ja denk het ook hoor.. hopelijk morgen ochtend weer een knaller! Ik ga straks naar het terras met een vriendin en het gaat zo opvallen dat ik niet drink. Ze weet ook dat we bezig zijn maar wil het nog niet vertellen omdat ik het eerst aan onze ouders enzo wil vertellen. Dus voelt dan echt awkward, een smoesje zal ze ook wel niet geloven.
Ok en heb je toen geen curretage ofzo gehad? Ik heb ook eens een miskraam gehad met 10 weken en het vruchtje was toen ook 6.3 ongeveer. Maar toen met de 8 weken echo was het 6 weken en klopte het dus niet. Toen is het een paar dagen daarna gestopt met groeien en toen anderhalve week later tijdens een extra echo hoorde ik dat dus. Heb toen nog een paar dagen gewacht maar uiteindelijk toch medicijnen gevraagd om het op te wekken. Maar wat jij zegt.. dit is echt heel anders dus het zal waarschijnlijk echt eerder loskomen! Wel fijn toch nog even een extra echo.
Grote kans dat de urine te licht was. Maar snap je bezorgdheid. En toch zeg ik, niet nodig! Ik wilde vanmiddag ook testen maar bekeek de urine en toen toch besloten om tot na het avondeten te wachten. Je kan het anders vanavond ook nog eens proberen, als je je er echt rot onder voelt..
Hoi, Mag ik me bij jullie aansluiten? 29 mei was mijn nod, en op 30 mei heb ik de eerste zwangerschapstesten gedaan, gelijk 4 verschillende want ik kon het niet geloven (foto) Sinsdien de oploop bijgehouden met kv2v5 (foto) Als alles goed mag gaan wordt dit ons 1e kindje en ben ik uitgerekend op 5 februari 28 juni heb ik intake en 1e echo, vindt het toch wel lang duren Qua kwaaltjes heb ik alleen last van een beetje gevoelige borsten en meer honger
♡ Bevallingslijst 1- 15 februari 2022 ♡ ♡ Uitgerekende datum ♡ 1 februari; 2 februari; 3 februari; 4 februari; 5 februari; beertje073 - 30 jaar - 1e kindje 6 februari; Heidezicht -37 jaar - 2e kindje Beau28 - 29 jaar - 1e kindje 7 februari; • Onkruidbloem -32 jaar - 2e kindje • Chari130210 - 25jaar - 3e kindje • Mir123 - 35 jaar - 3e kindje 8 februari; • MDvD96 - 25 jaar - 2e kindje • XdropjeX- 34 jaar - 2e kindje 9 februari; • Sophie2019- 33 jaar - 2e kindje • SkyA - 25 jaar - 2e kindje 10 februari; 11 februari; 12 februari; 13 februari; 14 februari; 15 februari; ♡ Afspraken♡ Chari130210 - 17 juni - 1e echo Sophie2019 - 18 juni - 1e echo Onkruidbloem - 28 juni - 1e echo SkyA - 28 juni - 1e echo beertje073 - 28 juni 15:30uur - intake + 1e echo Heidezicht - 30 juni - intake + 1e echo Heidezicht - 12 juli - termijnecho Beau28 - 28 juni eerste echo ♡ Allereerst gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de [/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst niet te verwijderen.
Dankjewel jij ook Ja vindt je?! Op die laatste kv2v5 lopen de streepjes niet egaal door, maakte me daar toch wel druk om
Welkom!! Mooie testen hoor! Hier ook 28 juni de eerste echo! Lijkt nog zo ver weg he Nog een dikke 3 weken. Kwaaltjes komen overeen met hier! Ook meer honger en iets gevoeligere borsten! Ook wel wat sneller moe en steekjes in de buik!
Ik ben een beetje onzeker over mijn testen, omdat de laatste test niet egaal doorloopt Ja het duurt echt zo lang tot 28 juni, echt killing, en hoe meer je er mee bezig bent, hoe meer de dagen langzaam voorbij kruipen. Ik ben op dit moment wel blij met deze kwaaltjes, , en hoop dat de misselijkheid me bespaart blijft, ik heb wel als extra kwaaltje dat ik eerder wakker ben s ochtends, maar dat is niet erg
Oh dat heeft kv wel vaker hoor! Niet onzeker van zijn! Is een mooie knaller (teststreep is al donkerder dan de controlestreep!) Ik had bij mijn dochter ook niet echt misselijkheid. Of ik denk zo is af en toe een dagje maar dan moest ik niet overgeven ofzo. Ik hoop dat dit mij ook bespaard blijft...!
Blij dat het normaal is bij deze testen Ik hoop voor je dat deze zwangerschap misselijkheid je ook bespaart gaat blijven, maar goed dat hebben we natuurlijk niet voor het kiezen
Ik heb toen 3x pillen gekregen, de miskraam was toen onvolledig alsnog, toen besloten even te wachten vanwege de risico’s van een curettage. Na een paar weken leek de rest van de miskraam spontaan te komen. Weer een echo gehad en daar was enkel verdikt baarmoederslijmvlies te zien. Echter bleek na de eerste menstruatie dat er toch restweefsel zat, dit was eerder niet zichtbaar door het verdikte slijmvlies. Toen nog paar weken moeten wachten en een kijkoperatie gehad.
Mijn HCG was vandaag 5, op de echo was enkel verdikt baarmoederslijmvlies te zien. Nu wachten op de miskraam/verlate menstruatie en dan weer door. Op de foto de Etos early met 5 hcg (onderste test), vind dat zelf altijd wel interessant om te zien, volgens de verpakking reageert hij vanaf 10. Ook de sensitest gewone test (25), gaf nog een streepje binnen afleestijd. ik wens iedereen hier een fijne en gezonde zwangerschap ❤️
Inderdaad wel gek dat ze al reageren bij 5! Een vriendin van me had ook vroeg getest en een bloed laten trekken en had maar een waarde van 3, maar ze was wel gewoon zwanger. Gek dat die testen toch soms veel vroeger reageren! ik wens je heel veel sterkte! Hopelijk heeft dit niet zo’n lange nasleep en mag je binnenkort alsnog een mooi baby’tje verwelkomen!
Ja bijzonder hè, wat ik me afvraag is of de waarde in je urine wellicht wat achterloopt op bloedwaarden? Geen idee eigenlijk. De arts vond t ook bijzonder, maar hoor het wel vaker. dankjewel, komt goed!
Nou meid! Is heftig zat geweest allemaal! Fijn dat het HCG nu al zo laag is! Dan komt het vast gauw los. Sterkte en hopelijk mag het gauw wel eens goed gaan! Houdt ons maar op de hoogte! Het is je echt gegund!!!
Gebeurd echt vaker zo’n onderbroken streepje. Ik heb het nu ook 2 keer gehad bij een Action test en op een ander topic had ik deze vraag gesteld en toen zei iemand dat dat kan komen doordat je de test te lang hebt vastgehouden. Dus probeer nu wel echt 5 tellen vast te houden en dan neer te leggen!
Dit was mijn laatste test. Tenminste was de bedoeling maar kon het niet laten vanmiddag nog een pakje mee te nemen bij de Action. Ben nu 4.5 weken. Voor het eerst dat de teststreep echt donkerder is dan de controlestreep.