Ahh dat is niet fijn dat je je grieperig voelt, hopelijk voel je je snel beter! Lekker zeg even me time lig je straks met netjes gekapte haren in je kraambed hihi Met hoeveel weken zijn je andere kinderen geboren? Ik zou volgende week naar de gynaecoloog moeten, in de verwijzing stond binnen 7 dagen heb nog niks gehoord dus nog even afwachten. Lief dat je voor me duikt ik hoop ook zo erg dat hij is ingaat dalen, nu al eigenwijs hihi
Duimen @Beau28 dat ie gewoon lekker alsnog gaat indalen Laatste loodjes he @cinderellaa... Hier alweer ruim een week verder. Navelstrengstompje is er vandaag af gevallen en we voeden sinds gisteren op verzoek, waar hij het heel goed op lijkt te doen. Gisteren hielprik en gehoortest gehad. Op de hielprik gaf ie geen kik, de gehoortest was goed. Verder is het gewoon een heerlijk tevreden ventje, huilt zelden, houdt van knuffelen...
@Beau28 goed dat ze het controleren! hier paar dagen wat voorwerk gehad, nu alles weer rustig. Wel slecht slapen vaak. Ben echt kapot vandaag. Pfff
@cinderellaa wat vervelend dat je je eigen niet lekker voelt Wel fijn dat je al 1 cm hebt, dat is er straks weer 1 minder @Beau28 wat rot dat de baby nog niet ingedaald is zeg, snap dat je daar van baalt. Hopelijk is er niks aan de hand! Ik snap het gevoel wel van niet kunnen wachten tot je je baby in je armen hebt, deze weken gaan ook echt super langzaam voorbij voor mijn gevoel. @Do1981 shit zeg dat je zo slecht slaapt nog steeds hopelijk zet het voorwerk door en heb je snel de baby in je armen. Hier is de baby wel al ver ingedaald hij moet alleen nog een heel klein stukje (hij ligt nog niet vast). Ik vind het toch echt super spannend dat je niet precies weet wanneer de bevalling gaat beginnen, heel gek idee dat het zomaar kan zijn dat ik volgende week bevallen kan zijn Maar goed we moeten maar geduldig afwachten totdat de baby er klaar voor is
hai dames weer wat dagen verder inmiddels , vandaag gestript voor de eerste keer deze zwangerschap. Gelukkig zijn de andere drie kids vandaag de hele dag niet thuis dus kan ik vooral rustig aan doen en netflixen! hoe is het bij jullie?
Wat spannend! Merk je al wat van dat je gestript bent? Met mij gaat het wel oké, dinsdag bij de gynaecoloog geweest en hebben ze geconsanteerd dat mijn placenta nog steeds niet echt goed ligt niet voor de uitgang maar wel in het bekken, ook verwachten ze dat dit kindje wat groter is dus dat in combinatie met die placenta maakt dat het last is voor de baby om in te dalen was overigens wel meer ingedaald al maar nog niet genoeg. Voor nu afgesproken af te wachten of er natuurlijk iets opgang komt en amders word ik zoiezo bij 40 weken ingeleid en gaan ze kijken of het gaat lukken met die placenta daar anders word het alsnog een keizersnede. Wel een flinke tegenvaller zo
Uitgerekende datum ♡ 2 februari; ♡ Mir123- 35 jaar - 3e kindje 3 februari; ♡ Waterman123-1e kindje 4 februari; ♡ Heidezicht -38 jaar - 2e kindje 6 februari; ♡ Beau28 - 29 jaar - 1e kindje ♡ Sameniszoveelleuker - 28 jaar - 3e kindje ♡ beertje073 - 30 jaar - 1e kindje 8 februari; ♡ Do1981 - 39 jaar - 2e kindje ♡ Chari130210 - 25 jaar - 3e kindje ♡ Jale - 37 jaar - 4e kindje ♡ Onkruidbloem - 32 jaar - 2e kindje 11 februari; ♡ XdropjeX - 34 jaar - 2e kindje 12 februari; ♡ Mommy2020- 33 jaar - 2 e kindje ♡ johanna3 - 27 jaar - 1e kindje ♡ Sais95 - 26 jaar - 1e kindje 13 februari; ♡ SkyA - 25 jaar - 2e kindje 15 februari; ♡ MLIS - 29 jaar - 3e kindje ♡ Kiki202 - 28 jaar - 1e kindje 16 februari; ♡ Waldorfmama - 37 jaar - 3e kindje ♡ MEISJE | ♡ JONGEN | ♡ VERRASSING ♡ Afspraken♡ Beau28 - 30 november - controle vk XdropjeX - 7 december - groeiecho + controle Beau28 - 9 december- echo placenta ♡ Allereerst gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de [/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst.
Even de lijst weer naar voren gehaald. @Beau28 inmiddels zijn er naast heidezicht nog 3 dames bevallen, maar ik weet niet of die hier nog actief mee lezen. Wel heel spannend ook voor jou, over een week ga je gewoon ingeleid worden (als ik het goed begrepen heb), dus dat wordt zowieso snel babyknuffelen
Helaas hier nog alles rustig! Donderdag de uitgerekende datum…benieuwd wanneer hij/zij er klaar voor is…
Ohh toch al wel 3! Ja klopt wel een spannend vooruitzicht. En hoe gaat het met jou? Nog geen tekenen van een naderende bevalling?
Lijkt me ook heel spannend, maar als het vanzelf op gang komt bij jou, kan dat geen kwaad dan i.v.m de ligging van je placenta, het zou gewoon kunnen? Voor zover ik weet heb ik geen tekenen van een naderende bevalling nee, hij ligt al wel ingedaald en vast. Ik denk dat die van mij blijft zitten tot dik 41 weken al hoop ik van niet, ik heb echt erge pijn in mijn bekken/rug en handen, en ben ook super vermoeid, ik kom niet bijgeslapendus ik hoop dat hij het snel beu is in mijn buik
Ja erg spannend! Ja ik voel mezelf wel oké al gaat alles nu wel pijn doen en in verdrukking zitten. En ik vind het heel spannend als ik nadenk over de bevalling. Hoop zo dat het goed gaat! Pff al die onzekerheid doet toch wat met je…
Bij mij start dinsdag de inleiding met een ballon bij 39 weken. bmm was wel verweekt, maar zat verder nog dicht. Dus strippen kon niet. Even afwachten hoe het verloopt dan verder. Verwacht dinsdag niet echt actie verder. Zal wel woensdag weer melden worden en dan vliezen breken (als dat hopelijk dan kan). veel harde buiken wel en na stil zitten of liggen en problemen om weer op gang te komen (qua bekken pijn). Vooral na het slapen. nog paar daagjes maar nu. Morgen en maandag laatste dingen echt klaar zetten.
heel herkenbaar. Is dit jouw eerste? Edit: staat natuurlijk in het overzicht zie ik nu. Haha. voor mij 2e, weet dus wel enigszins wat ik kan verwachten, maar zie er ook wel beetje tegenop eigenlijk zeker niet gek dat je dat bij 1e helemaal hebt. tov eerste keer wil ik het nu veel meer over me heen laten komen. Vorige keer werd ik er erg door overvallen. Nu wil ik het meer laten gebeuren
Ja ik ben ook bang dat ik er door word overvallen! Probeer mezelf voor te houden goed naar mijn lichaam te luisteren en echt mezelf af te sluiten als ik de weeën op moet vangen. Ik hoop gewoon dat ik niet zo’n lage pijngrens heb…nog eigenlijk nooit ergens voor in het ziekenhuis gelegen dus geen idee! We zijn de dagen aan het aftellen en ik probeer maar veel te rusten en te ontspannen nu het nog kan
@Do1981 voor jou is het einde ook inzicht, lijkt me ergens ook wel fijn. Woensdag is wel een hele mooie datum om te bevallen 2-2-2022 Hopelijk gaat alles voorspoedig maar over een week heb je in ieder geval jullie dochtertje in je armen❤
Ze weten het niet goed, er is zoiezo meer kans op bloedingen vandaar ook in het zh bevallen en zodat ze me in de gaten kunnen houden en optijd kunnen ingrijpen mocht het toch niet lukken. Een proefbaring heeft de gynaecoloog het steeds over houdt niet zo van die term eerlijk gezegd ik ben er best van geschrokken. Haha hij heeft het nog veelste goed bij jou hihi. Nja het kan natuurlijk ook zo ineens, je hoort ook genoeg verhalen over bevallingen zonder voortekenen. Ik hoop voor je dat hij snel komt, vervelend dat je last hebt van je rug en bekken
Wow spannend zeg dat je gewoon al echt een datum hebt. Hopelijk verloopt het allemaal voorspoedig voor je en heb je snel de kleine meid in je armen❤ laat je het dan nog even weten? Heel veel succes, jij kunt dit!