Ik heb 31 mei mijn 2 de gehad niks aan symptomen of klachten gehad ( eerst ook al niet). Ik heb ook lang zitten twijfelen maar heb ook gezien wat Corona kan doen met hele gezonde mensen dus toch maar wel genomen.
Wij willen het ook zeker weten wat het geslacht is. Dan kan je toch gerichter kopen en ik kan gewoon slecht tegen verrassingen hahaha.
Ik ga de vaccinatie niet nemen. Heb dit besproken met de gynaecoloog en die gaf het advies om het toch niet te doen (zeker niet in 1e trimester), omdat uit recent onderzoek blijkt dat er een iets grotere kans is op mk bij vaccinatie.
Ik heb ook nog maar 1 digitale, maar wacht ik nog even mee. Ben vandaag 4+5, dus denk k nog beetje vroeg voor 3+. Had vandaag gelukkig wel knaltest op een normale, was donkerder dan de controlestreep dus dat geeft mij goede hoop!
Je wilt er natuurlijk zeker van zijn dat de 3+ verschijnt, dus dan zou ik ook nog even wachten. Ik heb er ook geen verstand van, wanneer je zeker die 3+ zult krijgen Knaltesten zijn altijd fijn om te zien, geeft toch een beetje meer rust, in deze toch al spannende tijd
Ik wil het eigenlijk morgen nog een keertje doen, de digitale. Met 4+3 had ik 2-3 erop. Het is dan precies een week later, 5+3. Zou dat goed genoeg zijn..?
Haha ja ik ga ook voor de 3+, dus ik wacht nog even rustig af! Jij kunt nu lekker gaan genieten! Met de HCG zit het bij jou wel goed!!
Het lijkt me dat het wel goed genoeg is, je scheelt op dit moment 2 dagen met mij, dus zou je ook 3+ moeten hebben. Maar ik heb er geen verstand van haha Bij mij duurde het wel echt de volle 3 minuten voordat de 3+ verscheen, maar dat kan aan mij liggen. Ik hoop voor je dat je de 3+ krijgt, en willen we natuurlijk allemaal de foto zien
Nou ik ben benieuwd, als je de 3+ hebt zowieso even een foto plaatsen Ondanks dat ik nu de 3+ heb, blijf ik onzeker Het duurde echt 3 minuten voordat de 3+ verscheen, maar goed hij staat er in ieder geval wel. Ik moet er nu ook gewoon van gaan genieten, anders maak ik mezelf helemaal gek
Dan ga ik zeker een foto plaatsen!! Of de 3+ na 3 minuten of na 1 minuut komt maakt volgens mij niks uit! Het staat erop!! Nergens om onzeker over te zijn! Denk alleen dat ik ook onzeker blijf tot na de echo. Ik kan mezelf ook echt gek maken.
Wij vertellen het voorlopig nog niet omdat ik al genoeg ervaringen heb met miskramen en als ik het dan nu vertel krijg ik een gereserveerde reactie en dat vind ik even niet leuk. Wacht dus sowieso de eerste echo af en dan pas vertel ik het de ouders en schoonouders en de rest pas na de termijnecho.
Ik heb 2 maanden geleden Corona gehad. Kijken sowieso kritisch tegen vaccinaties aan dus ook nu laat ik me niet vaccineren.
Verschrikkelijk is deze tijd tot de eerste echo ja, het duurt nog zoooooo lang, en je googled je eigen suf of alles wat je wel of niet voelt wel normaal is Maar goed we moeten maar geduldig afwachten Waarschijnlijk zijn we daarna weer onzeker tot de 12 weken echo, 20 weken echo en zo door tot de baby's geboren zijn