Heb een afspraak binnen gekregen. 2 juli. Alleen bij een verloskundige in opleiding..is dat tegenwoordig normaal als je onder controle bij de gynaecoloog staat? Ga morgen wel eventjes bellen denk ik
♡ Uitgerekende datum ♡ 1 februari; 2 februari; 3 februari; • Waterman123-1e kindje 4 februari; 5 februari; • beertje073 - 30 jaar - 1e kindje 6 februari; • Heidezicht -37 jaar - 2e kindje • Beau28 - 29 jaar - 1e kindje 7 februari; • Mir123 - 35 jaar - 3e kindje 8 februari; • XdropjeX- 34 jaar - 2e kindje 9 februari; • SkyA - 25 jaar - 2e kindje • Onkruidbloem - 32 jaar - 2e kindje • Chari130210 - 25jaar - 3e kindje 10 februari; 11 februari; • Kiki202 - 28 jaar - 1e kindje • Sais95 - 26 jaar - 1e kindje • Sameniszoveelleuker - 28 jaar - 3e kindje 12 februari; •Mommy2020- 33 jaar - 2 e kindje • johanna3 - 27 jaar - 1e kindje 13 februari; • MLIS - 29 jaar - 3e kindje 14 februari; • Waldorfmama - 37 jaar - 3e kindje 15 februari; ♡ Afspraken♡ Chari130210 - 17 juni - 1e echo Siementje - 18 juni - 2e echo Waterman123- 21 juni - 1e echo Johanna3 - 24 juni - 1e echo Onkruidbloem - 28 juni - 1e echo SkyA - 28 juni - 1e echo Beau28 - 28 juni - eerste echo beertje073 - 28 juni - 15:30uur - intake + 1e echo Mommy2020 - 28 juni eerste echo Sameniszoveelleuker - 28 juni echo + intake Mir123 - 29 juni - eerste echo (8.2) Heidezicht - 30 juni - intake + 1e echo Sais85 - 1 juli - 1e echo + intake MLIS - 2 juli - 1e echo XdropjeX - 2 juli - 1e echo Kiki202 - 5 juli - 1e echo Mir 123 - 5 juli - intake verloskundige MLIS - 5 juli - eerste afspraak vk Heidezicht - 12 juli - termijnecho Waldorfmama - 14 juli - echo ♡ Allereerst gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de [/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst niet te verwijderen.
Ja heel snel! Ik hoef maar een klein stukje te lopen en ben al buiten adem. Ik denk dat ik het ook bijna niet meer voor mij kan houden dat ik zwanger ben. Mijn buik is echt ontploft, ik lijk wel 7 maanden zwanger. Kan mijn eigen broeken ook echt niet meer aan, daar krijg ik mijn knopen niet meer van dicht. En in ieder shirtje of jurkje zie je een dikke darmenbuik..
Hmm dat herken ik niet. Je kunt inderdaad bellen en zeggen dat je toch gewoon een afspraak wil bij een gynaecoloog.
Ik heb even op de site van het ziekenhuis gekeken. En de afspraken worden ook gedaan door een PA verloskundige (namens de gynaecoloog) en dat is dus deze eerste afspraak. Ik laat het gewoon zo en ik heb het er tijdens die afspraak wel over.
Hmmm apart is het wel! Moet wel zeggen dat ik verder geen negatieve ervaringen heb met artsen in opleiding, jij wel? Het klinkt alleen niet zo fijn misschien.
Ik ga het nog zo lang mogelijk proberen te rekken, maar met de smoes van extra Corona kilo’s kom ik helaas ook niet meer mee weg ben ik bang
Oh dat snel buiten adem zijn herken ik wel ja..ben ook veel sneller duizelig dan normaal. Echt irritant! @johanna3, ik heb zo'n knoopverlenger en dan een wat langer en wijder shirt, dan zie je nog niks en kan je je normale broeken nog eventjes aan. Ik denk dat dat bij mij ook al wel ten einde loopt hoor. Dan gewoon zwangerschapsbroeken met langere/wijdere shirts. De skinnyjeans van H&M vallen (als je shirt lang genoeg is dat ie over de band valt) niet op als zwangerschapsbroeken.
Bedankt voor de tip! Ga eens kijken voor zo’n knoop verlengen. Heb nu wel al 1 zwangerschapsbroek gekocht en moet zeggen met een wat langer en wijd shirt is het te doen. Al heb ik het idee dat iedereen nog steeds mijn darmenbuik ziet.
Jeetje wat snel dat jullie je broeken al niet meer passen dan.. Hier is echt nog niks te zien. Borsten zijn wel al flink voller haha
Nou hier nu ook zeg. Mn darmen zijn ook helemaal van slag. Steeds dunne ontlasting (sorry niet echt smakelijk, maar dat is zwanger zijn ook niet echt ) Ik snap het wel, onze darmen gaan anders functioneren. Ze gaan meer voedingsstoffen proberen te halen uit het voedsel dat we nu eten. Dus we hoeven in feite niet extra te eten deze maanden. Dat zeg ik terwijl ik vorige zwangerschap een half paard per dag extra heb gegeten Niet echt trouwens, maar ik bleef eten dus qua hoeveelheid wel.
Dat herken ik ook dat mijn darmen helemaal van slag zijn. Ik kan heel goed naar het toilet voor nummer 2 merk ik, alles loopt goed door en dat terwijl ik normaal gesproken altijd obstipatie had. Moet zeggen dat ik tot nu toe ook wel wat meer eet dan normaal gesproken.