♡Uitgerekende datum ♡ 1 februari; 2 februari; ♡ Mir123- 35 jaar - 3e kindje 3 februari; ♡ Waterman123-1e kindje 4 februari; ♡ Heidezicht -38 jaar - 2e kindje 5 februari; 6 februari; ♡ Beau28 - 29 jaar - 1e kindje ♡ Sameniszoveelleuker - 28 jaar - 3e kindje ♡ beertje073 - 30 jaar - 1e kindje 7 februari; 8 februari; ♡ Do1981 - 39 jaar - 2e kindje ♡ Chari130210 - 25 jaar - 3e kindje ♡ Jale - 37 jaar - 4e kindje ♡ Onkruidbloem - 32 jaar - 2e kindje 9 februari; 10 februari; 11 februari; ♡ XdropjeX - 34 jaar - 2e kindje 12 februari; ♡ Mommy2020- 33 jaar - 2 e kindje ♡ johanna3 - 27 jaar - 1e kindje ♡ Sais95 - 26 jaar - 1e kindje 13 februari; ♡ SkyA - 25 jaar - 2e kindje 14 februari; 15 februari; ♡ MLIS - 29 jaar - 3e kindje ♡ Kiki202 - 28 jaar - 1e kindje 16 februari; ♡ Waldorfmama - 37 jaar - 3e kindje ♡ MEISJE | ♡ JONGEN | ♡ VERRASSING ♡ Afspraken♡ Heidezicht - 25 augustus - geslachtsecho Jale - 26 augustus - controle afspraak MLIS - 28 augustus - geslachtsecho Sais95 - 30 augustus- geslachtsecho Heidezicht - 31 augustus -controle Heidezicht - 13 september - 20 weken GUO Do1981 - 13 september - 20 weken echo beertje073 - 16 September - 20 wekenecho XdropjeX - 21 september - 20 wekenecho Onkruidbloem- 22 september - 20 weken echo Sameniszoveelleuker - 25 september - 20 weken echo beertje073- 28 September - controle Do1981 - 29 september - controle gyn Heidezicht - 6 oktober - 22 wekenprik ♡ Allereerst gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de [/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst.
het is ook vaag hoor. Volgens mij bij mij ook placenta voor . Maar het is nu zo veel dat het, het wel moet zijn, maar het blijft ook wat onzeker. @XdropjeX gefeliciteerd!
@XdropjeX wat leuk een jongen! Hier ook voor het eerst de placenta voor maar ik voel haar ook wel zi af en toe hoor. Hier is het wel de 4e natuurlijk misschien dat dat scheelt... Alweer 16 weken waar blijft de tijd!
♡Uitgerekende datum ♡ 1 februari; 2 februari; ♡ Mir123- 35 jaar - 3e kindje 3 februari; ♡ Waterman123-1e kindje 4 februari; ♡ Heidezicht -38 jaar - 2e kindje 5 februari; 6 februari; ♡ Beau28 - 29 jaar - 1e kindje ♡ Sameniszoveelleuker - 28 jaar - 3e kindje ♡ beertje073 - 30 jaar - 1e kindje 7 februari; 8 februari; ♡ Do1981 - 39 jaar - 2e kindje ♡ Chari130210 - 25 jaar - 3e kindje ♡ Jale - 37 jaar - 4e kindje ♡ Onkruidbloem - 32 jaar - 2e kindje 9 februari; 10 februari; 11 februari; ♡ XdropjeX - 34 jaar - 2e kindje 12 februari; ♡ Mommy2020- 33 jaar - 2 e kindje ♡ johanna3 - 27 jaar - 1e kindje ♡ Sais95 - 26 jaar - 1e kindje 13 februari; ♡ SkyA - 25 jaar - 2e kindje 14 februari; 15 februari; ♡ MLIS - 29 jaar - 3e kindje ♡ Kiki202 - 28 jaar - 1e kindje 16 februari; ♡ Waldorfmama - 37 jaar - 3e kindje ♡ MEISJE | ♡ JONGEN | ♡ VERRASSING ♡ Afspraken♡ Heidezicht - 25 augustus - geslachtsecho Jale - 26 augustus - controle afspraak MLIS - 28 augustus - geslachtsecho Sais95 - 30 augustus- geslachtsecho Heidezicht - 31 augustus -controle Heidezicht - 13 september - 20 weken GUO Do1981 - 13 september - 20 weken echo beertje073 - 16 September - 20 wekenecho XdropjeX - 21 september - 20 wekenecho Onkruidbloem- 22 september - 20 weken echo Sameniszoveelleuker - 25 september - 20 weken echo beertje073- 28 September - controle Do1981 - 29 september - controle gyn Heidezicht - 6 oktober - 22 wekenprik Beau28 - 14 september - 20 weken echo ♡ Allereerst gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de [/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst.
Ben trouwens aardig in mijn nopjes. Heb voor 22 euro via limango deze jas gescoord in antraciet. Zit helemaal top, nog lekker veel ruimte. En het is zelfs gemaakt van gerecycled materiaal. https://www.jassenshoponline.nl/product/mama-licious-zwangerschapspakking-mlhaze-nachtelijke-hemel-mlhaze-blauw-grpositiekleding-782-2685138
Even nog wat heel anders. Ben benieuwd of 1 van jullie dit herkent? ik kon vannacht niet slapen (had te maken waarschijnlijk met een smaak versterker in eten waar ik slecht tegen kan, sliep pas rond 4u en 7u wekker) Voordat ik in bed ga, ga ik altijd naar toilet. na avondeten rond 18.30 gister niets meer gegeten, alleen een thee gedronken. Rond 22.30 slapen gister. Normale plas op toilet Toen ben ik tot 4u nog 2x naar toilet geweest om te plassen en dat er dan een sloot uitkomt waarvan ik me afvraag waar die dan vandaan komt. Ik heb dit al eerder opgemerkt. En na opstaan weer grote plas. Waar komt al dat vocht dan vandaan? Dat heb ik normaal echt niet. herkenning? Iemand een idee?
Volgens mij heb ik ook de placenta voor. Ik voel wel iets, maar het voelt erg ver weg. Voor de gene die al een geslachtsecho hebben laten maken, hoe ver van tevoren hadden jullie de afspraak gemaakt? Ik kan bij de praktijken in de buurt pas half sept terecht en dan is het nog maar kort tot aan de 20 weken echo (dus is het dan nog wel de moeite om het te doen?). Ik snap niet dat het zo druk is.. Bij mijn vorige zwangerschap was corona natuurlijk een ding, daardoor konden veel afspraken niet doorgaan. Maar in de weken dat het wel kon, waren er wel afspraken te plannen binnen een week Ik heb ter compensatie (voor het niet gericht dingen kunnen kopen) wel alvast wat leuke unisex dingen gekocht zoals een donkerblauw broekje met honingbij motiefje en een mooie omslagdoek met neutraal weidebloemen motiefje. We gaan voor de 'natuurprintjes' deze keer (heb ik besloten ). Ook heb ik okergele slofjes gebreid, dat had ik nooit eerder gedaan. Ik heb nu al nesteldrang trouwens, belachelijk gewoon. Heb net 20 wijnglazen met de hand gewassen en gepoetst en de kast waar ze in stonden omgegooid. Foto's van in het buitenland wonende familie in lijstjes gedaan, omdat we die al te lang moeten missen.
korte reactie. Heb geen geslacht echo gedaan, maar rond 12 weken toen echo en die was 3 dagen van tevoren. Maar had misschien ook eerder gekunt. Gek dat ze het zo druk hebben
Wij hebben de geslachtsecho gewoon bij de verloskundige laten doen, 3 weken van tevoren een afspraak gemaakt. Ik moet er wel bij zeggen dat ik die echo kreeg tegelijk met de controle, dus ik heb geen idee qua wachttijden. Wel vreemd dat tijdens corona periode je wel binnen een week terecht kon voor een echo en nu niet.
Wij hebben weer een eigenwijsje... Wilde niet laten zien wat het geslacht is, zat in een soort van kleermakerszit met de billetjes op mijn blaas. Op korte termijn mag ik opnieuw komen, hoor waarschijnlijk vanavond wanneer dat kan.
Mijlpaal hier. Opeens voel ik de baby de laatste 2 dagen heel erg goed nu. Heel dag door wel. nu heeft mijn man de baby zelfs net gevoeld. Jemig. Met 16 weken dus al. Was wel beetje mazzel Hij heeft nooit zo geduld hand lang op de buik te houden
♡Uitgerekende datum ♡ 1 februari; 2 februari; ♡ Mir123- 35 jaar - 3e kindje 3 februari; ♡ Waterman123-1e kindje 4 februari; ♡ Heidezicht -38 jaar - 2e kindje 5 februari; 6 februari; ♡ Beau28 - 29 jaar - 1e kindje ♡ Sameniszoveelleuker - 28 jaar - 3e kindje ♡ beertje073 - 30 jaar - 1e kindje 7 februari; 8 februari; ♡ Do1981 - 39 jaar - 2e kindje ♡ Chari130210 - 25 jaar - 3e kindje ♡ Jale - 37 jaar - 4e kindje ♡ Onkruidbloem - 32 jaar - 2e kindje 9 februari; 10 februari; 11 februari; ♡ XdropjeX - 34 jaar - 2e kindje 12 februari; ♡ Mommy2020- 33 jaar - 2 e kindje ♡ johanna3 - 27 jaar - 1e kindje ♡ Sais95 - 26 jaar - 1e kindje 13 februari; ♡ SkyA - 25 jaar - 2e kindje 14 februari; 15 februari; ♡ MLIS - 29 jaar - 3e kindje ♡ Kiki202 - 28 jaar - 1e kindje 16 februari; ♡ Waldorfmama - 37 jaar - 3e kindje ♡ MEISJE | ♡ JONGEN | ♡ VERRASSING ♡ Afspraken♡ Jale - 26 augustus - controle afspraak MLIS - 28 augustus - geslachtsecho Sais95 - 30 augustus- geslachtsecho Heidezicht - 30 augustus - geslachtsecho poging 2 Heidezicht - 31 augustus -controle Heidezicht - 13 september - 20 weken GUO Do1981 - 13 september - 20 weken echo beertje073 - 16 September - 20 wekenecho XdropjeX - 21 september - 20 wekenecho Onkruidbloem- 22 september - 20 weken echo Sameniszoveelleuker - 25 september - 20 weken echo beertje073- 28 September - controle Do1981 - 29 september - controle gyn Heidezicht - 6 oktober - 22 wekenprik Beau28 - 14 september - 20 weken echo ♡ Allereerst gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de [/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst.
Haha nou idd. Maandag mogen we voor poging 2, ze hoopte dat baby dan wakkerder zou zijn dan s avonds. Toch gaat het ineens best snel vind ik, morgen alweer 17 weken... Het begin van mn zwangerschap ging zoooo langzaam, ik kon niet wachten tot we in de dubbele cijfers qua weken zaten en nu... het vliegt voorbij!
dat herken ik wel. Ik bedacht me dat het er mogelijk ook mee te maken heeft dat het nu toch ook ‘de weken uitzitten’ is. Waarin alles redelijk zijn gangetje gaat en de klachten (bij mij dan) minder zijn. Voel me best prima over het algemeen eerste trimester is zo spannend dat de tijd dan echt niet snel genoeg kan gaan. grappig wat dat met je perceptie van tijd doet wel…..
Ik zal ook even iets van me laten horen. Ben vooral wat actiever op fbook vandaar. Echt al heel lang niet gekeken hier. Ook gewoon. Ik ben nu 17.1 en voel sinds 16.5 echt elke dag leven. Ervoor dacht ik het ook weleens gevoeld te hebben maar nu ben ik er zeker van. Echt genieten van die bewegingen 10 sept de 20 weken echo. Zie ernaar uit naar vind het ook altijd wel spannend! en de bevalling… pfff daar kan ik nu al zo tegenop zien. Nog meer mensen? Maar de vorige keer zag ik er ook enorm tegenop en toen het begon gaf ik me helemaal over. En de eerste bevalling was duidelijk erger dan de tweede! Dus trek me daar maar iets aan op Heb verder weinig klachten behalve spataders en dat is weleens vervelend bij het stilstaan.