Wij hebben vanmorgen een pretecho gehad... Zo leuk om te zien weer en het lijkt al aardig duidelijk wat het wordt! Ze liet, heel lief, meteen zien dat het maagje op de juiste plek zit, dat gaf wel even wat traantjes...
Een jochie.. Ik had ook echt het idee dat ik al echt naar een geslacht zat te kijken ipv een nub maar geen idee of dat kan met deze termijn.
Wij hebben een geslachtsecho gepland staan op 18 augustus. Ben dan 14+5 dus ben heel benieuwd! Bij het nub topic zeggen ze dat we weer een zoontje gaan krijgen. Ben erg nieuwsgierig of het ook klopt!
Ik ben benieuwd of jullie ook daadwerkelijk een jongetje gaan krijgen, soms zitten ze er naast, maar dat maakt het wel spannend
Ja het is zeker spannend! Bij mijn eerste zwangerschap had ik gelijk een voorgevoel en die was juist. Nu heb ik weer een sterk voorgevoel van begin af aan haha
♡Uitgerekende datum ♡ 1 februari; 2 februari; ♡ Mir123- 35 jaar - 3e kindje 3 februari; ♡ Waterman123-1e kindje 4 februari; ♡ Heidezicht -38 jaar - 2e kindje 5 februari; 6 februari; ♡ Beau28 - 29 jaar - 1e kindje ♡ Sameniszoveelleuker - 28 jaar - 3e kindje ♡ beertje073 - 30 jaar - 1e kindje 7 februari; 8 februari; ♡ Do1981 - 39 jaar - 2e kindje ♡ Chari130210 - 25 jaar - 3e kindje ♡ Jale - 37 jaar - 4e kindje ♡ Onkruidbloem - 32 jaar - 2e kindje 9 februari; 10 februari; 11 februari; ♡ XdropjeX - 34 jaar - 2e kindje 12 februari; ♡ Mommy2020- 33 jaar - 2 e kindje ♡ johanna3 - 27 jaar - 1e kindje ♡ Sais95 - 26 jaar - 1e kindje 13 februari; ♡ SkyA - 25 jaar - 2e kindje 14 februari; 15 februari; ♡ MLIS - 29 jaar - 3e kindje ♡ Kiki202 - 28 jaar - 1e kindje 16 februari; ♡ Waldorfmama - 37 jaar - 3e kindje ♡ MEISJE | ♡ JONGEN | ♡ VERRASSING ♡ Afspraken♡ Sameniszoveelleuker - 6 augustus - geslachtsecho Onkruidbloem - 11 augustus - geslachtsecho Do1981- 16 augustus- intake poli zkh Heidezicht - 16 augustus - controle beertje073 - 16 augustus - geslachtsecho + controle Beau28 - 17 augustus - geslachtsecho Jale - 19 augustus- controle Heidezicht - 25 augustus - geslachtsecho MLIS - 28 augustus - geslachtsecho Sais95 - 30 augustus- geslachtsecho Heidezicht - 13 september - 20 weken GUO Onkruidbloem- 22 september - 20 weken echo Sameniszoveelleuker - 25 september - 20 weken echo ♡ Allereerst gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de [/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst.
Baby is helemaal goedgekeurd vanmorgen. Alles wat ze kunnen zien met 13 weken ziet er top uit en baby ontwikkelt zich perfect op termijn. Er valt echt een mega last van ons af! Baby was wel lekker druk. Elke keer als de echoscopiste iets in beeld wilde brengen bewoog baby weer net weg. 13 september de 20 weken GUO...
Ik heb het nagevraagd van het ouderschapsverlof bij het ministerie en kreeg dit antwoord. Ik ben er blij mee Het betaalde ouderschapsverlof van maximaal 9 weken kan ook gelden voor ouders van kinderen die al geboren zijn voor de inwerkingtreding van de nieuwe wetgeving. Het betreft dan werknemers die bij de inwerkingtreding van de nieuwe wetgeving ouders zijn van een kind jonger dan 1 jaar en nog niet het volledige recht ('26 weken') op ouderschapsverlof hebben gebruikt. Voorbeeld: een werknemer is op de datum van inwerkingtreding ouder van een kind van 6 maanden en heeft reeds 19 weken (wettelijk onbetaald) ouderschapsverlof genoten. Deze werknemer kan in de periode van 6 maanden die daarop volgt (tot het kind 1 jaar is) nog 7 weken ouderschapsverlof opnemen en heeft gedurende die weken recht op een uitkering.
Dat is goed nieuws! Zou je mij een plezier willen doen en die mail (afbeelding oid) willen delen met jouw gegevens afgeschermd? Dit is interessant voor mijn man ook op zijn werk en die geloven nooit zo maar iets.
Ik heb even zitten rekenen en voor mij komt het top uit. Ik denk erover om circa een half jaar extra verlof op te nemen en dit valt daar dan helemaal in. Echt top!
Heel fijn @Heidezicht en @onkruidbloem! Nu lekker genieten! @Do1981 wow dat is goed nieuws zeg! Daar ben ik wel echt blij mee. Ga ik ook eens op m'n werk aankaarten. Ik heb vandaag trouwens ook een goede nipt uitslag binnen, ook geen nevenbevindingen. Helemaal happy.