Uitgerekend 1 - 15 februari 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MDvD96, 31 mei 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heidezicht

Heidezicht Fanatiek lid

20 jul 2020
    1.206
    1.156
    113
    Vrouw
    Uitgerekende datum

1 februari;

2 februari;

3 februari;
    Waterman123-1e kindje

4 februari;
    Mir123 - 35 jaar - 3e kindje
    Heidezicht -38 jaar - 2e kindje

5 februari;

beertje073 - 30 jaar - 1e kindje

6 februari;
    Beau28 - 29 jaar - 1e kindje

7 februari;
    Onkruidbloem - 32 jaar - 2e kindje

8 februari;

XdropjeX- 34 jaar - 2e kindje
    Sameniszoveelleuker - 28 jaar - 3e kindje
    Do1981 - 39 jaar - 2e kindje

Chari130210 - 25jaar - 3e kindje

9 februari;

10 februari;

11 februari;
    Kiki202 - 28 jaar - 1e kindje

12 februari;
    Mommy2020- 33 jaar - 2 e kindje
    johanna3 - 27 jaar - 1e kindje

13 februari;
    SkyA - 25 jaar - 2e kindje

14 februari;
    Waldorfmama - 37 jaar - 3e kindje
    Sais95 - 26 jaar - 1e kindje

15 februari;
    MLIS - 29 jaar - 3e kindje

♡ MEISJE | ♡ JONGEN | ♡ VERRASSING

Afspraken
    Heidezicht - 12 juli - termijnecho
    Waldorfmama - 14 juli - echo
    Beau28: 14 juli - 2e echo
    Johanna3 - 14 juli - 2e echo gynaecoloog
    Sais95 - 16 juli - echo
    Do1981 - 16 juli termijnecho
    Do1981 - 19 juli prenatale intake
    Sameniszoveelleuker - 20 juli - termijnecho
    beertje073 - 20 juli - 15:45uur - termijn echo
    Mir 123 - 20 juli - termijnecho
    XdropjeX- 21 juli - termijnecho
    Johanna3 - 22 juli - termijnecho
    Onkruidbloem - 23 juli - termijnecho
    MLIS - 23 juli - termijnecho
    Chari130210 - 27 juli - termijnecho + NIPT
    Sais95 - 29 juli termijn echo
    Heidezicht- 2 augustus - GUO1
    Sameniszoveelleuker - 6 augustus - geslachtsecho
    Do1981- 16 augustus- intake poli zkh
    Heidezicht - 16 augustus - controle
    Heidezicht - 25 augustus - geslachtsecho
    MLIS - 28 augustus - geslachtsecho

Allereerst gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de [/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst niet te verwijderen.

2. Mommy2020

Mommy2020 Actief lid

30 dec 2020
    252
    139
    43
    Vrouw
    Ik slik nu omaprazol 40 mg en in nood 80 mg maar dit gebeurd zelden.
    Maagzuur komt in heel veel soorten klachten van pijn tussen de schouders tot spugen.
    Zou het anders gewoon eens aan de huisarts vragen.

3. johanna3

johanna3 Actief lid

12 mei 2021
    495
    418
    63
    Vrouw
    Mijn partner heeft rennie voor mij gehaald. Zou je dit veilig kunnen gebruiken tijdens de zwangerschap?

4. johanna3

johanna3 Actief lid

12 mei 2021
    495
    418
    63
    Vrouw
    Lijkt er misschien toch wel op dan ja dat het maagzuur is! :cry:

5. Mommy2020

Mommy2020 Actief lid

30 dec 2020
    252
    139
    43
    Vrouw
    Volgens mij wel, maar 100% durf ik dit niet te zeggen.

johanna3 vindt dit leuk.
  6. Heidezicht

Heidezicht Fanatiek lid

20 jul 2020
    1.206
    1.156
    113
    Vrouw
    johanna3 vindt dit leuk.
  7. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Ja, maar niet te veel en te langdurig las ik in de bijsluiter. Lees op internet zoveel zwangeren die het gebruiken.

ik heb vandaag ook mijn eerste gehad

Ook vandaag van die seabands om en laurierdrop voor de maag (bleh) gehad.
    Tevens gember thee hele dag door
    Alles bij elkaar lijkt het wel iets te helpen. Ben wel doodmoe, maar voelde me vandaag weer iets beter.

Ook vaker neusspray gebruikt, krijg daardoor meer lucht lijkt het, dat helpt ook. Heb nog steeds last van (ik denk) opgezwollen slijmvliezen in neus

mijn moeder was er vandaag. Wat is dat toch fijn. Koelkast staat vol met gezond eten voor komende dagen ook.

helpt het bij jou wat denk je, de Rennies?

8. johanna3

johanna3 Actief lid

12 mei 2021
    495
    418
    63
    Vrouw
    Ik heb nu net de eerste rennie gepakt. Ik hoop dat het iets gaat helpen!
    Gemberthee ben ik ook aan het drinken. Al ben ik normaal geen gemberfan, maar als het werkt word ik heel blij!

Daar wordt je echt doodmoe van ja als je je zo voelt! Ik ben ook doodmoe. Ook hele nacht boven de wc pot gehangen, omdat ik moest overgeven door die maagpijn…

Wat balen dat je zo’n last hebt van opgezwollen neusslijmvliezen. Ik heb daar snachts ook altijd last van, echt super vervelend.. maar jij de hele dag door als ik je zo hoor? Neusspray durf ik nog niet zo goed aan, maar het is voor mij nog redelijk te doen. Als ik op mijn zij lig dan gaat er meestal wel 1 neusgat open. Haha.

Fijn dat je moeder zo zorgzaam is voor je en lekker gezonde dingetjes voor je heeft mee gebracht! Heel fijn is dat!

Do1981 vindt dit leuk.
  9. johanna3

johanna3 Actief lid

12 mei 2021
    495
    418
    63
    Vrouw
  10. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    @johanna3 neusspray gewoon zoutoplossing hoor, die kun je gewoon gebruiken.

wat irritant dat je snachts zo misselijk bent. De ergste misselijkheid is bij mij wel over, het is vooral alles eromheen. En de vlagen gedurende de dag

heb nu vanavond voor het eerst het gevoel dat ik weer een beetje opklaar. Hoop dat ik dat vast kan houden

johanna3 vindt dit leuk.
  11. MLIS

MLIS Actief lid

11 nov 2013
    193
    120
    43
    Wel van mn eerste zwangerschap toen ik altijd zo misselijk was. Echt zo’n knoop in je maag of het gevoel dat er een zware steen in zat.

johanna3 vindt dit leuk.
  12. Mommy2020

Mommy2020 Actief lid

30 dec 2020
    252
    139
    43
    Vrouw
    Oh wat lekker koelkast vol, altijd fijn als ze zo meedenken met je.
    Mijn moeder kookt ook geregeld voor ons echt zo fijn.

Do1981 vindt dit leuk.
  13. Waldorfmama

Waldorfmama Actief lid

9 aug 2020
    238
    161
    43
    Vrouw
    Hoi dames,
    Ik voel me al dagen vreselijk. Ik weet niet waar het precies aan te wijten is, maar alles doet zeer alsof ik griep heb.. maar ben wel zeker dat ik dat niet heb. Mijn buik is zo verschrikkelijk opgezet, alsof ik 5 maand zwanger ben. In de ochtend ben ik relatief plat, maar zodra ik begin met eten :eek:
    Ik voel me vreselijk ondankbaar, maar me zo rot voelend vind ik zwanger zijn echt niet leuk. Hopelijk wordt het beter als ik in de vakantie een beetje uit kan rusten (hopelijk).

Vandaag had ik trouwens weer een echo en ik ben ongeveer 9 weken nu. Gelukkig zag ik deze keer wel duidelijk de dooierzak, dat is een opluchting.
    Het is wel wonderlijk hoe het in anderhalve week al zo enorm gegroeid is :)

Bijgevoegde bestanden:

MLIS, beertje073, Sais95 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Mommy2020

Mommy2020 Actief lid

30 dec 2020
    252
    139
    43
    Vrouw
    Super van de goede echo altijd fijn,
    Ik herken het wel iets van het niet lekker voelen ik had het vandaag ook heel erg.
    Heb ook al weken dat ik echt zo moe ben echt afschuwelijk.
    Hoop ook dat dit allemaal wel gaat afzakken.
    ze zeggen in het ziekenhuis dat het te maken heeft met de hcg aanmaak.
    En je mag je best rot voelen hoor je ellendig voelen is ook gewoon niet leuk.
    Het zegt niks over hoe graag je dit wilt en hoe dankbaar je bent.

Waldorfmama vindt dit leuk.
  15. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    @Waldorfmama wat fijn van de goede echo, maar wat naar dat je, je zo voelt.

Ik herken het heel erg. Voel me ook verschrikkelijk. Het ging 1,5 dag wat beter, maar vanavond is weer bleh. Wil eigenlijk de hele tijd huilen van ellende. Echt niet leuk zo
    Ik hoop echt zo dat het morgen weer wat beter gaat.

vorige zwangerschap ben ik rond deze termijn (iets eerder zelfs) lang weekend naar Praag geweest. Was zelfs nog iets eerder. Kan me daar nu echt niks bij voorstellen, wil eigenlijk alleen maar liggen

Waldorfmama vindt dit leuk.
  16. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Sorry meiden al even niet geschreven. Maar net als jullie voel ik me echt belabberd. Vooral 's morgens en begin van de middag. Daar bij zitten de oudste 2 in quarantaine omdat ze in contact zijn geweest met iemand die positief is getest. Dus 2 pubers in huis, een dreumes van 14 maanden en je niet lekker voelen is geen goede combi...

Hopelijk worden ze donderdag allebei negatief getest dan kan de termijnecho vrijdag doorgaan.

Do1981 en Waldorfmama vinden dit leuk.
  17. XdropjeX

XdropjeX Fanatiek lid

16 nov 2011
    1.156
    1.038
    113
    Misselijkheid valt bij mij gelukkig mee, een enkel keertje.
    Maar de moeheid..pff.
    Doodmoe gaan slapen maar 3-4 keer in de nacht klaarwakker om vervolgens om half 6 al op te zijn :mad:.
    Gevolg de rest van de dag weer moe.
    Over een weekje termijnecho! Duurt allemaal zo lang als je aan het wachten bent haha

18. Heidezicht

Heidezicht Fanatiek lid

20 jul 2020
    1.206
    1.156
    113
    Vrouw
    Die eerste weken zijn gewoon echt rot. De ene keer wat meer dan de andere. Ik ben net een uurtje wakker en nu alweer moe, zou zo mn bed weer in kunnen. Voor mn man ook saai, want bedactie lukt alleen tussendoor (normaal juist vaak voor t slapen gaan) dus dat schiet er vaker bij in dan we willen. Komt wel weer als ik niet meer slaap zodra ik mn kussen zie.

19. Waldorfmama

Waldorfmama Actief lid

9 aug 2020
    238
    161
    43
    Vrouw
    @Mommy2020 @Do1981 Vervelend dat jullie er ook zoveel last van hebben. @Jale Het is helemaal geen doen met kinderen in quarantine. Hopelijk kan je echo gewoon doorgaan!

@XdropjeX Herkenbaar, ik word ook veel wakker en ben dan niet 123 terug in slaap om dan de rest van de dag oververmoeid te zijn. Overdag kun je niet even een tukje doen als je al een kind hebt rondlopen.. Ik hoop echt dat het na week 12 beter wordt.

@Heidezicht Dat is hier ook niet aan de orde :roflmao: Waar ik bij de zwangerschap van mijn 'nu peuter' wel elke dag wilde :oops:Daar kan ik me nu echt niets bij voorstellen. Libido is 0 en die van mijn partner juist meer. Hij vindt me zo prachtig zwanger.

20. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    @Jale dat is wel echt pittig. Hopelijk straks negatief en heb je weer wat rust.
    Het ging hier eindelijk een beetje beter, maar gister einde middag en avond weer zo belabberd.
    Vannacht wel goed geslapen. Los van dat ik standaard 2x per nacht naar toilet moet, vaak zelfs 3x. Dat is echt sinds paar dagen.
    Afhankelijk van het tijdstip kom ik soms e lastig weer in slaap, vannacht viel het mee. Man doet sochtends ook zoon en kon dus lekker blijven liggen.

Ik heb as vrijdag termijn echo. Heel spannend wel of het allemaal nog goed gaat.

ook moeten we beslissen wat we net de vakantie gaan doen. We zouden volgend weekend weg gaan, 3 weken. Maar als ik me zo voel dan gaat dat niet.

we zouden naar aantal hotels gaan en huisje van familie in buitenland. Vooralsnog mogen we dat land nog in, maar 1 van de landen waar we naartoe wilden niet (ik ben nog niet gevaccineerd). We moeten dus sowieso een deel van de reis cancellen.
    Maar voel ik me überhaupt wel goed genoeg om lang in de auto te zitten. Lastig, want heb er zelf ook zo onwijs naar uit gekeken.
    We zouden ook alleen naar dat huis van familie kunnen gaan en daar kunnen we ook langer. Dus ik denk dat, dat het wordt. Heel fijne omgeving ook.
    Hopelijk mogen we daar nog wel naartoe

Deel Deze Pagina