Als je heel onzeker bent en je vraagt of het eerder mag, doen ze dat dan niet? Ik mag nu om en nabij de 7 weken, normaal doen ze het met 8 weken maar ik ben op vakantie. Een vriendin die onzeker was had gebeld en die mocht met 5 weken al langskomen en met 8 weken nog een keer. Wie weet mag het bij jullie wel voor de 10 en 12 weken .
Ja ze zei als er iets is of je het niet vertrouwd kun je eerder een echo krijgen maar ik vertrouw t wel tenzij ik ineens bloed verlies heb. Voordeel is als je met 12 weken de echo hebt gehad dat je gelijk door die magische weken heen ben als de echo dan goed is. Met het mooie weer vliegen de weken vast voorbij
Ja precies allemaal ff doorbijten de eerste weken.....proest zeg iemand die geen geduld heeft Maar even een vraagje! Hebben jullie ook een beetje ongi gevoel af en toe?
Ja dat is waar. En je hebt de eerste 4 er al op zitten, dat is ook fijn. Ja KellyK, dat zijn die krampen wat ik vanochtend ook zei. Maar dat schijnt dus normaal te zijn zei de VK, je baarmoeder moet uitrekken en er gebeurt van alles in je lichaam dus dit is niets om je druk over te maken. Zolang je geen bloed verliest hoef je je nog geen zorgen te maken.
Ja oké ergens weet ik dit ook wel maar ik ben toch terug houdend zo na de mk. Maar die voelde ik wel aankomen hoor....mega rugpijn en echt veeeeel buikpijn. Bij mijn eerste heb ik ook 1 dagen zo rond de 8 weken geloof ik echt veel rood bloed verloren en zij is ook blijven plakken. Nu ik weer die ongi krampjes heb wordt ik weer bloed onzeker Oja en blijf jij doortesten?? Ik niet ik stop werd er erg onzeker van. De vk belt mij om 16.00 terug voor een afspraak te maken voor een vroege echo 6.5 ofzo en dan mag ik met 8 en 10 nog een keer geloof ik?
Ik test ook niet meer haha word ik alleen maar onzeker van. Heb idd ook af en toe z'n ongie pijn en me buik borrelt zo hard dat ik bijna een gesprek met hem kan voeren haha Logische dat je onzeker bent maar dit keer gaat het helemaal.goed komen !
Daar ga ik wel vanuit want het voelt nu echt goed! De vk heeft net gebeld en mag de 19e juni voor mijn eerste echo! Joehoe!!! Ongi kramp is weer weg maar nu knallende koppijn pfffff. Heb het ook even aan de vk gevraag en ze zegt die krampjes horen erbij want er gebeurd van alles....ja da wist ik ok wel duh.... Het is dat ik geen biertje meer mag nu met het mooie weer want ik zou er zo 1tje opkunnen hahahahaa.....oja en mijn koffie smaakt nog heerlijk!!!!
Onzekerheid is logisch, maar zonder bloed is er waarschijnlijk niets aan de hand Probeer positief te denken! Vroege echo is wel fijn dan, ik heb er ook 1 met 6,5/7 weken en daarna 1 met +- 10 weken. Ik heb nog een clear blue liggen met wekenindicator, die wil ik nog wel doen, maar ik ben bang dat het nu nog te vroeg is daarvoor en hij is me te duur om te vroeg te testen en dan nog een keer te kopen. Heb op de action nog een licht streepje. Dus HCG is misschien nog wat laag?
Ik ben nu onderweg naar de huisarts want het bloeden stopt niet. Heb nog geen vk, die krijg ik pas na mijn eerste afspraak aangewezen (ja het werkt hier echt heel gek). Gaan we even duimpjes draaien hahaha.
Oh Jmay, denk dat je even je handtekening aan moet passen, 26 februari pas intake? Zou niet heel best zijn hahaha.
Ik heb vanmorgen (2 dagen voor nod) ook een cb met weekindicator gedaan. En hij gaf mooi 1-2 weken aan.
Ik heb voor de 17de juni een afspraak staan bij de vk. Ik vroeg nog of er een echo wordt gemaakt, want mn man wil dr bij zijn maar ze zei dat t een intakegesprek is. Dus geen echo voor mij de 17de
Mag ik mij hier toevoegen? Vandaag heb ik ontdekt dat ik zwanger ben, vooralsnog lijk ik te zijn uitgerekend op 11-02-2015. Iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Ze kunnen nu vrij weinig doen omdat het nog zo vroeg is, ze hebben wat bloed afgenomen, woensdag nog meer bloed afnemen en dan gaan ze kijken of mijn HCG stijgt of niet. Hij zei dat ik me moest voorbereiden op het ergste. Mijn echo is wel verplaatst naar 18 juni, maar dan wel direct bij de vk ipv bij de huisarts. Ik ben dus even heel verdrietig en ik kan niks anders doen dan afwachten. 1 miskraam is al wat maar 2 achter elkaar kan ik er toch even niet hebben.. Hoe gaat het met de rest? Nog leuke kwaaltjes erbij?
Oh wat naar melliemuis... Hopelijk valt het mee! Ik heb licht zeurende rugpijn, laag in de rug (bijna bij de billen, rond stuit). Verder blijf ik moe en wat misselijk en zeer gevoelig voor geurtjes.