Adriana: dat van die zes weken en misselijkheid klopte bij mij niet. Ik kreeg pas vanaf 12 weken last van misselijkheid en overgeven. Succes voor de dames met een echo morgen.
hoi BLiS, schrikken he! Hopenlijk is het niets. Ik heb bij goede zwangerschappen juist altijd wel bloedverlies, en bij miskramen niets. Heel apart, maar wel waar. Toen ik zwanger was van onze tweeling, heb ik de eerste 12 weken 6 keer bloedverlies gehad en niet weinig. Hoop voor je op een goede afloop. Sterkte toegewenst!!!!! denk aan je. liefs mamsvan6 iedereen die een goede echo heeft gehad, gefeliciteerd. groetjes mamsvan6
Dat is schrikken zeg ! Ik duim dat het niets is, mijn vriendin had het ook en bleek gelukkig ook niets te wezen @vliegje mooie echo! Jullie kletsen echt te veel kan het amper bijhouden haha vandaag me tweede werk dag bij een nieuw bedrijf en tevens me laatste, volgende week ma en di weer. pff echt onwijs veel te doen en veel informatie. Dan denk ik oh lekker werk twee dagen, maar soms vergeet je dat je elke dag daarnaast ook nog 10-12 u per dag achter de computer zit om er aan te werken. in de weekenden dan 5u per dag nu nog even wat werken en straks ralexen, gelukkig vind ik het heel leuk dus klagen is het niet echt hoor haha
@mamsvan6; grappig dat je mijn vorige naam noemt, ik verander hem wel even als je dat niet erg vind Ik hou mij er ook aan vast dat het goed gaat, ik had het immers ook bij de zwangerschap van ons overleden zoontje. Vanaf 5wkn t/m 15wkn af en aan...en toen was het ineens over. @JMay; dat zijn dan intensieve dagen voor de werkzaamheden, succes!
Kennis van me had een Hematoom, die heeft ook gebloed tot een week of 18 a 19. Ja zeker intensief om alle ideeën uit te werken, maar zo gaaf kan niet wachten tot alles gelanceerd word !
@bo. Het ziet er erg leuk uit. Krijg echt zin in cupckes haha @whoppie. Dat is balen, denk je dat je er geen last van hebt en begint het met 12 weken alsnog... Hopelijk blijft het je ditmaal bespaard. Ik heb vandaag geen hoofdpijn gehad. Heb wel veel gedaan, grote schoonmaak boven alles gestofd gezogen en gedweild, badkamer gedaan. En een beetje gesjouwd niet te zwaar natuurlijk... Nu de echo dichterbij komt (nog 9 nachtjes slapen...) denk ik ook steeds 'wat als...'. Bijv een mola of bbz, lijkt me zo erg om slecht nieuws te krijgen! Het is gewoon allemaal superspannend en eng!
Mwa, meer het gevoel dat er iets in mn baarmoeder zit te wroeten, zoals toen mn spiraaltje eruit werd gehaald. Maar dan minder pijnlijk.
Grrr heb net een bosje bloemen uit eigen tuin van iemand gehad, hartstikke leuk, staat dat ding een partij bloemetjes te verliezen :x Ik denk dat hij over een uur helemaal kaal is! En ik irriteer me eraan grmbllllllll Maar ben ook te lui om het weg te gooien haha
Wow JMay dat zijn lange dagen! Pittig, maar gelukkig een leuke uitdaging! Blis ; hopelijk heeft het bloedverlies niets te betekenen. Maar het maakt het wel extra spannend, ik heb het zelf ook regelmatig en vooral op vrij dagen kan ik er echt tijden over malen. Ik ga zo op bed, moe en misselijk, blegh!
Ik heb het ook af en toe Rugi hoort er bij denk ik. @Aukje ja dat zijn idd ff pittige dagen, twee maanden zwoegen en dan kan alles hopelijk op tijd gelanceerd worden
@adriana:ja was wel vervelend. Maar daardoor wel slechts 4 kilo aangekomen eb uiteindelijk dus 7 kilo afgevallen tijdens zwangerschap. Als ik dat nu ook heb zit ik op een prima gewicht! Dus t mag stiekem van mij ook weer wel zo gaan. @jmay: een kennis van mij ook. Zou t dezelfde zijn. Is net bevallen van een jochie met een super leuke naam! @werk: ik werk nu 24 uur met 6 uur ouderschapsverlof. Dus een contract van 30 uur. Vindt ik echt een prima verdeling
IK heb dus precies wat je hier beschrijft, soms zie ik echt lange tijd daadwerkelijk zwart of andere kleur (meestal geel) en dan kan ik niks zien, dus tussen flauwvallen en duizeligheid in. en moet ik mezelf laten vallen alles ontspannen voor ik weer zicht heb en kan denken. Die andere klachten heb ik dus ook alleen dan rechter bil echt heel gek en veel zorgen!
haha ja ik denk dat we het over de zelfde hebben. Haar ene Zoontje K. heeft regelmatig met Jaylin gespeelt, en nu heeft ze zoontje L. erbij ... En dezelfde of niet ?
Jep. We hebben een app groep met mama's van dec 2012 beebjes.. en een aantal meets gehad. Dacht op fb al te zien dat jullie elkaar kenden. Wel apart. Wij zijn iets eerder begonnen aan een tweede en zij gewoon al bevallen en ik nu pas zwanger...
Ik was ook heel bang voor een bbm zwangerschap of leeg vruchtzakje. Maar een mooi wormpje zoals mijn schoonma de beeb noemt hihi. Heb vertrouwen! (zegt de held die ook nog angstig is..)
Fijn dat iemand dit herkent... zo het dan tog goed zitten met ons... en zulle dit juist de goed tekens zijn van een zwangerschap? Ben alleen echt bang flauw te vallen...zou het erg zij ivm zuurstof gebrek van vruchtje?