Ik heb geloof ik iets gemist, was er iets bij de echo? Ik zie je termijnecho ook niet staan. Heb je die al gehad?
Ik heb met ongeveer 9 weken een echo gehad en ik maakte me zorgen omdat ik het er vreemd uit vond zien. Daar had ik ergens anders op het forum een vraag over gesteld. Gelukkig veel geruststellende reacties en volgende week nog een echo
Ik heb je topic al gezien ondertussen inderdaad! Maar echt niks geks hoor, mijn echo is eerder een druif of een vlek dan een baby wanneer is je termijnecho?
Ik denk dat dan 27 juli is? Ik dacht eigenlijk dat die van 2 weken geleden de termijnecho was, maar ik weet het nu niet meer. Het is nooit zo genoemd door de VK, voor zover ik weet.
Ik denk dus eigenlijk dat het wel voor ons ook is. Je moet het opnemen voordat kind 1 is en er staat nergens vermeld dat het alleen voor kinderen vanaf dan is. Terwijl dat voor dat vaderschapsverlof er wel heel duidelijk bij staat. Ik zal het laten weten als ik een reactie krijg op mijn vraag daarover!
Met die 5 weken ging het ook pas in als het kindje na die datum geboren werd, dus ik ben er vrij zeker van dat dit nu ook weer zo zal zijn. @Waldorfmama, rond de 8 weken is een vitaliteitsecho, tussen 10 en 12 weken meestal de termijnecho. Dus die zal bij jou nog komen. Meestal bespreken ze bij de termijnecho ook de mogelijkheden voor prenatale diagnostiek en ik werd ook toen pas doorgestuurd voor de bepaling van het algeheel bloedbeeld.
Oef, echt slechte nacht gehad. Veel buikpijn, gevoel van spierpijn, vooral rechtsonderin, daar is het ook gevoelig op aanraking. Herkent iemand dit? Het voelt niet als mn baarmoeder, maar maak me wel een beetje zorgen. Als t morgen niet weg is bel ik de verloskundige denk ik.
Bandenpijn? Bij een tweede/volgende zwangerschap groeit je baarmoeder sneller en dat kan wel pijn doen.
Dat is idd het enige wat ik tot nu toe kan vinden. Heb nu maar mn bekkenband even om om alles iets te ondersteunen.
Ja klopt moet je Sky A even een berichtje sturen met je facebook naam enz. Zij is de beheerder. Facebook toch wel makkelijker om filmpjes/foto’s neer te zetten en ook anoniem voor de rest van de wereld haha. Ik ken het niet Heidezicht maar ik hen dan ook nov nooit bandenpijn gehad voor zover ik weet. Hopelijk helpt de bekkenband! Rustig is het hier! Ook veel vakantie denk ik. Ik heb nu ook lekker 3 weekjes vrij. Morgen gaan we weg! Hopelijk te doen met de vermoeidheid haha.
Ik heb ook een goede termijnecho gehad trouwens, voor degene die niet op facebook het al gelezen hadden. Ik blijf op 15 februari staan, laatste van de groep dus! Maar zegt niets want ik heb bij mn andere zwangerschappen niet overtijd gelopen, bij 39,5 en 39,2 bevallen. Dus verwacht nu ook zoiets. Al was ik wel ingeleid bij de eerste en zat nog potdicht op dat moment en bij de tweede had ik veel stress de dag er voor. We gaan het zien! Op de echo was de baby flink aan het bewegen nadat ik vroeg om over te zwaaien haha.
Fijn! Heerlijk zo'n druk kindje en hij/zij luistert al naar je Ik ben officieel de laatste denk ik Ergens tussen 16 en 18 feb is het nu. Maar ik zal eerder worden ingeleid, tenzij het heel gek loopt.
@sameniszoveelleuker @Beau28 ik doe ook met jullie mee Ik had zo'n romantisch beeld in mijn hoofd dat als ik de 12 weken zou bereiken er een last van mijn schouders zou vallen, nou mooi niet dus Ik blijf het gewoon verschuiven, nu denk ik "als ik 16 weken ben, dan ben ik helemaal uit de gevarenzone" nou ik ben benieuwd........ @Heidezicht wat vervelend dat je zo'n last hebt van bandenpijn, ik hoop dat je bekkenband wat verlichting geeft! @MLIS fijne vakantie, ik hoop dat je vermoeidheid snel minder word.
Hoi meiden, al een tijdje afwezig lees wel mee heb alleen moeite met alles bijhouden haha. Allemaal mooie echo’s al gehad. Hier vandaag termijn echo en sta 12-02-2022 wat ik zelf ook al dacht. Ik probeer weer wat actiever te worden vanaf nu.