Uitgerekend 1 - 15 februari 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MDvD96, 31 mei 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    @Heidezicht wat een heerlijk vooruitzicht. Heb nu de vakantie al weer gehad, dan dan ben in stiekem altijd beetje jaloers op de mensen die nog gaan. Haha

@beertje073 ze vertelden mij dat ze moderna alleen deden voor mensen die al moderna hadden gehad. Voor de rest wordt het uitgefaseerd.
    En je kunt ook gewoon aangeven dat je Pfizer wilt. Zou ik zeker doen.
    Voor mij was het ook wel de delta variant en ook het besef dat ik het verplicht ben aan mijn zoon. Stel dat ik er erg ziek van wordt, dat heeft ook heel veel impact op hem.
    @XdropjeX het is best een lastige. Maar ik heb toch besloten om het te doen.
    Je kunt nu ook Pfizer vragen als je AstraZeneca hebt gehad volgens mij. Anders eens bellen met dat telefoon nummer voor je opties. 0800 7070
    Ik belde gister om toch mijn 2e afspraak 2 dagen te verzetten en kreeg direct iemand aan de lijn.
    En je hoeft dan maar 1 prik natuurlijk.

2. Sais95

Sais95 Actief lid

14 mrt 2021
    491
    358
    63
    Vrouw
    @Beau28 jaa wat leuk zeg, gefeliciteerd! Zoveel jongens in deze groep :roflmao:

@Do1981 @beertje073 spannend! Ik heb vorige week maandag mijn 1e prik gehad. Behalve pijnlijke arm nergens last van gehad. Ik wilde me al wel laten vaccineren maar ook bij mij heeft de delta variant me over de streep getrokken. Ik heb direct een afspraak gemaakt toen ik het nieuws las over de delta variant en zwangere vrouwen. Blij dat ik het heb gedaan en kijk ernaar uit om volledig gevaccineerd te zijn!

beertje073 en Do1981 vinden dit leuk.
  3. beertje073

beertje073 Actief lid

3 jan 2021
    398
    302
    63
    Vrouw
    @Heidezicht fijn om te horen dat ook jij geen spannende bijwerkingen hebt gehad.
    Lijkt me ook heel fijn om gewoon volledig gevaccineerd op vakantie te gaan.
    Ook ik ben altijd jaloers op mensen die na mij op vakantie gaan:roflmao:
    Wij zijn dit jaar helaas in nederland gebleven omdat we het niet aandurfde om ongevaccineerd in het vliegtuig te stappen, en zoals bekend is het dit jaar echt een shit zomer hier in Nederland, dus echt vakantie hebben we niet gehad:roflmao:
    Alvast heel veel plezier met de voorpret naar vakantie toe, en je hebt genoeg leuke vooruitzichten voordat jullie op vakantie gaan ja:D.

@Do1981 goed om te weten dat ze Moderna niet als eerste vaccinatie zetten, ik ga het maandag ook gewoon aangeven dat ik echt Pfizer wil.

@Sais95 goed om te horen dat ook jij geen spannende bijwerkingen hebt gehad na vaccinatie, dan ga ik ook met een gerust hart naar de afspraak:D
    Volledig gevaccineerd zijn voelt voor mij ook veiliger, ik blijf wel voor de zekerheid de maatregelen volgen, want je kunt natuurlijk nog steeds ziek worden, en ik heb er absoluut geen probleem mee dat ik niemand mag knuffelen en een hand geven, ik vind dat juist heerlijk geen verplichtingen meer:roflmao::roflmao::roflmao:

Do1981 vindt dit leuk.
  4. Heidezicht

Heidezicht Fanatiek lid

20 jul 2020
    1.206
    1.156
    113
    Vrouw
    Fijn idd he @beertje073, ik doe het heel goed op die iets meer afstand tussen mensen. Mensen die me heel na staan geef ik wel een knuffel, maar verder bevalt dit me prima!

Wij hebben vorig jaar wel met test een vakantie gehad (Curaçao), maar dat voelde toen beter dan nu, ik weet niet waarom.
    Wij doen wel een zelftest nog voor vertrek hoor, veel te bang dat we er uitgepikt worden voor een steekproef en dan toch in quarantaine moeten daar.

5. beertje073

beertje073 Actief lid

3 jan 2021
    398
    302
    63
    Vrouw
    Fijn dat ik niet de enige ben die graag afstand houd:roflmao:
    Ik heb het nooit fijn gevonden om mensen (buiten mijn man) te knuffelen, dus dit ga ik ook niet meer doen.

Heel slim dat jullie voor vertrek een zelftest doen, beter het zekere voor het onzekere nemen inderdaad.
    Ik hoop voor jullie dat jullie testen gewoon lekker negatief blijven (Geen corona) en jullie met een goed gevoel op vakantie kunnen en natuurlijk ook weer thuis kunnen komen:D

6. XdropjeX

XdropjeX Fanatiek lid

16 nov 2011
    1.156
    1.038
    113
    Ik heb net een controle gehad in het ziekenhuis. Cyste was mooi geslonken en maar 1.5 cm nu ipv 7 cm een paar weken geleden.
    Ook hebben we het over de bevalling gehad omdat het met mijn zoontje erg chaotisch was en hij het slecht kreeg tijdens de bevalling.
    Nu gaf ze zelf aan dat ik ook gewoon voor een keizersnede mag kiezen als ik dat fijner vind. Wat was ze fijn om mee te praten zeg!

Sais95, Waldorfmama, Do1981 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. beertje073

beertje073 Actief lid

3 jan 2021
    398
    302
    63
    Vrouw
    Ohh wat fijn dat de cyste geslonken is zeg, en dat je zo'n goed gesprek hebt gehad in het ziekenhuis.
    Lijkt me ook meer rust geven, nu je weet dat je ook voor een keizersnede mag kiezen:D

XdropjeX vindt dit leuk.
  8. Heidezicht

Heidezicht Fanatiek lid

20 jul 2020
    1.206
    1.156
    113
    Vrouw
    @XdropjeX, wat fijn dat het zo goed verlopen is vandaag! Lekker gevoel als je het eea aan goed nieuws krijgt en je zo goed gehoord wordt. Zo belangrijk!

XdropjeX vindt dit leuk.
  9. XdropjeX

XdropjeX Fanatiek lid

16 nov 2011
    1.156
    1.038
    113
    Zeker erg fijn, heb ook gelijk aangegeven dat ik haar bij mijn volgende controle ook weer wil.

Nu begint het nadenken over wat ik wil.
    Keizersnede is ook weer niet zonder risico's.

beertje073 vindt dit leuk.
  10. MLIS

MLIS Actief lid

11 nov 2013
    193
    120
    43
    Ik heb mijn 2e vaccinatie 4 weken geleden gekregen en ik ben er bij de tweede best wel ziek van geweest. Hoofdpijn, koorts, spugen met gal aan toe en algemeen niet lekker zijn. Ik had dan wel moderna. Gelukkig was dit maar 1 dag. Bij 1e vaccinatie alleen pijn op de plek.

Fijn dropje dat je zo’n goed gesprek had! Lijkt me wel een lastige keuze om temaken inderdaad. Wat had je zoontje bij de bevalling?

Leuk nog een jongen er bij! Op de facebookgroep weten ook meerderen het maar die zijn hier niet allemaal even actief geloof ik?

11. beertje073

beertje073 Actief lid

3 jan 2021
    398
    302
    63
    Vrouw
    Wat vervelend dat je van de 2e prik zo ziek bent geweest zeg, gelukkig dat het maar 1 dag was, maar het blijft vervelend natuurlijk.

Op de facebook groep zijn er inderdaad meerdere die het geslacht al weten, meer jongens dan meiden tot nu toe:roflmao:
    Sommige zijn hier op het forum inderdaad minder aanwezig, ik schrijf op beide gewoon gezellig mee :roflmao::roflmao::roflmao:

MLIS vindt dit leuk.
  12. MLIS

MLIS Actief lid

11 nov 2013
    193
    120
    43
    Alleen maar gezellig!
    Ik heb na de tip van Do zojuist wat kleding voor mezelf bij Noppies besteld. Wat een leuke dingen zeg en met de sale goed betaalbaar! Heb 5 jurkjes, een shirt en vest besteld en komt vrijdag als het goed is! :)

Do1981 vindt dit leuk.
  13. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Wat leuk @MLIS !

ik heb zelf geen Facebook meer, dus vandaar dat ik daar niet meeschrijf. Vond het een eindeloze diaree aan reclame worden op een gegeven moment, haha

@XdropjeX kan me voorstellen dat het veel rust geeft als je zelf mag kiezen. Laat je goed informeren over de keizersnede. Als het beter is voor het kind, dan doe je het natuurlijk. Maar het is wel een echte buikoperatie met mogelijke complicaties. Lees hier op het forum dat er na keizersnede bijv kans is op een niche die een volgende kinderwens lastiger kan maken (als die er is).
    Mijn beste vriendin heeft een spoedkeizersnede en bij volgende op indicatie een keizersnede gehad en dat is best pittig herstel geweest.
    Ik lag zelf ook flink in de kreukels (ingeknipt en gekneusde ribben omdat de verloskundig zowat op mijn buik ging staan), maar heb toch wel stille hoop dat de weg geplaveid is nu bij de 2e
    Maar je leest ook weer vaak verhalen van dames waar het appeltje eitje was een keizersnede. Best lastige keuze lijkt me.
    Zag al dat je topic hebt aangemaakt. Hoop op waardevolle informatie voor je!

Waldorfmama vindt dit leuk.
  14. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Ik haak hier ook weer in. Na een hopeloze vakantie die wel eindigde in een corona bestemming voor ons alle 5.... maar we zijn weer allemaal opgeknapt gelukkig.

Morgen de geslachtsbepalingsecho.... zo spannend weer!

Ik moet alleen ff de lijst aanpassen want de controle afspraak die er staat is verplaatst naar volgende week donderdag.

En bij wie kan ik me melden voor de fb groep?

15. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    jemig, hoe verliep het bij jij? En bij de rest?
    Dat is wel echt pech zeg

16. XdropjeX

XdropjeX Fanatiek lid

16 nov 2011
    1.156
    1.038
    113
    @MLIS zijn navelstreng zat om zijn nekje en zijn hartslag werd erg laag en bleef laag. Dmv vacuüm geboren terwijl er al een OK op de achtergrond werd gepland voor een spoedkeizersnede. Hij heeft ook ASS, misschien dus wat zuurstoftekort gehad.
    Ik wil dat dus niet meer op die manier.

@Do1981 het is ook best een heftige operatie..ik weet het.
    Het word een moeilijke keuze.
    Neem ik het risico dat het weer gebeurd of ga ik voor een keizersnede.

17. MLIS

MLIS Actief lid

11 nov 2013
    193
    120
    43
    Ja snap heel goed dat je dit niet nog eens wilt zo! Het is natuurlijk geen garantie dat het nu weer zou gebeuren bij een natuurlijke bevalling. Het is gewoon flinke pech geweest. Maar dit gaat je niet in je koude kleren zitten.

Leuk dat je ook weer komt kletsen Jale, maar jeetje corona opgelopen. Waren jullie ik het buitenland? Gelukkig weer allemaal er bovenop dan! Spannend vandaag! Heb je een voorgevoel?

18. MLIS

MLIS Actief lid

11 nov 2013
    193
    120
    43
    Bij Sky A, even een berichtje sturen naar haar. Al is zij dus niet heel actief geloof ik hier meer.

19. Heidezicht

Heidezicht Fanatiek lid

20 jul 2020
    1.206
    1.156
    113
    Vrouw
    @Jale, welkom terug! Wat balen van een coronabesmetting zeg!

@XdropjeX, nee snap ik goed dat je dat niet nogmaals wil. Goed dat je je goed laat informeren...

20. beertje073

beertje073 Actief lid

3 jan 2021
    398
    302
    63
    Vrouw
    Uitgerekende datum

1 februari;

2 februari;
    Mir123- 35 jaar - 3e kindje

3 februari;
    Waterman123-1e kindje

4 februari;
    Heidezicht -38 jaar - 2e kindje

5 februari;

6 februari;
    Beau28 - 29 jaar - 1e kindje
    Sameniszoveelleuker - 28 jaar - 3e kindje
    beertje073 - 30 jaar - 1e kindje

7 februari
    ;

8 februari;

Do1981 - 39 jaar - 2e kindje
    Chari130210 - 25 jaar - 3e kindje
    Jale - 37 jaar - 4e kindje
    Onkruidbloem - 32 jaar - 2e kindje

9 februari;

10 februari;

11 februari;
    XdropjeX - 34 jaar - 2e kindje

12 februari;
    Mommy2020- 33 jaar - 2 e kindje
    johanna3 - 27 jaar - 1e kindje
    Sais95 - 26 jaar - 1e kindje

13 februari;
    SkyA - 25 jaar - 2e kindje

14 februari;

15 februari;
    MLIS - 29 jaar - 3e kindje
    Kiki202 - 28 jaar - 1e kindje

16 februari;
    ♡ Waldorfmama - 37 jaar - 3e kindje

♡ MEISJE | ♡ JONGEN | ♡ VERRASSING

Afspraken

Heidezicht - 25 augustus - geslachtsecho
    Jale - 26 augustus - controle afspraak
    MLIS - 28 augustus - geslachtsecho
    Sais95 - 30 augustus- geslachtsecho
    Heidezicht - 13 september - 20 weken GUO
    Do1981 - 13 september - 20 weken echo
    beertje073 - 16 September - 20 wekenecho
    XdropjeX - 21 september - 20 wekenecho
    Onkruidbloem- 22 september - 20 weken echo
    Sameniszoveelleuker - 25 september - 20 weken echo
    beertje073- 28 September - controle
    Do1981 - 29 september - controle gyn

Allereerst gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de [/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst.

Ik heb even alle oude Afspraken eruit gehaald, dan blijft de lijst een beetje up to date :D

Deel Deze Pagina