Hier klein minpuntje.. Komen ze de babykamer bezorgen, isber iets verkeerd gegaan.. Hebben ze verkeerd gekeken en word hij dus niet gemonteerd vandaag. Helaas paar daagjes wachten nog
Dat is balen. De spullen dus wel bezorgd, maar ze zouden het ook monteren en daar is nu geen tijd voor? (Even check of ik je nu goed begrijp) building suspense moet je maar denken
Ja klopt maar toch een gelukje! Ze belden dat er iemand had afgebeld en ze zijn nu alsnog alles aan het monteren! Super service
mazzel. Net voor het weekend! Als alles staat kun je ook beter zien hoe je verder wil stylen enzo en wat je nog nodig hebt. Hier is vandaag de verf op de muur. Wordt zo mooi! Morgen alles weer op zijn plek en dan ledikant in elkaar en wat dingen weer ophangen enzo
Ja ben zo benieuwd als alles in elkaar en op zijn plek staat! Leuk is dat he als alles een beetje vorm gaat krijgen!
Uiteindelijk nog een gelukje dus @XdropjeX Heerlijk he, al die dingetjes op orde maken. Mijn schoonmoeder kwam gisteren de (ingekorte) gordijnen brengen. Dat maakt het ook meteen zo veel meer af. In principe is het bij ons nu nog de zooi van mn man uit de kamer weg, 2 lampjes ophangen en wat losse spulletjes nog in de laatjes van de commodekast opruimen en dan is het klaar.
Ik zag dat "ons" pretechobureau een leuke korting had voor de week vaan 15 tm 19 november, dus 18 november heb ik een 3D/4D echo geboekt! Ik ben echt benieuwd! Verder vandaag ook gesprek gehad met de lactatiekundige en we gaan voor combinatievoeding. Starten met volledig borstvoeding en dan na een paar weken langzaamaan (delen van) voedingen gaan vervangen voor kunstvoeding. Ze gaf aan dat dat tegenwoordig vaak gedaan wordt en prima verloopt.
Uitgerekende datum ♡ 2 februari; ♡ Mir123- 35 jaar - 3e kindje 3 februari; ♡ Waterman123-1e kindje 4 februari; ♡ Heidezicht -38 jaar - 2e kindje 6 februari; ♡ Beau28 - 29 jaar - 1e kindje ♡ Sameniszoveelleuker - 28 jaar - 3e kindje ♡ beertje073 - 30 jaar - 1e kindje 8 februari; ♡ Do1981 - 39 jaar - 2e kindje ♡ Chari130210 - 25 jaar - 3e kindje ♡ Jale - 37 jaar - 4e kindje ♡ Onkruidbloem - 32 jaar - 2e kindje 11 februari; ♡ XdropjeX - 34 jaar - 2e kindje 12 februari; ♡ Mommy2020- 33 jaar - 2 e kindje ♡ johanna3 - 27 jaar - 1e kindje ♡ Sais95 - 26 jaar - 1e kindje 13 februari; ♡ SkyA - 25 jaar - 2e kindje 15 februari; ♡ MLIS - 29 jaar - 3e kindje ♡ Kiki202 - 28 jaar - 1e kindje 16 februari; ♡ Waldorfmama - 37 jaar - 3e kindje ♡ MEISJE | ♡ JONGEN | ♡ VERRASSING ♡ Afspraken♡ Waldorfmama - 25 oktober - 3D/4D echo beertje073 - 26 oktober - controle vk Heidezicht - 27 oktober - controle Waldorfmama - 27 oktober - Ziekenhuis intake Waldorfmama - 2 november - controle XdropjeX - 5 november - 3d/4d echo XdropjeX - 9 november - intake kraamzorg Beau28 - 9 november - controle vk Do1981 - 10 November - 1e groei echo XdropjeX - 10 november - controle Heidezicht - 15 november - controle en groeiecho beertje073 - 23 november - controle vk ♡ Allereerst gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de [/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst.
Hier vandaag de 3D echo gehad, hij was heel erg beweeglijk en wilde niet goed liggen, hij lag met zijn gezicht richting mijn rug Uiteindelijk is het gelukt, ik vind het heel bijzonder om echt een gezichtje te zien nu al verliefd op onze kleine frummel❤
@Heidezicht wat goed dat je toch een 3D echo laat maken. Ik heb ook de placenta aan de voorwand en heb net een 3D echo gehad! Ik zal een plaatje bijvoegen, maar ik heb meerdere! Hier waren haar tenen ook rechts in beeld
Mijn man heeft trouwens ook de dktp prik gehaald. Nog als extra bescherming. Had daarover gelezen en op zich is het ook wel logisch. En sowieso zit daar ook de Tetanus in die niet verkeerd is om eens in de 10 jaar te nemen. Wie weet voor jullie partners nog een idee? Ging hier via ggd reizigers vaccinatie en leuk al die 3D echo’s! ❤️
Hier zit de griepprik er ook in. Nu wel weer even uitgeprikt hoop ik haha... Wat een leuke foto's @beertje073 en @Waldorfmama!
Vandaag voelt voor mij als een omslagpunt. Opeens einde dag veel last van bekken en stijfheid. Voelde in de loop van de dag al wel stijfheid bij het opstaan, einde dag ook echt pijnlijk en strompelen. Morgen toch echt maar de huisarts bellen voor doorverwijzing naar goede bekken fysio in de buurt. Komt toch wel beetje als verassing dat dit opeens zo op komt zetten.
Oh wat balen! Hier is het steeds met vlagen meer/minder last. Lijkt wat af te hangen van hormonen, want meestal als ik last krijg van mn bekken en rug doen ook mn borsten echt zeer.
Goed dat je er meteen werk van maakt, want het is zo belemmerend. Ik heb sinds enkele dagen opeens pijnscheuten in mijn schaambeen. Dat heeft natuurlijk met de verweking van "het benedengebied" te maken, maar is ook zeer hinderlijk. Ik liep in de stad en moest soms gewoon even blijven staan alsof ik nodig moest plassen omdat de pijn gewoon te heftig was. 24 weken vandaag trouwens! Ik ben de laatste hier die deze mijlpaal bereikt, dus nu zitten we allemaal aan 'de gunstige kant', maar beter wachten we nog een X aantal weken met de eerste bevallingen Ik ben druk geweest en heb de kamer behangen en de kast van de kleine min of meer af. Alleen nog een tiental hangertjes zien te scoren en alles wassen wat erin zit. Ik ben best wel trots op mezelf, want ik heb het nog nooit zo 'vroeg' klaar gehad
oh wat vervelend ook van die pijnscheuten. Hopelijk blijft het daarbij. vandaag ook babykleertjes verder uitgezocht. Babykamer is nu zo goed als af. Nog een lampje bestellen. Kleed vandaag geleverd en straks uitpakken en neerleggen. moet alleen nog wat rompertjes maat 50. En alles wassen. heb wat sokjes van de Kruidvat besteld. Daar was ik vorige babytijd zo tevreden over. Had ik gekregen en waren enige die bleven zitten. Vandaag wat besteld en wat leuke hydrofiele doeken en verschoon kussen hoes. Misschien nog een tip voor een van jullie als je ook nog van dat soort dingen nodig hebt? Enige echt grote dingen (behalve wassen) die ik nodig heb/moet regelen zijn geboorte kaartje, wat bed dingen (deken, slaapzak) en misschien nog wel het grootste: de naam. oh en ik wil nog een wollen overall maat 56. Lekker voor buiten wandelen en ik denk ook een draagzak en extra trip trap met zo’n newborn set, maar die laatste 2 hebben geen haast. Enige dat echt nog moet gebeuren is wassen. zijn jullie allemaal al uit de naam?
Nee. Mijn man heeft wel een duidelijk idee wat 'de naam' is wat hem betreft, maar het is niet mijn #1 keuze. Aanvankelijk was ik het er wel mee eens, maar als ik het uitspreek dan vind ik het niet mooi klinken door mijn uitspraak. De andere naam, die mijn voorkeur heeft, krijg ik wel normaal uit mijn mond. Het gaat nog wel een dingetje worden denk ik. Manlief wil eventueel wel meegaan in mijn naam, maar niet van harte. Terwijl ik graag wil dat we er allebei helemaal weg van zijn. Wij moeten ook nog wel wat (overslag)rompertjes, een kleine slaapzak of misschien wel twee i.v.m. eventueel spuitluiers, een extra lakentje voor het bedje, een jasje.. Ik heb al een mooie op het oog, maar ik wacht op de sale Hydrofieldoeken maat 120x120 heb ik echt belachelijk veel Ik heb zelfs al een rugzakje voor de opvang gekocht (al moet ik er eigenlijk niet aan denken om haar weg te brengen te zijner tijd). Gelukkig is de gastouder echt heel lief en weet ik dat ze daar in goede handen zal zijn. Eigenlijk moet ik nog verder met de mobile die ik aan het maken was, want als ze er is heb ik waarschijnlijk geen tijd meer daarvoor. Ik had vanmiddag zo iets raars. Allemaal kleine knakjes of tikjes uit mijn buik. Alsof ze haar vingers aan het knakken was of iets.. Dat deed ze vast niet, maar wat dat geluid dan was?
@Waldorfmama, balen van de steken. Wel heel herkenbaar! @Do1981, grote dingen zijn hier allemaal wel klaar. Geboortekaartje ook zo goed als. Naam zijn we denk ik wel uit. Mn man is nog niet 100% overtuigd maar komt ook niet met iets anders, dus tja.... Vandaag ook controle gehad en beetje op mn kop gehad. Moet meer om mezelf denken en rust nemen. Baby doet t wel heel goed, hartje klopt mooi en hij is beweeglijk zat, dus hij heeft nergens last van, maar mijn lijf dus wel. Had gisteren een leuke meid langs voor bijrijden, maar door haar vorige bijrijdpaard is ze angstig geworden langs de weg en aangezien wij geen bak op stal hebben moet je 10 minuten langs de weg stappen naar de rijvereniging. Heb nu besloten maar voor de tijdelijke oplossing te gaan (meisje wiens huidige bijrijdpaard geblesseerd is) zodat ik iig rust krijg en dan zie ik na de bevalling wel weer verder.
@Waldorfmama misschien de hik? Jij en @Heidezicht zijn in ieder geval al veel verder qua naam. Wij hebben beide nog niet echt een voorkeur. Wel een lijstje overigens, maar vind het echt nog lastig. waar was het aan te merken/zien @Heidezicht dat je rustiger aan moet doen? man is vanavond niet thuis hier. Kleine ligt op bed. Heb wat groente met hem meegegeten en zit nu op een pizza te wachten, haha. Zo’n zin in