Welkom Do! Fijn dat je er nu bij durft om te schrijven, gezellig! En gefeliciteerd met je zwangerschap! Super dat je al 2 goede echo’s hebt gehad. Wat enorm balen van je misselijkheid. Ik had het bij mn eerste ook zo erg maar nooit wat voor gekregen/aangeboden. Bij deze zwangerschap tot ju tie maar 2 dagen last van gehad. Maar direct bekroop me weer dat gevoel van toen. En dan om 7 uur moeten werken dat is echt verschrikkelijk. Ik weet nu goed wat voor mij helpt en dat is beschuit! Kan niet meer zonder. onkruidbloem, gelukkig is alles goed zeg!! Hele opluchting. Maar toch gek van dat bloed. Sais, ook hier nogmaals gefeliciteerd met je goede echo! Super fijn! Johanna, goed dat je bloeddruk mag checken. Wie weet komt er iets uit. Dropje, succes morgen bij je echo! Ik mag ook morgen, kwart voor 12!
Thanks meiden! vandaag wel een mijlpaal hier. Ik ben zo beroerd dat ik me eigenlijk al de hele week niet echt verzorg. Echt douchen is vorige week woensdag of donderdag denk ik voor het laatst. Bleh. Ik lig alleen maar op bank/bed en alles is teveel. Ook mijn haren niet gekamt. Daar zat een mega grote klitten bos in voelde ik al. Die heb ik er vandaar uit gekregen. Haha. Wat een mijlpaal morgen kijken of het lukt om te douchen. Normaal vrijdag ouderschapsverlof en zoon thuis. Maar ivm werk en flexibiliteit werk ik nog wel eens vrijdag, wissel ik of heb ik iets anders. Daarom circa jaar terug ook de vrijdag wel een vaste plaats op de opvang. Hij is er dan regelmatig niet. Daar ben ik nu zo blij mee. Life saver echt
♡ Uitgerekende datum ♡ 1 februari; 2 februari; 3 februari; • Waterman123-1e kindje 4 februari; • Mir123 - 35 jaar - 3e kindje 5 februari; • beertje073 - 30 jaar - 1e kindje 6 februari; • Heidezicht -37 jaar - 2e kindje • Beau28 - 29 jaar - 1e kindje 7 februari; • Onkruidbloem - 32 jaar - 2e kindje 8 februari; • XdropjeX- 34 jaar - 2e kindje • Sameniszoveelleuker - 28 jaar - 3e kindje • Do1981 - 39 jaar - 2e kindje 9 februari; • Chari130210 - 25jaar - 3e kindje 10 februari; 11 februari; • Kiki202 - 28 jaar - 1e kindje 12 februari; •Mommy2020- 33 jaar - 2 e kindje • johanna3 - 27 jaar - 1e kindje 13 februari; • MLIS - 29 jaar - 3e kindje • SkyA - 25 jaar - 2e kindje 14 februari; • Waldorfmama - 37 jaar - 3e kindje • Sais95 - 26 jaar - 1e kindje 15 februari; ♡ Afspraken♡ MLIS - 2 juli - 1e echo XdropjeX - 2 juli - 1e echo Kiki202 - 5 juli - 1e echo Mir 123 - 5 juli - intake verloskundige MLIS - 5 juli - eerste afspraak vk Johanna3 - 5 juli - echo/intake vk Do1981 - 6 juli - 3e echo Heidezicht - 12 juli - termijnecho Waldorfmama - 14 juli - echo Beau28: 14 juli - 2e echo Johanna3 - 14 juli - 2e echo gynaecoloog Sais95 - 16 juli - echo Sameniszoveelleuker - 20 juli - termijnecho beertje073 - 20 juli - 15:45uur - termijn echo Mir 123 - 20 juli - termijnecho Onkruidbloem - 23 juli - termijnecho Sais95 - 29 juli termijn echo Heidezicht - 25 augustus - geslachtsecho ♡ Allereerst gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de [/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst niet te verwijderen.
Bedankt! Ik ben echt benieuwd, ook naar de datum! Misschien val ik wel net uit dit topic. Geen idee wanneer mn eisprong precies was haha.
Ohh dat is wel echt heel fijn dat hij dan naar de opvang kan! Ik heb dat met de maandag sinds kort. Die werkte ik altijd maar nu hoeft dat niet perse ivm mn uren. Kids zijn dan naar school/opvang dus heb ik ff lekker alleen. Ga ik met mn man lunchen ofzo haha. Ergens ook wel erg maar moet er maar ff van genieten. Wat fijn eindelijk weer kammen en douchen. Vreselijk als je niks kunt van ellende!
heerlijk toch! even een momentje voor jezelf soms is echt belangrijk. En moet je ook echt organiseren voor jezelf. En na de zomervakantie gaat hij naar school, en vrijdag is daar altijd een top dag qua kinderen die er zijn. Dus dat gaat helemaal prima.
Succes vandaag @MLIS ! Ik duim weer voor een goede echo! Onder de douche voel ik me idd ook beroerder @Do1981, ik moet wel van mezelf, maar ik hou het kort. Normaal altijd wel ff genieten, maar nu niet. Ach, als het goed is zit ik bijna op de piek, die zit volgens verloskundige normaal van 8 weken tot 10 weken. Hopen dat het daarna idd afneemt.
Even zeuren hoor wat duurt het weer lang tot dw termijnecho! Nog 2,5 week! Ik vind dat wachten echt killing. Verder is de misselijkheid hier minder geworden. De extreme vermoeidheid is er wel vanaf begin van de middag. Dan kan ik niet normaal meer functioneren. Hopelijk gaat dat ook snel beter.
Hoop dat ook dat het hoogtepunt bijna geweest is van de misselijkheid. @sameniszoveelleuker dat is wel lang wachten ja. Met welke termijn hebben jullie allemaal de termijn echo? Bij mij moet die nog gepland worden. Ik denk dat ik na de echo as dinsdag nog 1 echo in de kliniek krijg en dan doorverwezen naar gyn/ziekenhuis. Heel benieuwd ook hoe vaak ik daar controles heb. Vorige zwangerschap kwam ik pas dik over de helft bij de gynaecoloog (eerst bij verloskundige). Een van jullie in ziekenhuis onder controle en hoe vaak heb je dan afspraken?
Haha ja tijd gaat langzaam heh, ik moet nog 4 weken wachten Hopelijk is de vermoeidheid na de piek snel verdwenen! Denk na 10 weken?
Ah @Sais95 jij moet nog langer wachten! @Do1981 ik heb de termijnecho met precies 11 weken. Ik loop gewoon bij de verloskundige en hier is het in het begin gewoon om de 4 weken.
Ja lang wachten dan he! Ik ga straks pas voor de eerste maar de volgende (termijnecho) zal pas rond de 13/14 weken zijn omdat we daarvoor net op vakantie zijn. Niet handig maarja. En net daarvoor gaan zou wel weer erg snel zijn! Hier ook regelmatig heel erg moe maar het is niet iedere dag. Komt met vlagen en dan val ik ook echt om. Kan zelfs zittend slapen dan haha. Maar is wel minder geworden. Ik slik ook iedere morgen vit B12 ivm geen vlees eten en daar zit hoge dosis in voor meer energie dus misschien helpt dat ook wel. Benieuwd hoe jouw echo was Dropje!
Nou ik heb ook een relatief goede echo gehad ♡ Ik ben wel minder ver dan verwacht, dus eigenlijk val ik nu net buiten deze groep. Maar dat kon nog veranderen, het was niet helemaal betrouwbaar met deze termijn dus we moeten over anderhalve week terugkomen. We zagen wel een hartje kloppen (bij het pijltje op de foto ). Een ding wat me opviel: geen dooierzak. Misschien zit deze er wel, maar ik zag het helemaal niet. Bij de jongens was deze nog heel lang te zien, tot 11 weken wel volgens mij. Dat zijn dan meteen dingen waar ik me zorgen over maak.. Nou ja, we zien het over anderhalve week.