Ja, ze zijn echt top! Ook met Mason toen, alles wat ik maar kon bedenken dat ik wilde werd geregeld. Ze zijn toen speciaal nog naar mijn huis gekomen om een geluidsopname van zijn hartje te maken en belden elke paar dagen om te informeren hoe het met ons ging.
Meiden, ik heb nog zoiets stoms. Mijn reukvermogen is enorm sterk nu. Ik vind ineens de woonkamer stinken + de keuken. En het halletje ook. Ik kan er de vinger niet op leggen wat ik precies ruik, maar het is zo vervelend. Wat al helemaal drama is, is iets weggooien in de prullenbak. Ik kan die geur al helemaal niet aan. Iemand tips om het super lekker te laten ruiken binnen?
Soms helpen die geurdiffusers. Bij overigens juist niet, ik word daar juist beroerd van, ook zonder zwangerschap vind ik ze al niet lekker. Wij hadden zojuist een kloppend hartje! Zo blij mee en zo gerust gesteld dat deze ellende iig niet voor een leeg vruchtzakje ofzo is... Woensdag de officiele vitaliteitsecho en intake. Dan doen ze ook de doorverwijzing naar het AMCvoor de prenatale diagnostiek. Fijn als dat ook allemaal in gang gezet wordt.
Wat fijn een kloppend hartje! Nu lekker proberen te genieten. Woensdag weer lekker spieken naar jullie kleine! Fijn dat ze jullie serieus nemen bij de vk!!
Ja, eerlijk is eerlijk, als je zulke narigheid hebt meegemaakt wordt er echt extra goed voor je gezorgd. En dat is fijn, maar ook wel nodig als ik eerlijk ben. Zonder alle hulp en steun zou ik het echt niet trekken allemaal.
Ja dat kan ik me voorstellen dat je het anders echt niet zou trekken. Heel fijn dat er zo goed voor je gezorgd wordt!
Misschien de lampe berger er maar eens bij pakken. Al ben ik ook bang dat dat net weer té is. Ahh super fijn een kloppend hartje ! Fijn gevoel dat je je niet voor niks zo ellendig voelt. "Pregnancy is the happiest reason for feeling like crap."
Vervelend hoor. Ik heb ook de lampe berger en ik heb de cotton geur, die is erg bescheiden, misschien is dat wat voor je.
Zo wat leuk om te horen dat er al zoveel mensen een kloppend hartje hebben gezien/gehoord! Echt super fijn gewoon!
Pff ik merk dat ik super duizelig ben. Werd net even zwart voor mijn ogen toen ik op stond vanuit de stoel. Hebben jullie ook last van duizeligheid? En hebben jullie tips wat ik kan doen, zodat ik minder duizelig ben?
Klinkt alsof je bloeddruk wat aan de lage kant is. Heeft de verloskundige dit niet gemeten? Dan zou zout eten wat moeten helpen. Lekker aan de dropjes.
Hmm nu je het zegt… zou kunnen inderdaad! De gyn heeft gisteren mijn bloeddruk niet opgemeten, maar heb er zelf helaas ook niet aan gedacht om dat te laten doen
Zorg ook dat je rustig aan opstaat. En wees extra voorzichtig na een warme douche/warm bad. Ik heb er regelmatig last van (ook als ik niet zwanger ben) en weet inmiddels wel waar ik op moet letten zodat ik het aan voel komen.
Ik denk dat ik echt als laatste aan de beurt ben met een 1e echo, 1 juli pas! En wij gaan ook geen vroege pretecho doen. Ik word jaloers door alle echo berichten, ik wil ook
Ik heb geen idee, ben gelukkig heel verkouden dus nergens meer last van.. maar serieus, dat is de vermoeiende optie. Ik zou zelf de prullenbak even mijden, in de schuur zetten ofzo. En dan een fijne bos bloemen neerzetten, gewoon snuffelen bij de bloemist wat je kunt hebben. Ik zou niets kunstmatigs ophangen of doen, dat is al snel te sterk of irriterend qua geur.