tegen! Zullen de hormonen wel zijn he? Hoop wel dat t over een week of 8-10 terugkomt. Ik heb wel tot nu toe 3x een soort natte droom gehad (maar dan de vrouwelijke variant uiteraard) echt heeeel bizar! Zal misschien toch een reactie van mn onderbewuste zijn ofzo haha
♥ Bevallingslijst 1-15 februari 2015 ♥ 1: Vio, 23 jaar, 1e kindje (31-1) Gigii, 26 jaar, 1e kindje ♥ Key, 26 jaar, 1e kindje 2: Annemieke, 26 jaar, 2e kindje Ukkieuk, 33 jaar, 4e kindje Vliegje, 29 jaar, 1e kindje Ellada, 27 jaar, 1e kindje 3: Furby, 27 jaar, 1e kindje Wensje88, 25 jaar, 1e kindje 4: Evenstar, 34 jaar, 3e kindje Lauren1984, 30 jaar, 1e kindje Kajsa, ?? jaar, 2e kindje Tamaramama, 30 jaar, 4e kindje Mouster, 30 jaar, 1e kindje 5: ♥ JimmyChoo, 27 jaar, 1e kindje Anique87, 26 jaar, 2e kindje Calimero1979, 34 jaar, 2e kindje Firsttimemom, 28 jaar, 2e kindje Liss90, 24 jaar, 1e kindje 6: Aukje83, 30 jaar, 3e kindje Mama Lucy, 25 jaar, 1e kindje Riean, 28 jaar, 3e kindje Kiwipitje, 25 jaar, 1e kindje Manonniii, 27 jaar, 1e kindje 7: Zonnetje04, 31 jaar, 2e kindje Elance, 26 jaar, 2e kindje R85, 28 jaar, 2e kindje 8: Napje1986, 27 jaar, 1e kindje Vraagtekentje, 21 jaar, 1e kindje 9: Adriana85, 28 jaar, 2e kindje Meandor, ?? Jaar, 3e kindje cobydecoba, 28 jaar, 1e kindje 10: JMay, 22 jaar, 2e kindje Melliemuis, 23 jaar, 1e kindje Kipje1, 25 jaar, 1e kindje Noamy, 34 jaar, 2e kindje Kiwi2010, 26 jaar, 2e kindje BLiS, 29 jaar, 4e kindje Mamsvan6, 37 jaar, 8e kindje 11: Faylin, 30 jaar, 2e kindje Whoppie, 32 jaar, 2e kindje Duvellie, 23 jaar, 1e kindje Memskie, 28 jaar, 2e kindje Muis87, 27 jaar, 1e kindje 12: Kellyk, 33 jaar, 2e kindje 13: Annemiek89, ??, 2e kindje Lovingmyboy, 27 jaar, 2e kindje Meisje2412, ??, 1e kindje japino181, 29 jaar, 1e kindje 14: Toeteke, 28 jaar, 1e kindje mamalicious, 31 jaar (nog 3 weekjes, dan 32), 2e kindje Vogelhuisje, 26 jaar, 3e kindje Rugi, 29 jaar, 1e kindje Yasmientje14, 21 jaar, 1e kindje Maire4, 32 jaar, 4e kindje 15: bo1986, 27 jaar, 1e kindje Vlindertje Julia1979 Afspraken: 14/6: Melliemuis 1e echo 16/6: Vio intake VK 16/6: Ukkieuk 1e echo 17/6: vliegje 1e echo 17/6: Anique87 1e echo 17/6: Zonnetje04 1e echo 17/6: evenstar intake VK 18/6: tamaramama 1e echo 18/6: Ellada intake VK + 1e echo 18/6: manonniii intake VK 20/6: Kipje1 1e echo 20/6: mama lucy 1e echo 20/6: Kiwipitje 1e echo 23/6: Mouster 1e echo 23/6: BLiS 1e echo 24/6: Furby 1e echo 24/6: Wensje 1e echo 24/6: Annemiek89 1e echo 24/6: Memskie afspraak gyn 24/6: Key 2e echo 24/6: noamy 1e echo 24/6: mama lucy Intake VK 25/6: Kellyk 1e echo 25/6: R85 1e echo 25/6: napje1986 intake VK + 1e echo 25/6: Muis87 intake + 1e echo 26/6: Adriana85 1e echo 26/6: JMay Intake VK 27/6: Elance 1e echo 30/6: calimero1979 Intake + echo 30/6: Toeteke intake VK 30/6: mamalicious 1e echo 1/7: Lovingmyboy 1e echo 1/7: Aukje83 termijnecho 2/7: firsttimemom 1e echo 2/7: evenstar 1e echo 2/7: cobydecoba intake VK 3/7: Vio 1e echo 3/7: Liss90 1e echo 7/7: bo1986 intake + 1e echo 7/7: faylin intake 7/7: Kiwi2010 intake + 1e echo 7/7: Toeteke 2e echo 8/7: faylin 1e echo 9/7: Lauren1984 intake VK + echo 11/7: Yasmientje 1e echo 15/7: Aukje83 tweede echo + intake 18/7: Key Combinatietest 28/7: JMay 1e echo Wijzigingen graag doorgeven in kleur