@XdropjeX wat leuk, een jongen! Wist de echoscopist het zeker? Dan kun je daar wel vanuit gaan denk ik. Al blijft het met deze termijn natuurlijk nog enigszins onzeker. ik heb hier vandaag mijn positie kleding uitgezocht. Eigenlijk past alles nog. Heb alleen helemaal niks met lange mouwen. Nu precies een half jaar later/eerder uitgerekend, dus precies tegenovergesteld qua seizoen. Heb nu van alles met lange mouwen besteld en nog wat extra broeken. Het ligt nu bij mijn ouders waar we straks naartoe gaan, ben heel benieuwd.
Hoe goed kunnen ze met 14 weken het geslacht zien, weet iemand dat? Misschien kan ik beter langer wachten of ?? Bij mijn zoontjes was ik ruim 16 en ruim 20 weken, maar ik zie dat het bij sommige bureau's al vroeger kan.. Wat is wijsheid
Tja, hoe later hoe zekerder. De meesten hier doen vanaf 16 weken. Ik ben 16 + 5 straks met de geslachtsecho... Vandaag weer controle bij de verloskundige gehad. Bij het hartje luisteren kon ze m alleen heel in de verte vinden, dus ze maakte nog een echo zodat ik het ook kon horen en zien. Ik heb de placenta echt pal voor liggen deze keer, daardoor was het lastig hoorbaar. Maar goed, zo'n extra echo is nooit erg natuurlijk... Nu net voor onze vakantie (echt de dag voor we vliegen) nog een controle. Ik mag wat vaker dan ze nu normaal doen, om me gerust te stellen. Dat vind ik echt zo superlief!
Bij ons was het al wel duidelijk te zien met 14 weken. Het hangt ook van je postuur af geloof ik, bij overgewicht is het lastiger te zien.
Hier vandaag ook weer controle gehad. Alles zag er goed uit. Vond het toch weer erg spannend. Heel fijn gesprek gehad met de gyn. Krijg ook nog extra echo na de seo, heel fijn. ze denkt dat het een meisje is, maar durft het nog niet 100% zeker te zeggen. (Want het kunnen ook ‘gezwollen testikels zijn’). Nog even tot de 19 weken wachten om het echt zeker te weten dus. Tenzij we tussendoor nog een geslacht echo doen. Nog maar even over nadenken of we dat gaan doen. Gyn heeft me namelijk ‘verboden’ elders echo’s te doen, haha. Met goede reden overigens ben wel heel blij. Heel goed gesprek en voel me serieus genomen. het wordt nu wel steeds echter. nu ga ik lekker de kaartjes afknippen van de positie kleding die ik wil houden en een paar neutrale baby pakjes die ik heb besteld zaten bij de kleding van de site van noppies die ik besteld had echt fijne truien/ long sleeves met lange mouwen. Echt een aanrader. Allemaal in de sale ook.
Oh dat is een goede @Do1981, ik ben nog op zoek naar een paar mooie warme truien. Hoe vallen die maten daar? Bij Bonprix hebben ze echt niks wat betaalbaar en leuk is.
Wij krijgen een jongen Ik had vandaag echt heel minimaal het gevoel dat het een meisje was, maar toch een jongen. uiteindelijk maakt het natuurlijk ook helemaal niks uit Het duurde wel een poosje voordat de baby zijn beentje op trok en we het konden zien
♡Uitgerekende datum ♡ 1 februari; 2 februari; ♡ Mir123- 35 jaar - 3e kindje 3 februari; ♡ Waterman123-1e kindje 4 februari; ♡ Heidezicht -38 jaar - 2e kindje 5 februari; 6 februari; ♡ Beau28 - 29 jaar - 1e kindje ♡ Sameniszoveelleuker - 28 jaar - 3e kindje ♡ beertje073 - 30 jaar - 1e kindje 7 februari; 8 februari; ♡ Do1981 - 39 jaar - 2e kindje ♡ Chari130210 - 25 jaar - 3e kindje ♡ Jale - 37 jaar - 4e kindje ♡ Onkruidbloem - 32 jaar - 2e kindje 9 februari; 10 februari; 11 februari; ♡ XdropjeX - 34 jaar - 2e kindje 12 februari; ♡ Mommy2020- 33 jaar - 2 e kindje ♡ johanna3 - 27 jaar - 1e kindje ♡ Sais95 - 26 jaar - 1e kindje 13 februari; ♡ SkyA - 25 jaar - 2e kindje 14 februari; 15 februari; ♡ MLIS - 29 jaar - 3e kindje ♡ Kiki202 - 28 jaar - 1e kindje 16 februari; ♡ Waldorfmama - 37 jaar - 3e kindje ♡ MEISJE | ♡ JONGEN | ♡ VERRASSING ♡ Afspraken♡ Sameniszoveelleuker - 6 augustus - geslachtsecho Onkruidbloem - 11 augustus - geslachtsecho Do1981- 16 augustus- intake poli zkh Heidezicht - 16 augustus - controle Beau28 - 17 augustus - geslachtsecho XdropjeX - 18 augustus- geslachtsecho Jale - 19 augustus- controle Heidezicht - 25 augustus - geslachtsecho MLIS - 28 augustus - geslachtsecho Sais95 - 30 augustus- geslachtsecho Heidezicht - 13 september - 20 weken GUO beertje073 - 16 September - 20 wekenecho XdropjeX - 21 september - 20 wekenecho Onkruidbloem- 22 september - 20 weken echo Sameniszoveelleuker - 25 september - 20 weken echo beertje073- 28 September - controle ♡ Allereerst gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de [/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst.
@beertje073 gefeliciteerd! @Heidezicht ze hebben verschillende merken. het is dus niet allemaal van noppies zelf. Ik heb normaal xl of 44 en nu alles in die maten besteld. Sommige dingen zaten iets aan de strakke kant, anderen lekker ruim. Sowieso ruimte voor buik natuurlijk. Als je genoeg besteld geen verzend of retour kosten. Vond ik ook goede reden om daar te bestellen. Ik heb besteld Truien voor 20 en voor rond 30 (supermom en noppies) Mooi bewerkt shirt voor 25 (noppies) Hele fijne jeans legging voor 30 van esprit en nog een jurk (noppies) en broek (queen mum) voor beide 40. vanmorgen ook nog een jas (mama Licious) en nog een relax broek (belly button) en leuke jurk besteld (mama Lucius) bij limango. Die zwangerschap jas voor 21 Eur. Hele goede deal. Hoop dat het wat is als je goede deals wilt scoren is het zeker een aanrader om op limango te kijken (app). Je hebt alleen wel altijd verzendkosten en ooo retour kosten. Dat vind ik daar echt irritant van ik koop sowieso veel kinderkleding via veepee en limango (beide outlet apps) Veel name it, jeans van vingino of levi’s, petit bateau, mango, noppies ook wel. Beetje goede sale afwachten en je slag slaan
Goede tips, dankjewel! @beertje073, yeah weer een jongen in dit groepje. Slim gedaan zo met het kleurtje in de lijst. Krijgen we een beetje overzicht... Vind ik altijd wel leuk.
Ja inderdaad weer een jongen bij in deze groep, het word nog druk met jongens Ik vond het kleurtje wel leuk staan (het idee heb ik uit een andere groep gejat) En zo word het inderdaad overzichtelijk, ik hoop dat iedereen dit ook gaat doen
Hier vandaag ook goed geshopt en geld uitgegeven We hebben een kinderwagen en maxi cosie gehaald. We hebben dit keer alles van stokke genomen. De wagen liep zo superlekker en het kindje ligt fijn hoog bij mama
♡Uitgerekende datum ♡ 1 februari; 2 februari; ♡ Mir123- 35 jaar - 3e kindje 3 februari; ♡ Waterman123-1e kindje 4 februari; ♡ Heidezicht -38 jaar - 2e kindje 5 februari; 6 februari; ♡ Beau28 - 29 jaar - 1e kindje ♡ Sameniszoveelleuker - 28 jaar - 3e kindje ♡ beertje073 - 30 jaar - 1e kindje 7 februari; 8 februari; ♡ Do1981 - 39 jaar - 2e kindje ♡ Chari130210 - 25 jaar - 3e kindje ♡ Jale - 37 jaar - 4e kindje ♡ Onkruidbloem - 32 jaar - 2e kindje 9 februari; 10 februari; 11 februari; ♡ XdropjeX - 34 jaar - 2e kindje 12 februari; ♡ Mommy2020- 33 jaar - 2 e kindje ♡ johanna3 - 27 jaar - 1e kindje ♡ Sais95 - 26 jaar - 1e kindje 13 februari; ♡ SkyA - 25 jaar - 2e kindje 14 februari; 15 februari; ♡ MLIS - 29 jaar - 3e kindje ♡ Kiki202 - 28 jaar - 1e kindje 16 februari; ♡ Waldorfmama - 37 jaar - 3e kindje ♡ MEISJE | ♡ JONGEN | ♡ VERRASSING ♡ Afspraken♡ Heidezicht - 16 augustus - controle Beau28 - 17 augustus - geslachtsecho XdropjeX - 18 augustus- geslachtsecho Jale - 19 augustus- controle Heidezicht - 25 augustus - geslachtsecho MLIS - 28 augustus - geslachtsecho Sais95 - 30 augustus- geslachtsecho Heidezicht - 13 september - 20 weken GUO Do1981 - 13 september - 20 weken echo beertje073 - 16 September - 20 wekenecho XdropjeX - 21 september - 20 wekenecho Onkruidbloem- 22 september - 20 weken echo Sameniszoveelleuker - 25 september - 20 weken echo beertje073- 28 September - controle Do1981 - 29 september - controle gyn ♡ Allereerst gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de [/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst.
Ja ik heb de stokke xplory v6 genomen. Net een modelletje voor de laatste nieuwe. Maxi cosie komt morgen binnen. Die moest besteld worden
Dat zou ook kunnen alleen het hartje een kleur doen, ik wacht wel even af wat de rest doet/leuk vind, dan pas ik het daarna wel aan
Dankjewel, jij alvast heel veel plezier morgen, ik ben benieuwd of het een jongen of meisje is bij jou