Uitgerekend 1 - 15 februari 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MDvD96, 31 mei 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sameniszoveelleuker

sameniszoveelleuker Actief lid

13 jan 2021
    134
    96
    28
    Vrouw
    Wellicht kan je een voorkeur voor dezelfde vrouw doorgeven:D!

2. Heidezicht

Heidezicht Fanatiek lid

20 jul 2020
    1.206
    1.156
    113
    Vrouw
    Dat willen we idd ook. Ze hadden toen al gezegd dat ze hun best daarvoor gingen doen als ik weer zwanger was.

3. Waldorfmama

Waldorfmama Actief lid

9 aug 2020
    238
    161
    43
    Vrouw
    Haha hij vindt van wel gelukkig, dat is het belangrijkste natuurlijk. Maar ja, inderdaad een vreemde in huis krijgen is al een dingetje en als ze zich dan zo op gaat stellen.

4. sameniszoveelleuker

13 jan 2021
    134
    96
    28
    Vrouw
    Bij onze verloskundige krijg je trouwens standaard bij elke controle ook een echo. Echt enorm luxe:p!

Kiki202 en Waldorfmama vinden dit leuk.
  5. Waldorfmama

Waldorfmama Actief lid

9 aug 2020
    238
    161
    43
    Vrouw
    Wow dat is wel fijn!

6. sameniszoveelleuker

13 jan 2021
    134
    96
    28
    Vrouw
  7. Sais95

Sais95 Actief lid

14 mrt 2021
    491
    358
    63
    Vrouw
    Jaaa dames succes morgen, ik ga duimen voor veel mooie echo's! :D

Beau28, beertje073 en sameniszoveelleuker vinden dit leuk.
  8. MLIS

MLIS Actief lid

11 nov 2013
    193
    120
    43
    Dit klinkt zo hetzelfde als bij ons haha! Ons kantoortje gaat er aan en mn dochtet slaapt al op zolder dus dat wordt een gepuzzel. Wij willen een bureau/plank in onze slaapkamer maken en dat word dan ons bureau. Heel veel zitten we daar niet aan hoor moet ik zeggen. Mn man werkt wel thuis maar dat moet ook weer gaan veranderen als het goed is. Oude Kamertje van mn dochter (nu kantoor) zijn we langzaam aan het leegruimen zo komt er wat ruimte en kun je denken in mogelijkheden.

9. MLIS

MLIS Actief lid

11 nov 2013
    193
    120
    43
    Wat vervelend dat je zo’n rot kraamperiode hebt gehad bij je eerste. Jeetje dit herken ik zo niet! Zat dan wel bij een groot bureau, klinkt alsof die van jou klein was? Of in ieder geval de zaakjes niet op orde. En dan nog van die rot opmerkingen! Gelukkig weet je bij een volgend kindje wel hoe het moet en dat je zonder kunt. Toch kijk ik er weer erg naar uit om in de watten gelegd te worden en met mijn vragen bij haar terecht te kunnen.

Waldorfmama vindt dit leuk.
  10. MLIS

MLIS Actief lid

11 nov 2013
    193
    120
    43
    Heel veel succes morgen voor degene die mogen!! Ik kom morgen regelmatig ff buurten of er berichten en foto’s zijn :p

Beau28 vindt dit leuk.
  11. beertje073

beertje073 Actief lid

3 jan 2021
    398
    302
    63
    Vrouw
    #831 beertje073, 27 jun 2021
    Laatst bewerkt: 27 jun 2021
    Mir123 vindt dit leuk.
  12. Waldorfmama

Waldorfmama Actief lid

9 aug 2020
    238
    161
    43
    Vrouw
    Wij hebben 4 slaapkamers, waarvan de kleinste dient als rommelkamer omdat we nog veel aan het klussen zijn. De nu jongste slaapt op onze kamer, niet zelden in ons bed, maar soms (overdag bijvoorbeeld) ook in zijn ledikantje dat in onze kamer staat. Voor ons ukje hebben we een cosleeper. Die heb ik eerlijk gezegd nog niet weggehaald van de tijd dat ons jongste erin lag. Misschien moet ik dat wel even symbolisch doen, zodat ik het straks echt bewust weer voor de kleine ga neerzetten.
    Dus het zal wel even een 4 persoonskamer zijn gok ik zo, dus geen eigen kamertje voor de komende tijd.

13. Waldorfmama

Waldorfmama Actief lid

9 aug 2020
    238
    161
    43
    Vrouw
    In welke zin word je in de watten gelegd? Hier zat ze alleen op mijn bed met een boekje en nam urenlang alles door wat er in stond. Over de kleur van babypoep, de voordelen van borstvoeding tov flesvoeding, etc etc. Het erge is dat ik enorm veel lees en alles uit het boekje al ergens gelezen had, maar 'het was haar taak om mij voor te lichten' :confused:

Ook was er het temperaturen, checken van mijn onderkantje en het elke twee uur moeten aanleggen van mijn baby of hij nu wilde of niet. Ik herinner niks waarvan ik zeg 'nou ik lag me daar een potje te genieten' :roflmao: Mijn man kreeg alle huishoudelijke taken gedelegeerd, ik wist dat ze weinig doen qua huishoudelijke taken, maar ik stond zelf op dag 4 de woonkamer te dweilen van ellende.
    Ik ben echt superbenieuwd wat andere kraamverzorgenden doen?

14. sameniszoveelleuker

13 jan 2021
    134
    96
    28
    Vrouw
    #834 sameniszoveelleuker, 28 jun 2021
    Laatst bewerkt: 28 jun 2021
    Hier kwam ze smorgens aan en haalde de baby bij ons uit de co sleeper om mee naar beneden te nemen, zodat wij een extra uurtje konden slapen. Oudste zoon was zelfstandig beneden en kreeg een ontbijtje van haar. Na een uurtje slapen kwam ze zowel voor mijn man als mij een ontbijtje op bed brengen, heerlijk! Ze deed elke dag wasjes, stofzuigen en als we wilden ook koken voordat ze wegging. Ovenschotel ofzo, die we dan later konden afbakken. Ze luisterde echt naar wat wij wilden. Ideaal!

Edit: het was zomervakantie voor de oudste, dus we konden allemaal zo relaxt de ochtend beginnen.

15. Siementje

Siementje Actief lid

12 apr 2021
    435
    489
    63
    Vrouw
    Nou totaal moet zoals het hoort. Maar je moet het natuurlijk ook een kans geven. En ja het is haar taak te zorgen dat het goed gaat met jou en je baby. Maart ook daar draait het weer om communiceren.
    Bedoel het niet vervelend hoor, het klinkt alleen zo negatief.

Succes voor alle dames met een echo. ik moet nog een dagje wachten.

16. Siementje

Siementje Actief lid

12 apr 2021
    435
    489
    63
    Vrouw
    Moet is niet

17. Heidezicht

Heidezicht Fanatiek lid

20 jul 2020
    1.206
    1.156
    113
    Vrouw
    Ik denk dat je echt gewoon net pech gehad hebt met wie je trof @Waldorfmama, dit is zo totaal niet hoe ik het ervaren heb (al was onze situatie anders natuurlijk), maar ook niet hoe ik de kraamverzorgsters in mijn kennissenkring ken en aan het werk gezien heb bij kraamvisites enzo. Ook fijn dat als het niet klikt of je er klaar mee bent dat je ze dan gewoon weg kunt sturen.
    Uiteindelijk is het natuurlijk vooral belangrijk dat we een keuze maken waar we zelf achter staan en ons prettig bij voelen. Als jij het geen fijn idee meer vind dat er kraamzorg komt is het voor jou heel verstandig om het niet te doen.

18. SkyA

SkyA Fanatiek lid

10 dec 2017
    1.566
    1.079
    113
    Vrouw
    Beau28 vindt dit leuk.
  19. SkyA

SkyA Fanatiek lid

10 dec 2017
    1.566
    1.079
    113
    Vrouw
    Hier trouwens ook genoeg slaapkamers. Wij hebben er 5 in totaal. Waarvan 3 op de eerste verdieping en op de bovenste verdieping nog 2 (dat zijn nu rommelkamers!
    Onze dochter kreeg een tijdje geleden een grote meisjeskamer, en de babymeubels staan nu al in de toekomstige babykamer. Moeten wel nog schilderen natuurlijk. Tijd genoeg nog!

20. Sais95

Sais95 Actief lid

14 mrt 2021
    491
    358
    63
    Vrouw
    Hoe laat heeft iedereen de echo?

Deel Deze Pagina