Wat vervelend meid! Hopelijk gaat het snel beter! En klagen mag altijd hoor daar is dit groepje voor toch (en voor gezellige dingen haha)
Ik had alleen een intake bij de vk! Echo had ik vrijdag al en dat was allemaal goed! Leuk om weer bij de vk te zijn geweest en ook bij de vrouw die mn zoontje geboren heeft laten worden toevallig. Nu 4 jaar later zit ik hier weer haha. Was heel relax verder, heb er een goed gevoel bij! Pas in september weer terug. Duurt dat bij iedereen zo lang?
Ohh en ook een super leuk woezel en pip koffertje gehad met leuke spulletjes er in en folders met informatie enz. Heel leuk en handig!
Hallo dames, ik sluit me hier ook aan! Ik ben 3 februari uitgerekend uitgaande van de calculatoren en mijn regelmatige cyclus. Morgen heb ik de termijnecho met 9 weken en 5 dagen en dan krijg ik te horen wat volgens de VK mijn uitgerekende datum is zwanger van nummer drie.... op mijn 39ste! 40 jaar wanneer ik beval... vind ik wel erg spannend, hoor. En een beetje eng alhoewel ik heel fit ben. Wij hebben al twee kids van 10 en 12 jaar. vandaag hebben wij ook even mogen spieken naar onze baby.
welkom en wat een mooie echo al met dit termijn he. Armpjes en beentjes, leuk om te zien! Succes morgen bij de termijnecho! Weten je kinderen het al van je zwangetschap?
Aah oke, wat fijn dat je zo vertrouwd voelt bij hun. En dat is wel gek, september?? Hoe ver ben je dan? En je termijnecho dan?
Welkom en wat een mooie foto's zeg! Heel gek dat wij allemaal net onze 1e echo hebben gehad en jij morgen al je termijnecho hebt
dat duurt wel erg lang zeg. Ik ben geen goed referentie kader. Maar ben ook wel benieuwd of dit nu normaal of weinig is. ik heb morgen een echo en dan zullen we de termijn echo wel plannen. Dan over naar ziekenhuis en ben ook benieuwd wanneer daar dan de intake en eerste echo daar weer zijn. Ik hoop eind augustus, ergens 2e helft september zal de 20 weken echo dan zijn. Dus nog net even een echo in de tussentijd
Welkom @Asjemenou Ben ik niet meer de enige ‘oma’ in deze groep, haha Ik ben nu ook nog 39, over tijdje 40 Nooit de planning geweest dat het zo zou lopen (idzv, dat het zo lang zou duren). Maar onwijs dankbaar dat het er op lijkt dat een 2e kindje ons gegeven gaat zijn mooie mijlpaal weer, de termijn echo!
Welkom! Wat een mooie echo hebben jullie al! Heel mooi om te zien! Je leeftijd zou ik me niet al te druk om maken. Gaat helemaal goedkomen. Mijn schoonzus heeft op haar 41e een gezond kind gekregen. 40 is het nieuwe 30 zeggen ze tegenwoordig toch!
Bij mij wordt dit pas na de termijnecho gedaan. Ik weet eigenlijk ook niet waarom. Vind het een beetje aan de late kant om dan pas bloed te moeten prikken, maar wordt dan dus tegelijk met de nipt gedaan.
Wat leuk dat je weer bij dezelfde verloskundige bent als 4 jaar geleden. Dan weet je in ieder geval ook wat je er aan hebt. Lijkt me toch wel wat aan de late kant in september.. al weet ik niet wat normaal is kwa echo’s? De vk heeft mij buiten de termijnecho om over 4 weken weer ingepland.
Vandaag opnieuw een echo gekregen op 8+6, wat schattig. Was weer eventjes vergeten hoe verliefd je kan zijn hihihi Hartslag was 185
16 weken dan. Eerder hoeft niet zei ze. De echo’s bieden zij aan maar is niet bij de vk zelf. Dus heb wel nog termijnecho en de geslachtsbepaling tussendoor. Maar puur controle pas 2 september. Zit bijna 2 maanden tussen. Ik zal eens kijken hoe dat bij mn zoontje was. Achja als alles goed gaat!
Welkom @Asjemenou! Leeftijd hoeft helemaal niks te zeggen. Wel grappig denk ik, 2 al wat oudere kinderen en dan nog zo'n kleintje erbij. @MLIS, buiten je termijnecho om is 16 weken volgens mij idd normaal wat ik zo hoor. Zo was dat met Mason iig ook. @johanna3, hier wordt ook bloed geprikt meteen met de NIPT, ik vond dat wel zo praktisch. Lief trouwens wat je zei op mijn berichtje van de psych. Poeh, ik merk wel dat mijn buik flink groeit, moet mn slaaphouding alweer echt aanpassen. Ben nornaal een buikslaper, maar dat gaat niet meer.
Ik hoop het vanavond even bij te lezen. Vandaag schoolreisje dus echt druk en laatste schoolzwemmen zijn sowieso druk. gisteren was het wel even spannend. Ze konden het hartje eerst niet vinden en de vk zei al dat dat niet gek was met 9.3 weken en toen een echo gemaakt en toen zagen we het wel. Wat een opluchting! Heb de spanning er zo in zitten na 4 miskramen en de spanning wordt alleen maar meer merk ik nu bij een derde zwangerschap!
@Mir123 dan schrik je toch wel ja. Gelukkig snel wel goed te zien hier ook weer goede echo gehad. Vandaag precies 9 weken. Alles zag er goed uit zoals het hoort. Nog steeds 2 dagen ‘achter op gemiddeld’, dus dat betekent dat alles precies volgens schema groeit. Hartslag ook goed. nu volgende week vrijdag laatste echo bij ivf kliniek.