Ik hoop inderdaad ook dat de eerste weken snel voorbij vliegen in de hoop dat alles goed is en blijft!
Dankjewel! Kan ik me inderdaad goed voorstellen dat het je onzeker maakt. Hopelijk is op de volgende echo voor jullie een mooi kloppend hartje te zien!
Snap ik heel goed dat je het dan liever niet verteld. helemaal als iemand zo’n ongezouten mening heeft die recht tegenover de jouwe staat. Hier hadden we verteld dat mijn vriend zijn zaad na moest laten kijken ( hij wou dit heel graag omdat die zenuwachtig was) en daar kwam ook meteen opmerkingen over vanuit mijn schoonfamilie kant. Dus ik wil eigenlijk ook liever bij hun tijdelijk wachten omdat ze zich zo misdragen hebben tijdens mijn 1 ste zwangerschap dat ik echt angstig ben dat ik straks weer iemand in mijn nek heb.
Wij hebben besloten om de zwangerschap voor ons te houden tot de eerste echo en het bij een goede echo dan wel te delen met familie en een aantal vrienden. Ik hoop dat ik het vol kan houden want ik vind het erg lastig haha. Heb ook het idee dat een aantal mensen het al doorhebben vanwege het feit dat ik niet drink.. Wat voor ons ook nog lastig is, is dat mijn zwager en schoonzusje al drie jaar een kinderwens hebben die nog niet vervuld is. Zij hebben het hier erg lastig mee en reageren ook jaloers op andere zwangerschappen. We weten dan ook niet zo goed wat een prettige manier is om het met hun te delen, als iemand hier tips voor heeft dan graag!
dat verraad je dan meteen hé niet drinken hahaha. dat is hier wel een voordeel ik ben altijd de Bob hahaha en drink geen koffie dat is er nog 1 waar ze het vaak op zien. zo moeilijk om het dan te vertellen. Ik denk alleen zelf dat jullie hier niks aan kunnen doen. mijn vriendin is op dit moment ook zwanger ( 2 maandjes verder dan mij) en die durfde ook niks tegen mij te vertellen omdat ze het naar vond dat het bij haar meteen raak was en bij mij niet. Ik zei ook ik ben juist hartstikke blij voor je dat dit jou bespaard blijft is niks om naar te vinden. maar wij waren dan pas 6 maand bezig en jou schoonzus al een stuk langer. Ik zou het persoonlijk vertellen en erbij vertellen dat je hoopt dat hun ook heel snel een positieve test hebben. De bal ligt bij hun hoe ze hierop reageren denk ik.
Cru gezegd... Pijn zal t ze toch doen, dus ik denk dat het belangrijk is dat je kiest voor een manier die voor jou goed voelt. Dat je echt kunt zeggen; ik heb mn best gedaan zonder mezelf te verliezen. Waar je goed aan doet is persoonlijk. Ik vind het bijvoorbeeld vaak prettig om heftig nieuws eerst even alleen te verwerken, even binnen laten komen en dan pas reageren. Maar ik ken ook heel veel mensen die het liever meteen f2f horen. Misschien kun je dat zelf al inschatten als je ze een beetje kent? Net als wel of niet direct zijn. Ik hoor het altijd graag meteen, maar sommige mensen vinden een intro wel fijn, terwijl ik daar juist onrustig van wordt, voor mij niet dat gelul eromheen, maar gewoon zeggen waar t op staat. Dat maakt de pijn het kortst. Dat maakt het ook zo lastig, ieder mens is daar anders in. Voor jezelf is dus de belangrijkste tip wat mij betreft om bij jezelf te blijven, zorg dat je jezelf niet beschadigd om het voor hun te verzachten.
Hoi dames, ik zou ook graag mee willen kletsen! Ik lees al eventjes stilletjes mee, wilde wachten op een knaltest alvorens ik me hier melden dit door mijn vmk twee maanden geleden. Ik ben vandaag 13 of 14 dpo. Ik denk dat ik ergens tussen 11 en 15 februari uitgerekend ben. Ik ben in februari gestopt met de pil en had in maart gelijk een positieve test in handen, dit is helaas geëindigd in een hele vmk. Daarna een cyclus van 44 dagen en deze ronde was het gelukkig weer raak. We zijn ervan bewust dat het ontzettend snel is en zijn echt enorm dankbaar. Wij zullen ook een vroege echo krijgen door de vmk, dat is dan wel weer een voordeel. Ik zal mezelf even toevoegen op het lijstje! Vraagje, hebben jullie nog even doorgetest, of gaan jullie nog door testen? En testen jullie door tot je een 3+ op de cb zien?
♡ Uitgerekende datum ♡ 1 februari; 2 februari; 3 februari; 4 februari; 5 februari; beertje073 - 30 jaar - 1e kindje 6 februari; Heidezicht -37 jaar - 2e kindje Beau28 - 29 jaar - 1e kindje 7 februari; • Onkruidbloem -32 jaar - 2e kindje • Chari130210 - 25jaar - 3e kindje • Mir123 - 35 jaar - 3e kindje 8 februari; • MDvD96 - 25 jaar - 2e kindje • XdropjeX- 34 jaar - 2e kindje 9 februari; • Sophie2019- 33 jaar - 2e kindje • SkyA - 25 jaar - 2e kindje 10 februari; 11 februari; • Kiki202 - 28 jaar - 1e kindje • Sais95 - 26 jaar - 1e kindje 12 februari; •Mommy2020- 33 jaar - 2 e kindje • johanna3 - 27 jaar - 1e kindje 13 februari; 14 februari; 15 februari; ♡ Afspraken♡ Chari130210 - 17 juni - 1e echo Siementje - 18 juni- 2e echo Sophie2019 - 18 juni - 1e echo Onkruidbloem - 28 juni - 1e echo SkyA - 28 juni - 1e echo beertje073 - 28 juni 15:30uur - intake + 1e echo Heidezicht - 30 juni - intake + 1e echo Heidezicht - 12 juli - termijnecho Beau28 - 28 juni eerste echo Kiki202 - 5 juli - 1e echo ♡ Allereerst gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de [/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst niet te verwijderen.[/QUOTE]
Ik zou niet meer testen. Proberen te genieten van het feit dat je zwanger bent. De streepjes en de tekst op cb hoeft niet altijd wat te zeggen, zegt de vk. Gefeliciteerd met je zwangerschap
Welkom! Gefeliciteerd met je zwangerschap, ik kan me voorstellen dat je wat onzeker bent ik ben dat ook echt.. Ik wilde morgen nog 1x testen met de laatste clear blue die ik nog heb, had vorige week 2-3 weken zwanger en zou heel graag de 3+ zien idd, geeft mij net wat meer vertrouwen al zegt het natuurlijk niks
♡ Uitgerekende datum ♡ 1 februari; 2 februari; 3 februari; 4 februari; 5 februari; beertje073 - 30 jaar - 1e kindje 6 februari; Heidezicht -37 jaar - 2e kindje Beau28 - 29 jaar - 1e kindje 7 februari; • Chari130210 - 25jaar - 3e kindje • Mir123 - 35 jaar - 3e kindje 8 februari; • XdropjeX- 34 jaar - 2e kindje 9 februari; • SkyA - 25 jaar - 2e kindje • Onkruidbloem - 32 jaar - 2e kindje 10 februari; 11 februari; • Kiki202 - 28 jaar - 1e kindje • Sais95 - 26 jaar - 1e kindje 12 februari; •Mommy2020- 33 jaar - 2 e kindje • johanna3 - 27 jaar - 1e kindje 13 februari; 14 februari; 15 februari; ♡ Afspraken♡ Chari130210 - 17 juni - 1e echo Siementje - 18 juni - 2e echo Onkruidbloem - 28 juni - 1e echo SkyA - 28 juni - 1e echo Beau28 - 28 juni - eerste echo beertje073 - 28 juni - 15:30uur - intake + 1e echo Heidezicht - 30 juni - intake + 1e echo Kiki202 - 5 juli - 1e echo Heidezicht - 12 juli - termijnecho ♡ Allereerst gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de [/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst niet te verwijderen. Even de dames eruit gehaald bij wie het helaas mis is gegaan
Dankjewel dames! Hebben jullie allemaal al kwaaltjes trouwens? Ik heb veel last van krampjes, steekjes en lage rugpijn. Ben wel benieuwd wat iedereen nu voelt
Ik ben echt heel erg moe. Misselijkheid is gelukkig vandaag iets beter . Verder wat steekjes onderin mijn buik.
bedoel je de bovenste foto van net en de onderste foto van zaterdag? Of de bovenste test op beide foto’s?
Bovenste foto beiden testen heb ik net gedaan( waar dat zwarte bij getekend is) en de onderste foto zijn beiden testen van zaterdag avond.