Uitgerekend 1-15 februari 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door furby, 24 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maire4

Maire4 Lid

4 jun 2014
    46
    0
    0

Ach, Adriana... Ik ga heel hard duimen dat het meevalt. Duik inderdaad lekker je bedje in tegen de krampen als dat mogelijk is. Sterkte meis.

2. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Adriana sterkte meid! Vriendin van mij heeft dit ook gehad en heeft een gezond zoontje van 3 en bij deze zwangerschap heeft ze het ook gehad, ze staat nu op het punt van bevallen.
    Kan je geen echo krijgen? Duim voor je!

3. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Blis, voor jou blijf ik ook hard duimen

4. Yasmientje14

Yasmientje14 Fanatiek lid

10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    Bedankt Lauren!
    De Huisarts komt morgen hier langs bij mij dus ik was van plan het dan aan te kaarten. Eigenlijk kwam hij om mij door te verwijzen naar de gyn maar dat heeft de vk al gedaan. Ik durf niet zo goed nu al de vk poli te bellen in het zkh terwijl ik ze nog nooit gezien heb en zo pril ben...

5. Yasmientje14

Yasmientje14 Fanatiek lid

10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    Adriana, ga nu maar lekker uitrusten en probeer wat te slapen, het heeft nu geen zin om je energie kwijt te raken aan tobben. Dat verdien je niet, ga lekker hangen in bed of op de bank, hopelijk komt het allemaal goed! Heel veel liefs! en dikke knuf

6. Kiwipitje

Kiwipitje Niet meer actief

Super Tamaramama!

Welkom Loesj9 :D

Mooie test hoor Jmay.

Adriana85,wil je het niet iets eerder zeggen tegen je beste vrienden?
    Oh nee, bruine afscheiding. Gelukkig geen rood bloed?
    Hoop dat het wat ouds is :( Ik duim voor je

Gelukkig geen bloed meer verloren Blis!

Pfff, ik ben me toch trillerig en duizelig vandaag. Heb echt genoeg gegeten en gedronken dus daar kan het niet aan liggen..
    Wat een rotgevoel :(
    Heb normaal al een lage bloeddruk, zou dat erger worden met een zwangerschap?

7. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Adriana, probeer het niet te negatief te zien. Heb je nog meer bloedverlies gehad?
    Beetje bruin is niet erg he, pas helderrood is zorgwekkend. Sterkte meis! Snap heel goed dat je heel bang bent. Waarom doen ze niet een echo?

8. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    @Adriana probeer idd positief te blijven ookal is dat heel moeilijk.
    zolang het bruin is niet veranderd naar rood een je geen krampen krijgt is het waarschijnlijk gewoon goed.
    mijn beste vriendin had met dit termijn ook dat bruine oude bloed verlies een paar dagen een maandverbandje vol en toen was het over.

Vk deed geen echo ofzo die zei dat het wel goed zat, en dat zat het ook

9. furby

furby Bekend lid

14 mrt 2010
    848
    99
    28
    NULL
    NULL
    Ik had met 6 weken ook wat bruinverlies en krampen. Volgens de verloskundige komt dat veel voor rond dit termijn
    Ook een beetje rood verlies kan bij de innesteling horen zei ze!

Ik duim voor je meid!

10. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ik heb veel last van mijn onderbuik, steekjes en wat kleine krampjes. Ook normaal? Soms ook wat last van mijn onderrug erbij. Wat kan een mens onzeker worden zeg, haha.
    Leef nu alweer toe naar de volgende echo.

11. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italiƫ
    Ojee adriana.. Ik hoop dat het bij een beetje bruine afscheiding blijft! Misschien kun je vragen of je een echo mag? Misschien stelt dat je wat gerust..

Vliegje ik heb ook een beetje krampjes sinds eergisteren. Vanochtend ook toen ik de auto in ging ineens gekke steken een beetje aan de zijkanten? Eerst links toen rechts. Heel kort maar.. Is dat nou bandenpijn? Ik denk dat de krampjes normaal zijn. Kindje groeit nu heel hard dus de baarmoeder rekt flink op!

12. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Wij lijken een soort van parallelle zwangerschap te hebben vliegje :)

Lijkt me allemaal normaal - ik voel me iig net zo als bij de eerdere zwangerschappen. Alleen wel veel onzekerder, heel vreemd, alsof ik bijna niet kan geloven dat ik 3 keer zo mooi snel goed zwanger kan zijn (er moet een keer iets misgaan, lijkt mijn redenering).

Ik heb af en aan af en toe lage rugpijn (heeeeel laag, echt meer bilpijn). Al sinds 5 wk hoor. En steken in liezen zijn heel herkenbaar. En de ene dag misselijker dan de andere (en dan daar weer onzeker over, zucht).

Ik merk dat ik echt de dagen af zit te tellen tot de echo...

13. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Bedankt allemaal voor de lieve reacties! Doet me goed.
    Toch lijkt het nu meer richting rood te gaan. Het is niet veel, alleen bij het afvegen maar heb nu echt zo'n ongi-gevoel, ook best wat krampen waar ik eigenlijk niet omheen kan. Heb bloed laten prikken en ik heb sterk het gevoel dat ik vrijdag niet meer terughoef :(:x
    Vk zei trouwens ook dat het innestelingsbloed kan zijn maar dat was ter geruststelling. Ik ga nu even koffie drinken met ml en daarna lekker lang en warm douchen.

14. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Evenstar, we hebben inderdaad een beetje gelijke klachtjes enzo.
    Key, ja die steekjes zijn raar he. Nu is het weer zo goed als over. Soms krijg ik ineens heel kort zulke ongiekrampjes dat ik gelijk in de stress schiet.
    Ik denk dat het vooral nog te maken heeft met organen die een nieuw plekje zoeken ofzo? Baarmoeder die oprekt enzo.

Adriana, ik hoop echt met je mee! Je moet nog een klein weekje tot de 1e echo zie ik :( Echt balen!

15. Kiwipitje

Adriana ik hoop met je mee dat het van het innestelen is.
    Nog even afwachten tot vrijdag, hopelijk dan goed nieuws!

Blegh ik ben zo moe en zo trillerig.Straks komt er een grote groep vrienden bij ons voetbal kijken, we moeten ook voor eten zorgen, heb er zo geen zin in :( Het liefst ga ik gelijk bij thuiskomst in bed liggen en slapen. :(

16. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Duim voor je Adriana hopelijk is het niks !!.

@Kiwipitje
    Oh herkenbaar ik kan t liefst de hele dag wel slapen.
    Die vermoeidheid had ik bij mijn dochter helemaal niet.

Zit nu al een kwartier naar een volle wasmand te staren die opgevouwen moet worden pff zo geen zin in

17. Kiwipitje

Vervelend is dat he..
    Denk dat je je er nog het beste aan kunt toegeven, anders hoopt het volgens mij alleen maar op en word je alleen maar meer moe ;) ..

18. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    IK duim ook voor je Adriana!!!

Zo naar de echo, ben zooooo zenuwachtig!

19. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    @kiwipitje. Je moet echt aankaarten bij de vk/ha dat je zo trillerig bent, dat is echt niet goed hoor. Wellicht gewoon een beetje bloedarmoede, daar kun je gewoon pilletjes voor krijgen. Veel plezier vanavond iig!

Het verlies is weliswaar minimaal maar van kleur verandert het wel steeds meer naar de rode kant. En mn darmen gedragen zich alsof ik ongi ben, het is echt heel de tijd al aan het borrelen in mn buik.
    Ik heb zoiets van laat het nu maar komen dan is het maar zo. Vind het erg vervelend om erop te moeten wachten. Ik heb op dit moment nog 1% hoop dat het goed zit :(

20. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Dikke knuffel Adriana, heel naar :(

Deel Deze Pagina